30.10.2015.
Hrvatski turizam idućeg tjedna prvi put s novom promocijom na jednom sajmu, londonskoj burzi WTM
Hrvatski turizam idućeg se tjedna prvi put s novim sloganom i komunikacijskim konceptom "Croatia, Full of life" u organizaciji Hrvatske turističke zajednice (HTZ) predstavlja široj svjetskoj poslovnoj publici na Svjetskoj turističkoj burzi WTM u Londonu, koja će po 36. put okupiti više od 5.000 izlagača iz 200 zemalja svijeta, od kojih i 40-ak iz Hrvatske.
Nakon dugo godina, Hrvatska će ove godine svoju turističku ponudu na WTM-u, koji se održava od 2. do 5. studenoga, predstaviti na drugačiji način, s novim vizualima, izgledom štanda i uniformama informatora u skladu s novim sloganom i konceptom promocije Croatia, Full od life/Hrvatska, puna života.
Neke od promjena koje uoči WTM-a otkrivaju iz HTZ-a i Ministarstva turizma su primjerice otvoreniji i 'prozračniji' štand, bez puno pregradnih zidova kao do sada i više svjetlijih boja. Neće biti ni uobičajenih press konferencija za strane novinare nego će se s njima razgovarati izravno, na štandu ili na drugim mjestima, a dogovoreni su i brojni intervjui s vodećim britanskim medijima te razgovori o suradnji s BBC-jem, CNN-om i drugima.
Osim HTZ-a, na štandu će biti i nekoliko suizlagača, turističkih tvrtki-hotelijera i agencija, turističkih zajednica i drugi, dok će veći dio preostalih hrvatskih izlagača na WTM-u biti na zasebnim štandovima ili unutar grupacija s kojima posluju.
Na WTM-u će biti i ministar turizma Darko Lorencin te direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić koji će, kako su najavili iz Ministarstva turizma, imati niz poslovnih susreta s partnerima, poput touroperatora TUI, Thomas Cook, Jet2.com i drugima s kojima će razgovarati o unapređenju suradnje i zajedničkim kampanjama.
Ministar Lorencin će sudjelovati i na tradicionalnom ministarskom summitu Svjetske turističke organizacije-UNWTO, na kojemu će i izlagati hrvatski primjer u skladu s glavnom temom tog skupa brendiranje destinacije.
WTM (World Travel Market) jedna je od vodećih svjetskih turističkih burzi, na kojoj se svake godine predstavljaju gotovo svi segmenti turističke i industrije putovanja te brojne prateće industrije od zrakoplovne i općenito prijevozničke do prehrambene i ICT-a, a kako se osim ponuda destinacija, hotela i drugih turističkih tvrtki tu predstavljanja i trendovi te predviđanja za iduću godinu na burzu dolaze osim izlagača i brojni turistički profesionalci i dužnosnici.
Ove se godina tako na WTM-u očekuje više od 51.000 profesionalaca, oko sto ministara turizma i drugih turističkih dužnosnika te gotovo 3.000 novinara i predstavnika medijskih kuća iz cijelog svijeta, kao i da će biti dogovoreno i sklopljeno ugovora u vrijednosti većoj od 2,5 milijarde funti, koliko organizatori i uprava WTM-a procjenjuju da je bilo dogovoreno prošle godine. (H)
|
|
|
|