29.10.2009.
P&G izvijestio o blagom padu dobiti
U prvom tromjesečju zabilježen je pad dobiti za 1,0 posto na 3,31 milijardu dolara
Kompanija Procter & Gamble, najveći svjetski proizvođač artikala široke potrošnje, izvijestila je blagom padu dobiti u prvom poslovnom tromjesečju, ugodno iznenadivši analitičare.
Proizvođač deterdženta Tide i pelena Pampers zabilježio je u prvom tromjesečju pad dobiti za 1,0 posto na 3,31 milijardu dolara, ili 1,03 dolara po dionici, u usporedbi s 3,35 milijardi ili 1,06 dolara po dionici u istom razdoblju lani.
Prihodi su pali šest posto na 18,8 milijardi dolara, pod utjecajem jačeg dolara, navode u kompaniji.
Rezultati su ugodno iznenadili analitičare, koji su očekivali dobit u visini 99 centi po dionici, te prihode od 19,83 milijardi dolara.
To je prvo tromjesečje otkada je Bob McDonald preuzeo dužnost izvršnog direktora, najavivši povrat tržišnog udjela koji su P&G-ju preoteli diskontni konkurenti. Kompanija je snizila cijene proizvoda, intenzivirala promocije, dodala jeftiniju varijantu nekih proizvoda, poput pelena Pampers i toaletnog papira Charmin, ali i nove proizvode visoke kvalitete kao što je odstranjivač mrlja Tide.
Među proizvodima koji se najbolje prodaju kompanija je izdvojila šampone Pantene i Head&Shoulders, te brijaće aparate Gillete Fusion, napominjući istodobno da su najslabiji rezultati zabilježeni na tržištima u razvoju, uključujući regiju istočne Europe i Afrike.
Iz kompanije su izvijestili da su organski prihodi, u koje nisu uključene akvizicije i slične stavke, porasli za dva posto, u odnosu na raniju prognozu kompanije da će ostati nepromijenjeni ili će pasti do tri posto.
P&G je povisio i predviđanja za tekuće tromjesečje, te sada očekuje rast organskih prihoda u rasponu od dva do pet posto, nasuprot dosada predviđanim stopama rasta od jedan do četiri posto.
U cijeloj fiskalnoj godini kompanija očekuje rast organskih prihoda u rasponu od dva do četiri posto. (H)
|
|
|
|