Edukacija
Seniko studio
Seminari, konferencije
05.11.2012. Call centar konferencija koncem studenog u Zagrebu
U organizaciji Hrvatske call centar udruge (HCCU) u Zagrebu se 30. studenoga ove godine održava 15. Call centar konferencija.

Konferencija se održava u prostorijama tvrtke APIS IT u Paljetkovoj 18 u Zagrebu.

Generalni Sponzor: ASSECO SEE d.o.o.

Sponzori: OPTIMA OSN - Inženjering d.o.o., SEDAM IT d.o.o

Operativni sponzori: APIS IT d.o.o. - Organizacijski partner, Consultor Astra d.o.o., Radilica d.o.o.

Medijski pokrovitelji: Business.hr, INFO Trend, Suvremena.hr
PROGRAM KONFERENCIJE

08:20 – 09:00 Prijava sudionika

09:00 – 09:15 Otvorenje
1. Otvaranje i dobrodošlica HCCU - pozdravno obraćanje predsjednika udruge Mihe Pitarevića
2. Dobrodošlica organizacijskog partnera APIS IT – Hrvoje Somun, predsjednik uprave APIS IT d.o.o.

09:15 – 09.20 Podjela priznanja

09.20 - 10.00 "15 long years journey!!"
1. Matija Pavelić , ASSECO SEE: „Call centri jučer, danas, sutra „
2. Zoran Kureljušić, PBZ
3. Tomislav Gavazzi, Infoarena Grupa

10.00 – 11.30 Invited lectures - prvi blok
1. Bojan Brezlan, PBZ Card "PBZ Card Kontakt centar – Povijest i unaprjeđenje poslovanja novim alatima"
2. Viktor Hlaća, OPTIMA OSN Inženjering: „Samoodrživi projekti razvoja kontaktnog centra“.
3. Jasminka Mužinić, Točka promjene: „Kretanje kroz promjene“
4. Hrvoje Pranjić-Anušić, Radilica : „Kako se uspoređujemo i procjenjujemo vlastitu uspješnost?“

11.30 – 11.55 Odmor, osvježenje i coffe break

11.55 – 13.20 Okrugli stol – Panel konferencije

Multichannel Integration – Nužnost, Imperativ & Kontinuiran proces

Uvodna izlaganja - Invited lectures:

Ivanka Matešić, Erste Banka: "Integrirani multikanalni kontakt centar Erste banke"
Danijel Bara, Jadransko osiguranje: "Primjena multi channel kontakt centra u osiguranju"

Moderatori: Radojka Macan - Call centar savjetovanje, Hrvoje Pranjić-Anušić - Radilica

Sudionici:
1. Danijel Bara, Jadransko osiguranje
2. Tea Crkvenac, Sedam IT
3. Viktor Hlaća, Optima OSN - Inženjering
4. Ivanka Matešić, Erste Banka
5. Matija Pavelić, ASSECO SEE

13.20 – 14.10 Ručak - Odmor, osvježenje i ...

14.10 – 15:35 Pozvana izlaganja
1. Mr.sc. Toni Marić, Eronet, BiH: "Segmentirani model Pozivnog centra"
2. Radojka Macan, "Pokazatelji uspješnosti poslovanja kontakt centra, analitika i izvještavanje"
3. Branka Šagovac - Hrvatska pošta i Tea Crkvenac - Sedam IT: "Implementacija kontakt centra u Hrvatskoj pošti"
4. Amel Jakupović, Rinels: "e-hitna – tehnologije pozivnog centra u službi spašavanja života"

15.35 - 16.00 Zatvaranje konferencije
1. Tvrtko Stošić, Avaya: "Contact center evolution – Revolucija koja traje... Technology Ruuuuuunnnn..........."
2. Pitanja i odgovori
3. Podjela nagrada i rođendanska torta
4. Zatvaranje konferencije

Povezani članci
10.12.14 Financije i gospodarstvo
APIS IT i Oracle zajednički će prodavati hrvatski model fiskalizacije
20.11.14 Seminari, konferencije
NAJAVA: 17. Hrvatska call centar konferencija
04.12.13 Seminari, konferencije
Održana 16. call centar konferencija
01.08.12 Tvrtke i tržišta
Rang lista najvećih IT poduzeća
25.11.10 Seminari, konferencije
Call centar konferencija: Naglasak na edukaciji, znanju i kvaliteti
16.11.07 Seminari, konferencije
Call Centri: Informacija u pravo vrijeme i na pravom mjestu
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa