Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Info
>>
Vijesti iz svijeta
Utorak, 19.03.2024
Info
Carine
Inspekcijske službe
Ekologija
Korisne informacije
Karijere
Financije i gospodarstvo
Sajmovi i izložbe
Zaposlenost / plaće
Korisni linkovi
Osiguranja
Statistika
Zdravlje
Vijesti iz svijeta
DOP
Vijesti iz regije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Vijesti iz svijeta
04.03.2016.
Oglašivački div WPP upozorava na rizike po svjetsko gospodarstvo
Svjetski oglašivački div WPP u petak je unatoč još jednoj rekordnoj poslovnoj godini upozorio da su klijenti zbog geopolitičkih neizvjesnosti manje skloni rizicima i da su u teškoj situaciji za globalno gospodarstvo više fokusirani na rezanje troškova nego na povećavanje prihoda.
Najveća svjetska oglašivačka i marketinška grupa slavi danas 30. obljetnicu, izvijestivši ujedno da im je i 2015. godina bila rekordna. Time se rekordni niz nastavio petu godinu zaredom.
WPP-ova dobit prije oporezivanja lani je uvećana 2,8 posto, na 1,49 milijardi funta, uz rast prihoda za 6,1 posto, na 12,2 milijarde funta, pokazalo je u petak financijsko izvješće.
Rast prihoda dodatno je ubrzao u SAD-u u četvrtom kvartalu dok je Velikoj Britaniji usporio, pokazali su rezultati poslovanja. U Europi su zabilježili poboljšanje, nakon perioda neujednačenih kretanja u gospodarstvu.
Unatoč snažnim rezultatima poslovanja, izvršni direktor WPP-a sir Martin Sorrell bio je oprezan u pogledu poslovanja u 2016. godini, upozoravajući na globalno okruženje općenito niskih stopa rasta gospodarskih aktivnosti.
Među ključna tri čimbenika koja bi mogla predstavljati prijetnje u 2016. godini Sorrell je izdvojio potencijalne učinke novih poteza američke središnje banke na tržišta dionica i obveznica, ishod britanskog referenduma o članstvu u Europskoj uniji i učinke oštrog pada cijena nafte.
Iako klijenti iskazuju veće povjerenje nego u rujnu 2008. godine nakon kolapsa banke Lehman Brothers, po riječima WPP-ova čelnika, od rizika ih odvraća niz razloga, uključujući niži od prosječnog globalni gospodarski rast, pojačana neizvjesnost na geopolitičkom planu, niska inflacija te pojačani nadzor nad korporativnim upravljanjem.
"Malo je razloga, ako ih uopće ima, da se takav obrazac ponašanja promijeni u 2016. godini, pa bi geslo kompanija i dalje trebao biti naglašeni oprez", poručio je izvršni direktor WPP-a. (H)
Povezani članci
09.03.15
Istraživanja
Rekordna godišnja dobit vodećeg svjetskog oglašivača WPP-a
24.08.10
Vijesti iz svijeta
WPP povećao organske prihode
06.03.09
Tvrtke i tržišta
WPP: Pad dobiti 5,8 posto na 493 mil. eura
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.