Info
Seniko studio
DOP
30.08.2016. Tvrtke Lidl Hrvatska i Procter&Gamble nastavljaju s humanitarnom akcijom Reci DA!
Svoj doprinos možete dati kupnjom proizvoda tvrtke P&G u Lidlovim trgovinama te na taj način pomoći djeci iz Centara da im odrastanje bude ispunjeno toplinom i ugodnim okruženjem!
Tvrtke Lidl Hrvatska i Procter&Gamble i ove jeseni nastavljaju s humanitarnom akcijom Reci DA! u kojoj je dosad prikupljeno oko tristo tisuća kuna, a u nastavku će se uređivati još tri centra za pružanje usluga u zajednici. U akciji Reci DA! sudjelovati se može kupnjom proizvoda tvrtke P&G u Lidlovim trgovinama diljem Hrvatske. Među istaknutim proizvodima su Ariel, Lenor, Jar, Always, Head&Shoulders, Pantene, Gillette i Old Spice. Djecu je svojim dolaskom u Centar u Slavonskom Brodu razveselila i radijska i TV voditeljica Zlata Muck koja im je podijelila proizvode tvrtke Lidl Hrvatska i P&G te je izrazila podršku humanitarnoj akciji Reci DA!

Ciglica po ciglica i nastaje kuća sretnih ciglica. Tako bi se mogao opisati nastavak humanitarne akcije Reci DA! koju već dvije godine zajednički provode tvrtke Lidl Hrvatska i P&G. Nakon obnove sedam dječjih domova, ove jeseni se akcija nastavlja prikupljanjem sredstava za obnovu centara za pružanje usluga u zajednici u Slavonskom Brodu, Koprivnici i Karlovcu. Druženjem s djecom u Centru za pružanje usluga u zajednici Kuća sretnih ciglica u Slavonskom Brodu označen je početak trećeg vala akcije Reci DA! U Centru Kuća sretnih ciglica uređivat će se spavaonice i dnevni boravci kako bi prostor bio što ugodniji za svakodnevno korištenje, dok će se u koprivničkom Centru iz sredstava donacije obnoviti kuhinja, a u karlovačkom Centru dječje sobe i zajednički prostori.

„Humanitarna akcija Reci DA! već je dvije godine dio našeg planiranja i razmišljanja. Iznimno nas veseli kada vidimo kolike su promjene postignute u kratkom periodu jer je iza nas obnova sedam domova. Posebna zahvala ide našim kupcima i korisnicima proizvoda tvrtke P&G jer su oni svojim sudjelovanjem značajno doprinijeli uspjehu akcije Reci DA!, a vjerujemo da će uspjeh i ovog vala akcije omogućiti uljepšavanje dječjih domova i ugodnije odrastanje svakom djetetu“, izjavila je voditeljica Odjela odnosa s javnošću Lidla Hrvatska, Lana Jugo.
U 12 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska smješteno je 447 djece, a za 431 dijete se pružaju usluge boravka ili organiziranog stanovanja.

„U našem domu je na skrbi 50-tero djece. Od toga je njih 12-tero na stalnoj skrbi, dok 38-ero djece koristi prostor kroz poludnevni boravak. Mi se trudimo da im odrastanje uz nas bude što sličnije obiteljskom okruženju, zato djeca i borave u prostorima koji su uređeni poput stanova, a zajedno smo jedna velika obitelj. Nažalost, nismo u mogućnosti redovito opremati prostor zbog čega od srca zahvaljujem tvrtkama Lidl Hrvatska i P&G koje će nam omogućiti zamjenu dotrajalog namještaja“, izjavila je ravnateljica Centra za pružanje usluga u zajednici“, Kuća sretnih ciglica, Renata Puljko.

„Kuća sretnih ciglica i svojim nazivom simbolički označava sve naše napore koje u protekle dvije godine provodimo s ciljem obnove 12 dječjih domova. Do sada smo obnovom i uređenjem prostora uspjeli uljepšati svakodnevicu u sedam dječjih domova, a u nastavku ove jeseni uređujemo još tri. Putem humanitarne akcije Reci DA! upoznali smo probleme i izazove s kojima se susreću djeca i djelatnici domova, te možemo reći da je bilo iznimno emotivnih trenutaka za sve nas. Uz podršku naših partnera, tvrtke Lidl Hrvatska i Ministarstva socijalne politike i mladih bliže smo ostvarenju još jednog cilja, a to je obnova još tri dječja doma. Veliko hvala svim kupcima koji su svojim sudjelovanjem do sada omogućili uljepšavanje dječje svakodnevice i njihovo ugodnije odrastanje“, izjavio je Srđan Lisac, član Uprave P&G-ja za Hrvatsku.
Treći dio humanitarne akcije Reci DA! u svim Lidlovim trgovinama započinje 29. kolovoza i traje do 2. listopada, a kupci se u akciju mogu uključiti kupnjom bilo kojeg proizvoda tvrtke P&G te na taj način doprinijeti prikupljanju sredstava za uljepšavanje svakodnevice u Centrima za pružanje usluga u zajednici u Slavonskom Brodu, Karlovcu i Koprivnici.

Potporu cijelom projektu od samog početka pruža i Ministarstvo socijalne politike i mladih čije smjernice idu prema što većem osnaživanju bioloških obitelji, razvoju udomiteljstva u zajednici te deinstitucionalizaciji kad je riječ o zbrinjavanju djece.

Povezani članci
05.11.16 Trgovina na malo
Lidl u suradnji s HGK pokrenuo projekt „Okusi svoj zavičaj“ usmjeren domaćim proizvođačima voća i povrća
26.08.16 Zaposlenost / plaće
Nastavlja se Lidlov program zapošljavanja Start@Lidl
14.07.16 DOP
Start@Lidl program – pravi poslovni početak za mlade
05.04.16 DOP
Svečano otvoren novouređeni dječji park u Donjoj Dubravi
26.02.16 DOP
Pola milijuna kuna vrijedan Lidlov donacijski program „Više za zajednicu“ nastavlja i treću godinu pomagati po cijeloj Hrvatskoj
13.11.14 Vijesti iz svijeta
Warren Buffet preuzima Duracell
03.11.14 Vijesti iz svijeta
Argentina optužila P&G za poreznu prijevaru
16.09.14 Zdravlje
Donacija vrijedna četvrt milijuna kuna uručena Zajednici za sindrom Down
25.01.13 Vijesti iz svijeta
Poslovni rezultati P&G-a oraspoložili investitore
24.02.12 Tvrtke i tržišta
Procter & Gamble ukida 5.700 radnih mjesta
02.02.12 Vijesti iz svijeta
Unilever upozorava na tešku 2012.
30.09.10 Vijesti iz regije
P&G otvorio novu tvornicu u Rumunjskoj
29.10.09 Tvrtke i tržišta
P&G izvijestio o blagom padu dobiti
23.06.08 Vijesti
EU pretresao sjedište proizvođača deterdženata zbog sumnje u dogovaranje cijena
30.10.07 Tvrtke i tržišta
P&G zabilježio 14%-tni rast neto dobiti
08.08.07 DOP
P&G donirao 167 tisuća kuna bolnicama
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa