14.10.2015.
Dani hrvatskog turizma - Brend Hrvatske najvrjednije u turizmu
Brend Hrvatske najvrjednije je u turizmu i svi trebaju raditi kako bi se tom brendu vjerovalo i Hrvatska postala jedna od najpoželjnijih destinacija u svijetu, što je realno moguće uz promjenu promocije i marketinških kampanja, istaknuo je u srijedu u Poreču na Danima hrvatskog turizma direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Ratomir Ivičić.
Na tom je tradicionalnom godišnjem skupu turističkih djelatnika održana i prezentacija na temu brendiranja destinacije s primjerom novog krovnog komunikacijskog koncepta hrvatskog turizma "Croatia, Full of Life".
"S obzirom da su naša istraživanja stranih tržišta pokazala da Hrvatska ima slabi turistički brend kojeg slabo i prepoznaju odlučili smo se s brendiranjem krenuti ispočetka i ići za tim da potenciramo ono što će nas razlikovati od ostalih zemalja", kazao je Ivičić pred više od tisuću okupljenih u porečkom hotelu Laguna Parentium.
Dodao je i da brend nije samo novi slogan "Croatia, Full of life/Hrvatska, puna života", nego je to kompletna platforma i koncept s kojeg se komuniciraju različite tekstovne, vizualne i druge različite poruke o proizvodima i to putem različitih marketinških kanala.
O brendiranju Hrvatske i marketinškim ciljevima govorio je i Cesar Torras, strateški direktor španjolske agencije BBDO (koja je u konorciju koji je i osmislio novi koncept), koji je naglasio da u brendiranju pa i u turizmu sve počinje od velike ideje, ali i promjena u ponašanju turista.
"Navike i ponašanja turista, njihove potrebe i želje, mijenjaju se brže i više nego ikada prije, traže se novi doživljaji koji se dijele po društvenim mrežama, pa se i turističke strategije sve češće zasnivaju na emocijama i preporukama uz novu vrstu marketinga i drugačiju vrstu komunikacije", poručio je Torras.
Bitno je i da su im informacije lako dostupne, jer se svi zapravo natječu sa svim drugim brendovima koji svi žele turiste u svojim destinacijama, a ako ih se uključi u komunikaciju i oni grade brend s nama što je uvijek uspješno, kazao je Torras.
Iznio je i brojne primjere kampanja i brendiranja, od Dovea, Ikee i Applea, do Andaluzije, Montane u SAD-u i Kanarskog otočja, u čijim su osnovama velike neobične ideje koje su se s jakim porukama približile kupcima i turistima.
"Najbolje je uvijek iskoristiti ono što imate najbolje i ono po čemu se razlikujete te oko te velike ideje razviti eko sustav poruka koje će to i komunicirati", kazao je Torras.
U okviru Dana hrvatskog turizma u srijedu je Institut za turizam predstavio i tri nova akcijska plana slijedom turističke strategije do 2020. - za cikloturizam, socijalni turizam te malo i srednje poduzetništvo.
Akcijskim planom za cikloturizam do 2020. preporuča se u sklopu destinacijskog menadžmenta razvijati tu ponudu gdje god je moguće, dok se u onom za socijalni turizam predviđaju planovi za ciljne skupine djeca, mladi do 30 godina, stariji od 65, branitelji i osobe s invaliditetom.
|
Cilj je diverzificirati proizvode i ponudu za te ciljne skupine i povećati njenu dostupnost, kao i poticati zapošljivost socijalnih skupina u turizmu.
Porast zapošljavanja i razvoj proizvoda predviđa i akcijski plan za malo i srednje poduzetništvo, jer su za to na raspolaganju i sredstva iz EU fondova. (H)
|
|
|
|