Seniko studio
Broj 6/2011
Izdvajamo iz broja:
Broj 6-2011 - Ante Gavranović
Trgovina kao pokretač razvoja srednje i jugoistočne Europe - Blaženka Sukser, univ.bacc.oec. i doc.dr.sc. Blaženka Knežević
Ljubav – opraštanje; šansa za treće tisućljeće - dr.sc. Guste Santini
Odgovornost iz kuta Adizes metode - Zvezdan Horvat
Prikaz skupa - Marina Obšivač, mag.oec.
„Poslovno novinarstvo između etike i zarade“ - Siniša Pantelić
S a d r ž a j - 6 - 2011
Croma predstavila menadžere godine
(H)
Dobitnici nagrade Hrvatskog udruženja menadžera Croma za životno djelo su Alojzije Šestan, direktor tvrtke Šestan-Busch iz Preloga, i Dragutin Špiljak, predsjednik Uprave tvrtke Vetropack Straža, a menadžeri godine u kategoriji velikih poduzeća su predsjednica uprave Grupe Tehnomont iz Pule Gordana Deranja i predsjednik uprave Jedinstva iz Krapine Josip Mihalić, objavljeno je danas na konferenciji za novinare uoči godišnjeg susreta Crome.

U kategoriji srednjih trgovačkih društava ovogodišnju Crominu nagradu za menadžera godine dobio je predsjednik Nadzornog odbora Kotke Ivan Cerovečki, a u kategoriji malih poduzeća direktor Ivanićplasta Vitomir Klasić.

Direktorica Zračne luke Zadar Katica Pupić-Bakrač dobitnica je Cromine nagrade za menadžera godine u kategoriji javnih poduzeća, a nagradu za menadžera godine u inozemnim poduzećima dobila je direktorica Termi Tuhelj Ivana Kolar.

Nagradu za mlade menadžere dobili su direktor Milenij Grand hotela 4 opatijska cvijeta Vedran Gržetić i direktorica Mikronisa Gordana Puhelek.

Nagrada za poduzetnika godine pripala je članu Uprave Grupe Calzedonia Croatia Dubravku Hoiću, dok je nagradu za projekt menadžera dobila generalna direktorica Styria Media Internationala za Hrvatsku Jasna Zemljić.

Predsjednik Crome Vladimir Ferdelji ističe da i ovogodišnji dobitnici dokazuju da i u najgorim okolnostima postoje oni koji se u njima snađu, prepoznaju svoju šansu, primjene svoj vlastiti put i na njemu su u stanju ostaviti pozitivne rezultate.

Svi su oni generalno uklopljeni u globalno tržište, svi su vezani za izvoz i svi su spremni za globalnu konkurenciju, bez obzira proizvodili brodove, boce, šljemove ili bilo šta drugo, kazao je.

Napominje kako je riječ o profitabilnom tvrtkama, onima koje su zapošljavale, sve su izvozno vezane i od svih se može očekivati da će i dalje biti lokomotiva razvoja, istaknuo je Ferdelji.

Napominje i kako činjenica da tvrtke dobitnici dolaze iz različitih sektora pokazuje da nema univerzalnog recepta za borbu s krizom – svatko ima vlastiti način. (H)

Izdvajamo iz broja:
Broj 6-2011
Trgovina kao pokretač razvoja srednje i jugoistočne Europe
Ljubav – opraštanje; šansa za treće tisućljeće
Odgovornost iz kuta Adizes metode
Prikaz skupa
„Poslovno novinarstvo između etike i zarade“
S a d r ž a j - 6 - 2011
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa