05.11.2012.
Call centar konferencija koncem studenog u Zagrebu
U organizaciji Hrvatske call centar udruge (HCCU) u Zagrebu se 30. studenoga ove godine održava 15. Call centar konferencija.
Konferencija se održava u prostorijama tvrtke APIS IT u Paljetkovoj 18 u Zagrebu.
Generalni Sponzor: ASSECO SEE d.o.o.
Sponzori: OPTIMA OSN - Inženjering d.o.o., SEDAM IT d.o.o
Operativni sponzori: APIS IT d.o.o. - Organizacijski partner, Consultor Astra d.o.o., Radilica d.o.o.
Medijski pokrovitelji: Business.hr, INFO Trend, Suvremena.hr
|
PROGRAM KONFERENCIJE
08:20 – 09:00 Prijava sudionika
09:00 – 09:15 Otvorenje
1. Otvaranje i dobrodošlica HCCU - pozdravno obraćanje predsjednika udruge Mihe Pitarevića
2. Dobrodošlica organizacijskog partnera APIS IT – Hrvoje Somun, predsjednik uprave APIS IT d.o.o.
09:15 – 09.20 Podjela priznanja
09.20 - 10.00 "15 long years journey!!"
1. Matija Pavelić , ASSECO SEE: „Call centri jučer, danas, sutra „
2. Zoran Kureljušić, PBZ
3. Tomislav Gavazzi, Infoarena Grupa
10.00 – 11.30 Invited lectures - prvi blok
1. Bojan Brezlan, PBZ Card "PBZ Card Kontakt centar – Povijest i unaprjeđenje poslovanja novim alatima"
2. Viktor Hlaća, OPTIMA OSN Inženjering: „Samoodrživi projekti razvoja kontaktnog centra“.
3. Jasminka Mužinić, Točka promjene: „Kretanje kroz promjene“
4. Hrvoje Pranjić-Anušić, Radilica : „Kako se uspoređujemo i procjenjujemo vlastitu uspješnost?“
11.30 – 11.55 Odmor, osvježenje i coffe break
11.55 – 13.20 Okrugli stol – Panel konferencije
Multichannel Integration – Nužnost, Imperativ & Kontinuiran proces
Uvodna izlaganja - Invited lectures:
Ivanka Matešić, Erste Banka: "Integrirani multikanalni kontakt centar Erste banke"
Danijel Bara, Jadransko osiguranje: "Primjena multi channel kontakt centra u osiguranju"
Moderatori: Radojka Macan - Call centar savjetovanje, Hrvoje Pranjić-Anušić - Radilica
Sudionici:
1. Danijel Bara, Jadransko osiguranje
2. Tea Crkvenac, Sedam IT
3. Viktor Hlaća, Optima OSN - Inženjering
4. Ivanka Matešić, Erste Banka
5. Matija Pavelić, ASSECO SEE
13.20 – 14.10 Ručak - Odmor, osvježenje i ...
14.10 – 15:35 Pozvana izlaganja
1. Mr.sc. Toni Marić, Eronet, BiH: "Segmentirani model Pozivnog centra"
2. Radojka Macan, "Pokazatelji uspješnosti poslovanja kontakt centra, analitika i izvještavanje"
3. Branka Šagovac - Hrvatska pošta i Tea Crkvenac - Sedam IT: "Implementacija kontakt centra u Hrvatskoj pošti"
4. Amel Jakupović, Rinels: "e-hitna – tehnologije pozivnog centra u službi spašavanja života"
15.35 - 16.00 Zatvaranje konferencije
1. Tvrtko Stošić, Avaya: "Contact center evolution – Revolucija koja traje... Technology Ruuuuuunnnn..........."
2. Pitanja i odgovori
3. Podjela nagrada i rođendanska torta
4. Zatvaranje konferencije
|
|
|
|