Trgovina
Seniko studio
Promocije
03.05.2012. Avon obilježava 15 godina poslovanja u Hrvatskoj
Avon, vodeća svjetska kozmetička kompanija direktne prodaje, obilježava 15 godina od početka poslovanja u Hrvatskoj.

Tvrtka Avon Kozmetika prisutna je na hrvatskom tržištu od 1997. godine. Danas ima 37 zaposlenih, tijekom godina nekoliko je puta bila vlasnica certifikata Poslodavac Partner, a 2008. je priznata i uvrštenjem u publikaciju Superbrands.

Riječ je o tvrtki s bogatim naslijeđem i tradicijom, temeljenoj na čvrstim vrijednostima i principima koji potječu od osnutka Avona u SAD-u prije više od 125 godina. Kao dio Dunavske regije od prošle godine, Avon Hrvatska 15. rođendan dočekuje u okviru jedne od najuspješnijih regija u Europi, navode iz tvrtke.
„Sama činjenica da je jedna tvrtka već 15 godina prisutna i uspješna na tržištu govori dovoljno. Ovo razdoblje promatram kao zanimljivo putovanje u kojem smo imali priliku zapažati kako se naše poslovanje neprestano razvija i prilagođava novim okolnostima, dok temeljne vrijednosti ostaju nepokolebljive. Ono što je uvijek neupitno je poboljšavanje naših proizvoda, usluga i modela izravne prodaje kako bismo na najbolji način zadovoljili potrebe žena, kako na globalnom, tako i na hrvatskom tržištu. Uistinu zadovoljan s onim što smo postigli i iznimno zahvalan cijelom timu u Hrvatskoj, uvjeren sam da će naši zajednički napori usmjereni istoj viziji učiniti tvrtku Avon u Hrvatskoj još uspješnijom“, rekao je Sebastian Bako, izvršni direktor Avonove Dunavske regije.

Kao jednu od tajni uspjeha u Avonu ističu važnost poznavanja potreba kupaca i korištenje svake prilike za unapređenje odnosa s njima. Tako je u trenutku nepovoljne gospodarske situacije Avon Hrvatska svoje proizvode kupcima odlučio ponuditi po povoljnijim cijenama pa su najpopularniji artikli, u katalogu označeni vizualom Trajno niža cijena, odnedavno dostupni s cijenama nižim i do 20 posto.

Tvrtka Avon Kozmetika je aktivna na području borbe protiv raka dojke i nasilja nad ženama s ciljem poboljšanja i spašavanja života žena. Već je 2006. Avon u Hrvatskoj krenuo s proizvodima s ružičastom vrpcom kao regularnom ponudom u svom katalogu tako započevši svoj humanitaran rad, a 2008. je uveo i posebne proizvode sa simbolom vječnosti kao podršku borbi protiv nasilja nad ženama.

Tvrtka je organizirala i brojne humanitarne akcije, poput tri izdanja Moje prve mamografije koja je više od 1.800 žena u Hrvatskoj omogućila besplatan pregled mobilnim mamografom ili AVON Šetnje za život za podizanje svijesti o potrebi redovitog pregleda te prikupljanja sredstava za Autonomnu žensku kuću Zagreb, što je rezultiralo ukupnom donacijom od 100.000 kuna. Tu su i potpore drugim lokalnim nevladinim udrugama, kao što je donacija 50.000 kuna Udruzi Brod i njihovom skloništu za žene u 2011., navodi se u priopćenju.
„Ponosna sam na Avonovu dugu tradiciju predanosti ženama koja uključuje društveno odgovorne projekte, ali i na naš model direktne prodaje koji svakoj ženi u Hrvatskoj nudi mogućnost financijske neovisnosti. U svakom slučaju, iza nas je tek prvih 15 izazovnih i uzbudljivih godina tijekom kojih je Avon Hrvatska ostao tvrtka vjerna globalnim principima, a istovremeno prilagođena lokalnim posebnostima. Želim zahvaliti kolegama i partnerima koji su nam bili vjerna podrška na tom putu i vjerujem da je još mnogo uspješnih godina ispred nas“, rekla je Lucija Josipović, Avonova voditeljica odnosa s javnošću i oglašavanja za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.

U povodu jubilarnog rođendana u Avonu su otkrili koji su proizvodi bili najčešće naručivani tijekom proteklih 15 godina. Titulu najprodavanijeg proizvoda drže Avonovi lakovi za nokte - svakih 8 minuta u Hrvatskoj se kupi jedan lak za nokte Nailwear Pro+.

Među najprodavanijima nalaze se i Hranjivi serum za vrhove Advance Techniques, Avon Care Hidratantna krema za ruke s glicerinom, kalcijem i vitaminom E, svjetlucave perle za lice Avon Glow te anticelulitni tretman Avon Solutions Cellu Sculpt.

Tako se svakog sata naruči šest Avonovih seruma i pet glicerinskih krema, dok se svakog dana kupi jedan tretman Cellu Sculpt, a 56 žena na lice svakodnevno nanosi Avonove perle.

Povezani članci
13.07.15 Vijesti iz svijeta
Američki Coty postaje najveći svjetski proizvođač parfema
15.05.12 Vijesti iz svijeta
Coty povukao ponudu vrijednu 10,7 mlrd dolara za kupnju Avona
11.05.12 Tvrtke i tržišta
Prihod Avona 2,6 milijardi dolara
19.03.12 Vijesti iz svijeta
"Pokret krumpira" širi se Grčkom
09.11.11 Seminari, konferencije
Konferencija za SUPERPRODAVAČE i one koji to žele (p)ostati
02.08.10 Tvrtke i tržišta
Kvartalni prihod Avona porastao 8 posto
21.08.09 Tvrtke i tržišta
Avon Products ostvario 2,5 mlrd dolara prihoda
14.07.09 Trgovina na malo
Prihod europskih tvrtki direktne prodaje 16 mlrd eura
25.02.09 Tvrtke i tržišta
Avon otpušta oko 3.000 radnika
02.03.07 Trgovina na malo
Predstavljena Hrvatska udruga direktne prodaje (HUDP)
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa