Trgovina
Seniko studio
Turizam
30.10.2015. Hrvatski turizam idućeg tjedna prvi put s novom promocijom na jednom sajmu, londonskoj burzi WTM
Hrvatski turizam idućeg se tjedna prvi put s novim sloganom i komunikacijskim konceptom "Croatia, Full of life" u organizaciji Hrvatske turističke zajednice (HTZ) predstavlja široj svjetskoj poslovnoj publici na Svjetskoj turističkoj burzi WTM u Londonu, koja će po 36. put okupiti više od 5.000 izlagača iz 200 zemalja svijeta, od kojih i 40-ak iz Hrvatske.

Nakon dugo godina, Hrvatska će ove godine svoju turističku ponudu na WTM-u, koji se održava od 2. do 5. studenoga, predstaviti na drugačiji način, s novim vizualima, izgledom štanda i uniformama informatora u skladu s novim sloganom i konceptom promocije Croatia, Full od life/Hrvatska, puna života.

Neke od promjena koje uoči WTM-a otkrivaju iz HTZ-a i Ministarstva turizma su primjerice otvoreniji i 'prozračniji' štand, bez puno pregradnih zidova kao do sada i više svjetlijih boja. Neće biti ni uobičajenih press konferencija za strane novinare nego će se s njima razgovarati izravno, na štandu ili na drugim mjestima, a dogovoreni su i brojni intervjui s vodećim britanskim medijima te razgovori o suradnji s BBC-jem, CNN-om i drugima.

Osim HTZ-a, na štandu će biti i nekoliko suizlagača, turističkih tvrtki-hotelijera i agencija, turističkih zajednica i drugi, dok će veći dio preostalih hrvatskih izlagača na WTM-u biti na zasebnim štandovima ili unutar grupacija s kojima posluju.

Na WTM-u će biti i ministar turizma Darko Lorencin te direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić koji će, kako su najavili iz Ministarstva turizma, imati niz poslovnih susreta s partnerima, poput touroperatora TUI, Thomas Cook, Jet2.com i drugima s kojima će razgovarati o unapređenju suradnje i zajedničkim kampanjama.

Ministar Lorencin će sudjelovati i na tradicionalnom ministarskom summitu Svjetske turističke organizacije-UNWTO, na kojemu će i izlagati hrvatski primjer u skladu s glavnom temom tog skupa brendiranje destinacije.

WTM (World Travel Market) jedna je od vodećih svjetskih turističkih burzi, na kojoj se svake godine predstavljaju gotovo svi segmenti turističke i industrije putovanja te brojne prateće industrije od zrakoplovne i općenito prijevozničke do prehrambene i ICT-a, a kako se osim ponuda destinacija, hotela i drugih turističkih tvrtki tu predstavljanja i trendovi te predviđanja za iduću godinu na burzu dolaze osim izlagača i brojni turistički profesionalci i dužnosnici.

Ove se godina tako na WTM-u očekuje više od 51.000 profesionalaca, oko sto ministara turizma i drugih turističkih dužnosnika te gotovo 3.000 novinara i predstavnika medijskih kuća iz cijelog svijeta, kao i da će biti dogovoreno i sklopljeno ugovora u vrijednosti većoj od 2,5 milijarde funti, koliko organizatori i uprava WTM-a procjenjuju da je bilo dogovoreno prošle godine. (H)

Povezani članci
05.10.16 Turizam
HGK upozorava na nedostatak radnika u turizmu
21.04.16 Financije i gospodarstvo
Burilović: Turizam treba ovisiti o domaćim proizvodima, a ne o vremenskoj prognozi
13.10.15 Turizam
Lorencin: turizam ostvario velik rezultat
25.09.15 Turizam
WMF Rovinj: predstavljen novi kreativni koncept hrvatskog turizma
07.08.15 Turizam
Lorencin: izvrsni rezultati sezone
14.04.15 Vijesti
Najava konferencije: Kupujmo hrvatsko - Hrvatski proizvod za hrvatski turizam
01.04.15 Turizam
MINT: prihodi od turizma lani 7,4 milijardi eura
18.02.15 Turizam
Hrvatski turizam dobro pozicioniran Njemačkoj
10.12.14 Turizam
Studeni s porastom turističkih dolazaka za 9 posto
05.11.14 Turizam
WTM: ETC upozorava na smanjenje udjela Europe u svjetskom turizmu
31.10.14 Turizam
Rujan s više turista i noćenja
26.06.13 Turizam
Slovacima Hrvatska najpopularnija odmorišna inozemna destinacija
29.05.13 Turizam
Hrvatski turizam treba dugoročno iskoristi ulazak u EU
20.03.13 Sajmovi i izložbe
Hrvatski turizam se predstavlja na četiri sajma
07.03.13 Turizam
Hrvatska i dalje među turistički najkonkurentnijim zemljama svijeta
19.02.13 Turizam
Ministar turizma Ostojić o učincima hrvatskog članstva u EU
30.01.13 Turizam
Hrvatski turizam na sajmovima u Madridu, Zuerichu i Bruxellesu
29.01.13 Turizam
Tko i gdje najviše ulaže u turizam ove godine
23.01.13 Promocije
Hrvatski turizam se predstavlja na sajmovima u Ljubljani i Bratislavi
10.01.13 Promocije
M. Matešić: počela promocija turizma, najveći izazov globalna recesija
06.12.12 Turizam
Jelen: Mijenjati pristup prema turizmu, obrazovanju i radu
05.12.12 Turizam
Poduzetnici u turizmu s bruto dobiti od 1,5 milijardu kuna
05.12.12 Turizam
Kontinentalni turizam strategijska odrednica hrvatskog turizma
05.12.12 Turizam
Porast bruto dobiti poduzetnika u turističkom sektoru
03.12.12 Turizam
V. Ostojić: ovogodišnji turistički rezultati iznad očekivanja
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa