09.12.2009.
Hrvoje Prpić najavio 115 otkaza u HG Spotu
Prema Prpiću, prekomjeran broj zaposlenika, duplo više od potreba, te previsoki troškovi njihovih plaća tjerali su tvrtku u minus. Angažirani su i ekonomski forenzičari koji pregledavaju knjige i traže eventualne pogreške bivše Uprave
Nakon što u četvrtak stignu rezultati testiranja 228 zaposlenika koje je u HG Spotu provela specijalizirana human resource tvrtka, znat će se kojih će 115 radnika dobiti otkaze, kazao je u srijedu Hrvoje Prpić, nekadašnji osnivač, a danas savjetnik Uprave HG Spota kojeg je prije nešto više od mjesec dana angažirala Zagrebačka banka kako bi tvrtku pokušao spasiti od stečaja.
Kao jedan od kriterija za zadržavanje radnih mjesta prodavača istaknuo je visoku razinu kućnog odgoja koja ima prednost pred njihovom tehničkom izvrsnošću.
"Prodavač treba voljeti kupce i biti presretan kad uđu u trgovinu jer oni donose novac i njemu i njegovoj obitelji, a ne ih smatrati daviteljima i dosadnjakovićima", kazao je Prpić, napomenuvši da u skladištima više neće biti stare robe, a u izlozima prašnjavih televizora.
Prpić je najavio da u 2010. HG Spot očekuje očekuje bolja budućnost. Nakon što tvrtka nedavno nije mogla iskupiti svoje komercijalne zapise, ovih je dana s imateljima zapisa postignut dogovor o reprogramiranju duga, te je produžen rok njegove naplate, a Zagrebačka banka je ujedno odobrila daljnje financiranje poslovanja društva.
"Došao sam u tvrtku pred stečajem i u mjesec dana obavili smo uistinu velik posao. Možemo reći da je HG spot od jučer izišao iz krize - dobili smo 25 milijuna kuna dodatnih bankovnih garancija za dobavljače i u utorak počeli puniti dućane. Svi dobavljači koje smo željeli, pristali su obnoviti ugovore, a među njima su M San, Grundig, Recro, Kodak centar, Olympus i drugi. Zasad su otvoreni dućani u Škorpikovoj i u Utrinama na koje otpada 70 posto prometa tvrtke, ovoga tjedna otvara se i dućan u Splitu koji nosi oko 10 posto prometa, a potom dućani u Osijeku i Rijeci. Sve to neće moći trajati manje od mjesec dana, pa se može reći da je predbožićna sezona kupnje djelomično izgubljena", kazao je Prpić.
Govoreći o razlozima zbog kojih je tvrtka gotovo završila u stečaju Prpić je kazao da se bivšoj Upravi na čelu s Almom Curl može zamjeriti prekomjeran broj zaposlenika, duplo više od potreba, te da su previsoki troškovi njihovih plaća tjerali tvrtku u minus. Usto, greška je bila i širenje poslovanja bez stvarnih temelja. Procijenio je da je situacija koja je u HG spotu vladala zadnjih šest mjeseci tvrtku stajala najmanje šest milijuna kuna.
Angažirani su i ekonomski forenzičari koji pregledavaju knjige i traže eventualne pogreške bivše uprave. Prpić nije precizirao koliki je očekivani gubitak u ovoj godini. Ustvrdio je da će biti operativne dobiti prije amortizacije, te da će uspjeti otplatiti kamate na dug, ali ne i glavnicu.
|
Kazao je i da je trenutno je na poslovima reorganizaciji i rebrandinga HG Spota angažirano pet ili šest tvrtki, a u roku od šest mjeseci javnosti biti predstavljena jedan potpuno novi i drukčiji HG Spot. Najavio je i mogućnost vraćanja nekih zaposlenika, ukoliko tvrtka bude dobro poslovala.
Prpić je također otkrio kako je od Saše Lončara, najvećeg pojedinačnog dioničara s udjelom od 28,76 posto želio otkupiti njegov paket dionica, no nisu se mogli dogovoriti oko cijene.
Predstavio je i novog predsjednika Uprave HG Spota Gorana Češnovara, koji je, kako je kazao, s njim radio od 1998. do 2004. i smatra ga osobom koja njegove zamisli može provesti u djelo.
Najavio je i da je za 14. siječnja sazvana skupština dioničara na kojoj će biti izabrani novi nadzorni odbor HG spota. (Bankamagazin)
|
|
|
|