15.11.2007.
Neto dobit Kraša 20,7 milijuna kuna
Na devetomjesečne rezultate Kraša najveći utjecaj imala je pooštrena konkurencija na domaćem tržištu izazvana daljnjim povećanjem uvoza
Kraš grupa u prvih je devet mjeseci ove godine ostvarila neto dobit od 20,7 milijuna kuna, što je prema istom razdoblju lani porast od oko 0,8 posto, podaci su iz financijskog izvješća Kraša objavljenog na Zagrebačkoj burzi.
Konsolidirani ukupni prihodi u devetomjesečnom razdoblju ostvareni su u iznosu od 687,4 milijuna kuna, što je porast od 3,2 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Pritom su poslovni prihodi ostvareni u iznosu od 670,8 milijuna kuna, što je porast od 1,9 posto. Na porast je utjecalo utjecalo povećanje prihoda od prodaje u inozemstvu, navodi se u obavijesti Kraša.
Tako su prihodi od prodaje u inozemstvu povećani 9,5 posto, na 242,2 milijuna kuna. Najveći rast izvoza ostvaren je na tržištima Sudijske Arabije, Kanade, Češke, Slovačke, Srbije te na tržištu Makedonije.
Prihodi od prodaje na domaćem tržištu smanjeni su pak s 419,06 milijuna kuna na 416,4 milijuna kuna.
Ukupni rashodi Kraš grupe u prvih devet mjeseci iznosili su 657,4 milijuna kuna, što je porast od 2,9 posto. Materijalni troškovi i troškovi prodane robe smanjeni su sa 397,48 milijuna kuna koliko su iznosili u devet mjeseci lani, na 397,24 milijuna kuna u prvih devet ovogodišnjih mjeseci.
Smanjeni su i troškovi amortizacije, s 48,4 milijuna kuna na 43,6 milijuna kuna, dok su troškovi osoblja povećani sa 186,12 milijuna kuna na 188,9 milijuna kuna. Financijski su rashodi povećani 15,5 posto, na 15,8 milijuna kuna, od čega se na kamate i ostale financijske rashode odnosi 11,29 milijuna kuna.
U Krašu napominju kako je na devetomjesečne rezultate najveći utjecaj imala pooštrena konkurencija na domaćem tržištu izazvana daljnjim povećanjem uvoza, kao i značajno povećanje cijena strateških sirovina, kao što su brašno, milijeko u prahu i kakao sirovine.
Kraš je tijekom ove godine, uz lansiranje novih i inoviranih postojećih proizvoda, nastavio konitinuirano ulaganje u tržište i marketing. Nakon Zagreba i Opatije otvoren je čokobar u Banja Luci, a u pripremi je otvaranje čokobara u Skopju.
Od strateških projekata naglasak je stavljen na ulaganja u modernizaciju proizvodnje čokolade, navodi se u obavijesti Kraša. (H)
|
|
|
|