02.09.2009.
HG Spot zatvorio deset trgovina
Tvrtka razdvaja poslovanje s nekretninama od ostatka biznisa, a Nekretninski će se dio bavit će se iznajmljivanjem nekretnina do njihove prodaje nekretninskom fondu ili drugom zainteresiranom investitoru
HG spot zatvara deset trgovina te svoju maloprodajnu mrežu smanuje na 19 prodajnih mjesta.
Uprava HG spota u priopćenju na internetskim stranicama Zagrebačke burze navodi da su zatvorene neprofitabilne trgovine zbog fokusiranja na srednje i veće prodajne prostore u većim hrvatskim gradovima.
Intenzivno se radi na uštedama troškova najma, zaposlenika, skladištenja, transporta te ostalih operativnih troškova, a učinci su tek djelomično vidljivi u prvom polugodištu ove godine.
HG spot je u prvih šest mjeseci ove godine zabilježio gubitak od 18,34 milijuna kuna, dok je lani u istom razdoblju ostvario dobit od 3,70 milijuna kuna. Prihodi od prodaje u prvom polugodištu pali su za 41,5 posto, s lanjskih 161,47 milijuna kuna na 94,51 milijun kuna.
Istovremeno je, prema podacima Državnog zavoda za statistiku, promet u trgovina na malo u kategoriji koja obuhvaća audio i video opremu u specijaliziranim trgovinama pao za 13,3 posto, dok je maloprodaja računala i računalne opreme pala za 3,2 posto.
Ukupni rashodi tvrtke smanjeni su za 35,91 posto, sa 172,48 na 110,54 milijuna kuna. Najveća ušteda je kod materijalnih troškova, koji su smanjeni sa 133,79 na 82,61 milijuna kuna, odnosno za 38,25 posto dok su troškovi osoblja smanjeni za 8,37 posto, sa 10,68 na 9,79 milijuna kuna.
Poslovanja s nekretninama razdvojit će se od temeljnog poslovanja HG Grupe, koje obuhvaća maloprodaju, veleprodaju, te servise informatičke opreme i potrošačke elektronike.
Nekretninski dio HG Grupe bavit će se iznajmljivanjem nekretnina do njihove prodaje nekretninskom fondu ili drugom zainteresiranom investitoru, dok se temeljno poslovanje razdvajanjem priprema za potencijalno strateško spajanje.
Planira se osnivanje novog društva kćeri u koji će se unijeti temeljno poslovanje, a odluku bi trebala potvrditi Glavna skupština.
Prilikom spajanja s tvrtkom Senso, HG spot je dobio zemljište od 4.300 četvornih metara na zagrebačkom Laništu, na kojem je planirana uredska zgrada površine 13 tisuća četvornih metara. Koristila bi je članice HG Grupe, a ostatak prostora bi se iznajmljivao.
Obveze društva u usporedbi s krajem prošle godine su blago smanjene: dugoročne obveze za 0,56 posto, sa 48,24 milijuna kuna na 47,97 milijuna kuna, a kratkoročne za 6,42 posto, sa 161,61 na 151,24 milijuna kuna.
|
Glavni dioničari HG spota su Saša Lončar, koji drži 29,82 posto redovnih dionica, Denis Ćejvan s 12,10 posto, Ingra s 8,92 posto, ICF grupa sa 6,06 posto, Raiffeisenbank Austria s 3,30 posto te KD Victoria fond s 1,82 posto redovnih dionica. Među deset računa s najvećim brojem dionica su i dva skrbnička računa - u Zagrebačkoj banci (9,50 posto i 6,06 posto) te Raiffeisenbank Austria (9,21 posto, 3,30 posto). (Bankamagazin)
|
|
|
|