15.02.2010.
Kraš Grupi dobit rasla preko 150 posto na 39,7 mil. kuna
Kraš Grupa je lani imala neto dobit od 39,7 milijuna kuna, što je 156,8 posto više nego u 2008. kada je najveća hrvatska konditorska industrija ostvarila dobit od 15,4 milijuna kuna, podaci su iz financijskog izvješća
Kraš Grupa je imala lani neto dobit od 39,7 milijuna kuna, što je 156,8 posto više nego u 2008. kada je najveća hrvatska konditorska industrija ostvarila dobit od 15,4 milijuna kuna, podaci su iz financijskog izvješća objavljenog na Zagrebačkoj burzi.
Neto dobit nakon manjinskog interesa iznosi 37,8 milijuna kuna, a zarada po dionici za 2009. iznosi 30,19 kuna. "Uz rast ukupnih prihoda na povećanje neto dobiti značajno je utjecalo smanjenje poslovnih rashoda u iznosu od 5,6 milijuna kuna, te smanjenje financijskih rashoda", stoji u pojašnjenjima uz financijsko izvješće.
Ukupni lanjski prihodi Grupe bili su 1,07 milijardu kuna ili 2 posto manje u odnosu na godinu ranije. Kako pojašnjava Uprava, poslovni rezultati ostvareni su u uvjetima visokog udjela uvoznih proizvoda na konditorskom tržištu Hrvatske.
Na domaćem tržištu ostvareni su prihodi od prodaje u visini od 600 milijuna kuna, dok su prihodi od prodaje u inozemstvu iznosili 424 milijuna kuna.
Sukladno Kraševoj izvoznoj orijentaciji tijekom 2009. nastavljen je rast izvoznih rezultata. Prihodi od prodaje u inozemstvu veći su za 8 posto, tako da su povećali svoj udio u ukupnim prihodima od prodaje na 41,4 posto.
Pored značajnog izvoza na tržišta regije, gdje je najveći rast na tržištu Srbije, Kraš je nastavio rast izvoza na tržišta SAD, Kanade, Australije, Saudijske Arabije i Švedske.
U Krašu napominju i kako su u skladu s planom poslovanja i poslovnom politikom u 2009. poslovni prioriteti i ciljevi bili usmjereni na održavanje likvidnosti i ukupne stabilnosti poslovanja, uz kontinuirano restrukturiranje i stalni razvoj proizvoda.
Kraš Grupa je lani ostvarila ukupne konsolidirane rashode u iznosu od 1,02 milijarde kuna, što je za 0,8 posto manje od konsolidiranih rashoda u 2008. (Bankamagazin)
|
|
|
|