Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Robe
>>
Neprehrambeni proizvodi
Subota, 04.05.2024
Robe
Neprehrambeni proizvodi
Prehrambeni proizvodi
Zakoni/Pravilnici
Građenje i opremanje
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Neprehrambeni proizvodi
29.03.2007.
Kozmetika bez imena jednake kvalitete kao "brand" proizvodi
Generički kozmetički proizvodi koji su kupljeni u drogerijama ili supermaketima postižu iste standarde kvalitete kao i proizvodi s poznatom etiketom, pokazali su rezultati usporednog testa kojeg je proveo njemački časopis "Shampoos, Cremes&Co"
"Ne možete kupiti lošu kozmetiku", kaže kozmetičarka Alexandra Heil.
Kozmetički proizvodi bez imena su jeftini jer proizvođači štede novac ne trošeći sredstva za reklamiranje.
Drugi razlog za nisku cijenu je taj da većina generičkih kozmetičkih proizvoda ne sadrži sastojke koji se razvijaju uz visoke troškove velikih kompanija.
"No, ne može se reći da su proizvodi bez imena bolji", dodala je Heil. Za to treba usporediti generički s poznatim proizvodom.
Informacije o sastojcima proizvoda mogu se naći na poleđini pakiranja. Isto pravilo vrijedi i za prehrambene namirnice: najvažniji sastojci se nalaze na vrhu popisa. (H)
Povezani članci
13.07.15
Vijesti iz svijeta
Američki Coty postaje najveći svjetski proizvođač parfema
14.10.11
Tvrtke i tržišta
Unilever kupuje ruskog proizvođača kozmetike Kalinu
09.03.11
Sajmovi i izložbe
Dani ljepote od 11. do 13. ožujka na ZV-u
25.12.07
Brandovi
Nivea pokrenula novu globalnu brand kampanju
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.