Info
Seniko studio
DOP
26.02.2016. Pola milijuna kuna vrijedan Lidlov donacijski program „Više za zajednicu“ nastavlja i treću godinu pomagati po cijeloj Hrvatskoj
Program obilježen i u Splitu kazališnom predstavom Muškarci su s Marsa, žene su s Venere
Trgovački lanac Lidl Hrvatska treću godinu zaredom provodi donacijski program zaposlenika „Više za zajednicu!“ vrijedan pola milijuna kuna. Ovogodišnja tema programa su kultura i obrazovanje.

Od ukupno 71 donaciju koju će Lidl donirati većina su obrazovne institucije, kulturno-umjetnička društva, udruge za promicanje kulture i obrazovanja. Obilježavanju programa u Gradskom kazalištu mladih u Splitu prisustvovali su predstavnici Lidla, Selma Katunarić, savjetnica za praćenje rada ustanova u kulturi, voditeljica Ida Prester, predstavnici 12 doniranih udruga i institucija s područja Dalmacije te Lidlovi zaposlenici koji su ih kandidirali i koji će imati priliku volontirati u udrugama.

Splitsko Gradsko kazalište mladih sinoć je bilo domaćin obilježavanju Lidlovog hvalevrijednog donacijskog programa „Više za zajednicu!“, vrijednog pola milijuna kuna.

Predstavnici Lidla uručili su simbolične čekove – donacije 12 udruga i institucija s područja Dalmacije, dok su zahvalnice uručene Lidlovim zaposlenicima koji su te udruge predložili. Svečanosti je prisustvovala i Selma Katunarić, savjetnica za praćenje rada ustanova u kulturi.

Lidlovi zaposlenici koji su sudjelovali u programu „Više za zajednicu!“ imat će priliku također volontirati u istima. Svečanost je moderirala poznata voditeljica Ida Prester, dok su sudionici po završetku službenog dijela uživali u popularnoj i zabavnoj predstavi „Muškarci su s Marsa, žene su s Venere“.

„S ponosom možemo reći da smo izuzetno zadovoljni uspjehom našeg programa „Više za zajednicu!“ i upravo zbog pozitivnih reakcija lokalnih zajednica kojima smo dosada pomogli i ove godine smo odlučili nastaviti s donacijskim programom naših zaposlenika.

Tvrtka Lidl Hrvatska kontinuirano provodi programe koji pomažu lokalnim zajednicama te time želimo iskazati dio zahvalnosti za naš rast i razvoj. Ono što je jedinstveno u ovom projektu je činjenica da naši zaposlenici imaju priliku aktivno sudjelovati u odabiru neprofitnih organizacija i udruga diljem Hrvatske. “– poručili su iz Uprave Lidla Hrvatska.
Podsjetimo, u protekle dvije godine kroz program je donirano više od milijun kuna preko 170 različitih udruga, a ove će se godine donirati još pola milijuna kuna 71 udruzi i instituciji u Hrvatskoj.

Dosad su donirane različite udruge, bolnice, dječji domovi, vrtići i ustanove, a prednost se davala udrugama koje se bave djecom. Zahvaljujući angažmanu svojih zaposlenika, njih više od 1800, Lidl će i ove godine doprijeti gotovo do svakog grada u Hrvatskoj, donirajući institucije koje se bave kulturom i obrazovanjem.

Trgovački lanac Lidl prva je kompanija u Hrvatskoj koja je organizirala ovakvu humanitarnu akciju na razini cijele države, aktivno uključujući sve svoje zaposlenike, i to već treću godinu zaredom.

Povezani članci
30.08.16 DOP
Tvrtke Lidl Hrvatska i Procter&Gamble nastavljaju s humanitarnom akcijom Reci DA!
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa