Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Info
>>
Vijesti iz svijeta
Srijeda, 01.05.2024
Info
Carine
Inspekcijske službe
Ekologija
Korisne informacije
Karijere
Financije i gospodarstvo
Sajmovi i izložbe
Zaposlenost / plaće
Korisni linkovi
Osiguranja
Statistika
Zdravlje
Vijesti iz svijeta
DOP
Vijesti iz regije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Vijesti iz svijeta
13.07.2015.
Američki Coty postaje najveći svjetski proizvođač parfema
Američka tvrtka Coty, proizvođač parfema brendova Calvin Klein i Chloe, kupit će za 12,5 milijardi dolara poslovanje diva roba široke potrošnje Procter & Gamblea vezanog uz parfeme, njegu kose i kozmetiku, objavile su u četvrtak kompanije
.
Zahvaljujući tom najvećem spajanju u kozmetičkoj industriji u novijoj povijesti, Coty će postati najveći svjetski proizvođač parfema, ispred francuskog L'Oreala i treći najveći proizvođač kozmetike iza svog francuskog rivala i Estee Laudera.
Coty bi tako upravljao licencama za parfeme svjetskih modnih brendova Gucci, Hugo Boss i Dolce & Gabbana, kao i kozmetičkim brendovima Cover Girl i Max Factor, što bi u konačnici rezultiralo prihodima od preko 10 milijardi dolara. Usporedbe radi, Coty je lani ostvario prihode od 4,6 milijardi dolara.
Do takvog je sporazuma došlo zato što Cotyjeva prodaja u svim kategorijama proizvodima stagnira ili pada u posljednje više od dvije godine, dok P&G muku muči s proširenjem poslovanje u segmentu ljepote.
"Dobivamo kritičnu masu diljem svijeta s pristupom na ključna tržišta poput Brazila, Japana i Meksika", kazao je predsjednik uprave i izvršni direktor Cotyja Bart Becht u intervjuu u četvrtak.
Iz Cotyja su poručili da će tom transakcijom ostvariti uštede od 550 milijuna dolara, uključujući 400 milijuna dolara na općim troškovima, no preuzet će 2,9 milijardi dolara duga koji ima P&G-ov segment proizvoda za ljepotu.
Prodaja je dio plana P&G-a da suzi fokus na manji broj brzorastućih brendova. Taj svjetski div u segmentu roba široke potrošnje još je lani najavio da bi mogao prodati polovinu svojih slaborastućih brendova.
Ta 43 brenda, koje su prodali Cotyju, u fiskalnoj 2013./2014. godini P&G-u su donijela prihode od 5,9 milijardi dolara, odnosno 7 posto ukupnih prihoda.
Preuzimanjem brendova P&G-a za njegu kose Wella i Clairol, Coty ulazi u posve novi segment poslovanja, koji je držao drugo mjesto po visini tržišnog udjela.
Dioničari P&G-a u zajedničkom će poslovanju imati 52 posto udjela, dok će postojeći dioničari Cotyja imati preostalih 48 posto. P&G-ovih 10 tisuća zaposlenika pridodat će se brojci od 9.000 zaposlenih u Cotyju, kazao je još Becht u intervjuu Reutersu. (H)
Povezani članci
04.11.14
Tvrtke i tržišta
Zbog slabosti potražnje, L'Oreal i Hugo Boss smanjili procjene rasta
03.09.12
Karijere
Nova imenovanja u managementu divizija L'Oreala Adria
06.08.12
Trgovina na malo
Odlazi Sephora - do zatvaranja rasprodaja robe
15.05.12
Vijesti iz svijeta
Coty povukao ponudu vrijednu 10,7 mlrd dolara za kupnju Avona
11.05.12
Tvrtke i tržišta
Prihod Avona 2,6 milijardi dolara
03.05.12
Promocije
Avon obilježava 15 godina poslovanja u Hrvatskoj
14.10.11
Tvrtke i tržišta
Unilever kupuje ruskog proizvođača kozmetike Kalinu
20.04.11
Tvrtke i tržišta
L'Oreal povećao prihode u prvom tromjesečju
09.03.11
Sajmovi i izložbe
Dani ljepote od 11. do 13. ožujka na ZV-u
03.01.08
Brandovi
L'Oreal želi kupiti udjel u Armaniju
25.12.07
Brandovi
Nivea pokrenula novu globalnu brand kampanju
29.03.07
Neprehrambeni proizvodi
Kozmetika bez imena jednake kvalitete kao "brand" proizvodi
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.