Edukacija
Seniko studio
Seminari, konferencije
25.11.2010. Call centar konferencija: Naglasak na edukaciji, znanju i kvaliteti
Tradicionalna godišnja 13. Call centar konferencija u organizaciji Hrvatske call centar udruge održana je 23. studenoga 2010. u Zagrebu u prostorijama tvrtke APIS IT, partnera konferencije.

Edukacija, znanje i kvaliteta riječi su koje najbolje opisuju program i fokus su ovogodišnje konferencije, istaknuo je predsjednik Hrvatske call centar udruge (HCCU) Miho Pitarević te je sve prisutne pozvao da i dalje nastave promicati i kontinuirano djelovati na kvalitetu usluge i ulažući u razvoj zaposlenika u Call centar industriji.

U nastavku je prisutne upoznao sa strukturom i djelovanjem ECCCO (European Conferation of Contact Center Organizations). ECCCO obuhvaća 19 nacionalnih organizacija, a HCCU ima trenutno status "člana-gosta".

Sustavna edukacija i kontinuirani razvoj djelatnika u CC industriji tema je koju su kroz zanimljiva predavanja i Okrugli stol – panel raspravu obradili renomirani domaći stručnjaci - Jasminka Mužinić, Ines Šarić, Damirka Petrović, Jelena Jurčan i Goran Marković.

Posebno je zanimljivo istaknuti kako je na ovogodišnjoj konferenciji predstavljena prva regionalna Contact Center Akademija, pozivni centar Vlade RH za pomoć građanima pri prelasku s analogne na digitalnu televiziju u okviru novog europskog projekta „e-poziv“ (e-call).

Standard kvalitete „EN 15838“ u fokusu je europske kontakt centar zajednice. Tako je Kristina Horbec prisutne podsjetila na važnost pružanja kvalitetne usluge, a Gabrijela Grujin iz AS Plus Gmbh predstavila proceduru certificiranja europskog standarda kvalitete.

Optima Direct i tvrtka Darh2 nazočne su oduševili prezentacijom zanimljive studije, u kategoriji radnih uvjeta i ergonomije, „Upravljanje bukom i optimizacija prostorne akustike call centra“.

Zanimljive „Case studies-e“, inovacije, mnoštvo novosti i aktualnosti na konferenciju su predstavili sponzori konferencije tvrtke Sedam IT i Asseco SEE.

Viktor Hlača i Tvrtko Stošić održali su prezentaciju na temu upravljanja kontekstom i pozicioniranja kontaktnih centara između sve prisutnijih i sveprožimajućih socijalnih mreža.

Konferencija je okupila oko 160 sudionika, najvećim dijelom iz financijske, osiguravateljske, telekomunikacijske i turističke domene.

Povezani članci
10.12.14 Financije i gospodarstvo
APIS IT i Oracle zajednički će prodavati hrvatski model fiskalizacije
20.11.14 Seminari, konferencije
NAJAVA: 17. Hrvatska call centar konferencija
05.11.12 Seminari, konferencije
Call centar konferencija koncem studenog u Zagrebu
01.08.12 Tvrtke i tržišta
Rang lista najvećih IT poduzeća
16.11.07 Seminari, konferencije
Call Centri: Informacija u pravo vrijeme i na pravom mjestu
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa