Trgovina
Seniko studio
Turizam
25.09.2015. WMF Rovinj: predstavljen novi kreativni koncept hrvatskog turizma
Novi kreativni koncept hrvatskog turizma pod sloganom "Croatia, full of life" - Hrvatska, puna života", koji se razrađuje i stvara od veljače ove godine, u petak je prvi put ukratko predstavljen na 8. Weekend Media Festivalu (WMF) u Rovinju, dok će njegovo kompletno međunarodno predstavljanje biti idućeg tjedna u Londonu.

Osnovu tog koncepta i 'djeliće' primjera kreativnih rješenja kampanje koja uskoro kreće na stranim tržištima na WMF-u je predstavio direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Ratomir Ivičić u sklopu panela "Mediteran kakav (ne) bi trebao biti", na kojem su sudjelovali i ministar turizma Darko Lorencin, predsjednik uprave hotelske tvrtke Maistra Tomislav Popović, direktor turističke agencije Uniline Boris Žgomba, Siniša Topalović iz konzultantske tvrtke Horwath HTl i drugi.

"Novi koncept zamjenjuje dosadašnji slogan hrvatskog turizma 'Mediteran kakav je nekad bio' nakon 15 godina upotrebe, ali to nije samo slogan već kompletna platforma iz koje će proizlaziti priče o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji. U sklopu toga bavili smo se i glavnim strateškim pitanjem kako postići da se trenutna percepcija velike većine tržišta o Hrvatskoj kao 'zemlji sunca i mora bez puno sadržaja' promijeni u ono što želimo, a što je i stvarna slike zemlje - da smo 'energična mediteranska destinacija i mlada država u EU koja nudi izniman broj različitih životnih stilova'", naglasio je Ivičić.

Upravo oko te velike ili tzv. big ideje koju je HTZ tražio i dobio natječajem stvoren je i troznačan raznoliki ekosustav poruka, pa se tako i glavna komunikacija prema tržištima usmjerava na emocije i iskustvo potencijalnih turista koje se primjerice porukom "Ne ispunjavajte život danima, ispunite dane životom!" poziva u Hrvatsku kao pravo mjesto da se odmaknu od rutine i svakodnevnog užurbanog života.

Novi kreativni koncept s uključenim sloganom, raznim porukama i popratnim vizualnim materijalima pretvaraju se u integriranu komunikacijsku inicijativu u offline (klasičnim) i online (digitalnim) kanalima te uključuju oglašavanje, odnose s medijima, brendirani sadržaj, društveno umrežavanje i drugo.

Osim tog predstavljanja, na panelu se govorilo i o ovogodišnjim rezultatima hrvatskog turizma, čemu je, po riječima Lorencina, pridonio i program produljenje sezone Hrvatska 365 te suradnja javnog i privatnog sektora u destinacijama.

Popović iz Maistre je pak podsjetio na stari problem turizma - nedostatak hotelskog smještaja bez kojeg se sezona teško može jače produljiti, jer primjerice ovaj se vikend zatvara i većina kampova i turisti odlaze. Kazao je i da se za rezervacije i prodaju smještaja u Hrvatskoj sve više koriste internetski rezervacijski sustavi, poput Booking.coma, koji pak zbog te povećane potražnje smještajnim objektima-partnerima povećavaju proviziju, što također nosi određene probleme.

I on kao i Topalović iz Horwatha smatra da bi u hrvatskom turizmu trebalo olakšati investiranje jer predugo treba čekati da investicija krene, što pogotovo strane investitore zbunjuje pa odlaze. (H)

Povezani članci
05.10.16 Turizam
HGK upozorava na nedostatak radnika u turizmu
21.04.16 Financije i gospodarstvo
Burilović: Turizam treba ovisiti o domaćim proizvodima, a ne o vremenskoj prognozi
30.10.15 Turizam
Hrvatski turizam idućeg tjedna prvi put s novom promocijom na jednom sajmu, londonskoj burzi WTM
13.10.15 Turizam
Lorencin: turizam ostvario velik rezultat
07.08.15 Turizam
Lorencin: izvrsni rezultati sezone
23.04.15 HGK
Poreč: akcija "Kupujmo hrvatsko - Hrvatski proizvodi za hrvatski turizam"
14.04.15 Vijesti
Najava konferencije: Kupujmo hrvatsko - Hrvatski proizvod za hrvatski turizam
01.04.15 Turizam
MINT: prihodi od turizma lani 7,4 milijardi eura
10.03.15 Turizam
'Sharing economy' snažan poticaj obiteljskom smještaju u hrvatskom turizmu
18.02.15 Turizam
Hrvatski turizam dobro pozicioniran Njemačkoj
31.10.14 Turizam
Rujan s više turista i noćenja
26.06.13 Turizam
Slovacima Hrvatska najpopularnija odmorišna inozemna destinacija
29.05.13 Turizam
Hrvatski turizam treba dugoročno iskoristi ulazak u EU
20.03.13 Sajmovi i izložbe
Hrvatski turizam se predstavlja na četiri sajma
07.03.13 Turizam
Hrvatska i dalje među turistički najkonkurentnijim zemljama svijeta
19.02.13 Turizam
Ministar turizma Ostojić o učincima hrvatskog članstva u EU
30.01.13 Turizam
Hrvatski turizam na sajmovima u Madridu, Zuerichu i Bruxellesu
29.01.13 Turizam
Tko i gdje najviše ulaže u turizam ove godine
23.01.13 Promocije
Hrvatski turizam se predstavlja na sajmovima u Ljubljani i Bratislavi
10.01.13 Promocije
M. Matešić: počela promocija turizma, najveći izazov globalna recesija
06.12.12 Turizam
Jelen: Mijenjati pristup prema turizmu, obrazovanju i radu
05.12.12 Turizam
Poduzetnici u turizmu s bruto dobiti od 1,5 milijardu kuna
05.12.12 Turizam
Kontinentalni turizam strategijska odrednica hrvatskog turizma
05.12.12 Turizam
Porast bruto dobiti poduzetnika u turističkom sektoru
03.12.12 Turizam
V. Ostojić: ovogodišnji turistički rezultati iznad očekivanja
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa