Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Potrošači
>>
Vijesti
Srijeda, 08.05.2024
Potrošači
Vijesti
Zakon o zaštiti potrošača
Udruge / portali
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Vijesti
06.02.2015.
Trgovački lanci i EK u zajedničkoj akciji: "Potrošači, upoznajte svoja prava!"
Hrvatski trgovački lanci Emmezeta, Konzum, Lidl Hrvatska i trgovački centar City Center one danas su pokazali osviještenost o potrošačkim pravima pridruživanjem kampanji "Potrošači, upoznajte svoja prava!". Predstavnici trgovačkih lanaca sastali su se s Brankom Baričevićem, voditeljem Predstavništva Europske komisije u Hrvatskoj te Biljanom Borzan, hrvatskom zastupnicom u Europskom parlamentu. Tom su prilikom izrazili potporu informiranju potrošača o njihovim pravima na prodajnim mjestima te putem svojih komunikacijskih kanala.
Branko Baričević, voditelj predstavništva Europske komisije u Hrvatskoj tim povodom je rekao: "Iznimno nam je zadovoljstvo što su ova četiri trgovačka lanca u Hrvatskoj podržala našu kampanju. Time su pokazali značaj svoje pozicije u hrvatskoj poslovnoj zajednici ali i razumijevanje kako poštivanje potrošačkih prava doprinosi razvoju povjerenja i osigurava kompetitivnu prednost na tržištu."
Biljana Borzan , hrvatska zastupnica u Europskom parlamentu istaknula je: "Informiranje kupaca o njihovim pravima na samom mjestu kupnje je izvrsna praksa. Moji prioriteti u radu unutar Odbora za sigurnost hrane te Odbora za zaštitu potrošača jesu dobrobit i osnaživanje potrošača. Pokrenula sam inicijative o označavanju tzv. sekundarnih sastojaka u hrani (primjerice, na njemačkim lazanjama mora biti označeno da je meso u njima iz Rumunjske), zdravstvenim upozorenjima na alkoholnim proizvodima te boljoj regulaciji novih prehrambenih proizvoda."
Trgovci te predstavnici Europske komisije i Europskog parlamenta posebno su raspravljali o tome kako informirati kupce o novim pravilima Europske unije o označavanju hrane koja se primjenjuju od prosinca prošle godine. Nova legislativa o označavanju hrane pomoći će kupcima da donose informiranije odluke o onome što konzumiraju.
Dvije infografike koje su objavljene danas u sklopu kampanje sažeto prikazuju ključne promjene u označavanju hrane.
Ključne promjene su:
bolja čitljivost informacija (najmanja dozvoljena veličina slova za obvezne informacije);
lakša identifikacija alergena (npr. soja, lješnjaci, gluten, laktoza) na listi sastojaka pretpakirane hrane;
obvezne informacije o alergenima za hranu koja nije pretpakirana, uključujući restorane i kafiće;
obavezne informacije o podrijetlu svježeg mesa svinja, ovaca, koza i peradi;
isti uvjeti za označivanje za prodaju na daljinu ili za kupovinu u dućanu,
nanomaterijali moraju biti jasno naznačeni u popisu sastojaka;
posebne informacije o biljnom podrijetlu rafiniranih ulja i masti;
snažnija pravila kako bi se spriječila obmanjujuća praksa;
isticanje zamjenskog sastojka za "imitirajuću" hranu;
jasno naznačivanje "spojenog mesa" i "spojene ribe"; i
jasno naznačivanje odmrznutih proizvoda.
Brošura na temu označavanja hrane dostupna je na web stranici kampanje "Potrošači, upoznajte svoja prava,
http://www.prava-potrosaca.hr
.
Povezani članci
21.07.15
Vijesti
Rast povjerenja hrvatskih potrošača u trgovinu putem interneta
16.03.15
Potrošači
Dan potrošača: Udruge potrošača upozoravaju na važnost čitanja oznaka na hrani
03.12.14
Potrošači
Hrvatske tvrtke spremno prihvatile EU regulativu o pravima potrošača prilikom kupnje na internetu
07.11.14
Vijesti
RBA: Ne iznenađuje visoka razina pesimizma potrošača
17.10.14
Vijesti
Povjerenik Mimica pokrenuo kampanju "Potrošači, upoznajte svoja prava!"
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.