Edukacija
Seniko studio
Seminari, konferencije
12.10.2011. Martin Lindstrom i Steve Chazin glavne zvijezde ovogodišnje Effie konferencije
Nešto više od tjedan dana ostalo je do početka 6. Effie konferencije o komunikacijskoj učinkovitosti, a tim povodom predstavljen je kompletan program svih predavanja i predavača.

Tako će u Hypo centru u Zagrebu 20. i 21. listopada predavanja održati svjetski marketinški stručnjaci: Martin Lindstrom, Steve Chazin, Teresa Alpert i Olivier Genoud.

Pored njih na konferenciji će predavanje održati i domaći stručnjaci iz tvrtke Vipnet, Frane Majstorović i Lahorka Habunek, koji će sudionicima prenijeti svoja iskustva u izgradnji učinkovitog brenda, na primjeru Tomato-a koji je prošle godine osvojio Effie Grand Prix nagradu.

Prijave za 6. Effie konferenciju mogu se obaviti putem online obrasca na internetskoj stranici konferencije www.croatiaeffie.com. Cijena kotizacije za Effie konferenciju o komunikacijskoj učinkovitosti 21. listopada iznosi 999 kn (bez PDV-a), a po istoj cijeni moguće je prijaviti se i za Effie masterclass "Povećanje marketinške učinkovitosti", koji će 20. listopada održati Peter Field.

Za one koji samo žele sudjelovati na svečanoj dodjeli Effie nagrada i proglašenju pobjednika natjecanja cijena kotizacije iznosi 400 kn (bez PDV-a), organizatori su predvidjeli besplatno sudjelovanje na dodjeli nagrada za sve djelatnike tvrtki prijavitelja na ovogodišnjem Effie natjecanju, a redovnim studentima omogućen je popust od 60% na sve navedene cijene uz predočenje indeksa.

Program konferencije:

20. listopad

Povećanje marketinške učinkovitosti - masterclass s Peterom Fieldom
Ovaj masterclass dio je ekskluzivnog treninga o najmoćnijim i učinkovitim marketinškim strategijama i potezima kojeg je kreirao jedan od vodećih svjetskih autoriteta s područja marketinške učinkovitosti – Peter Field. Od 2007. do danas, Peter Field objavio je tri knjige o različitim segmentima marketinške učinkovitosti koji su bazirani na analizi 880 studija slučaja! U tom procesu, otkriveni su prave istine o tome što na tržištu funkcionira odlično a što neslavno propadne. Ove pouke ključni su dijelovi programa njegovog Masterclassa na kojem će Peter Field, prema rezultatima provedenog istraživanja i činjenicama ukorijenjenim u brojkama pokazati, koje su komunikacijske strategije učinkovitije od ostalih, koje su očite činjenice i poznate mudrosti potpuno pogrešne, koje kampanje i koji mediji su najučinkovitiji, koja metrika najbolje predviđa uspješnost, koje strategije najbolje funkcioniraju u recesijskom razdoblju te kako izgraditi jaki brend.
21. listopad

Povrat ulaganja u brending
Martin Lindstrom jedan je od 100 najutjecajnijih ljudi na svijetu prema magazinu TIME i autor bestsellera „Buyology – istine i laži o tome zašto mi kupujemo". Lindstrom tijekom cijele godine putuje svijetom prenoseći svoja znanja o izgradnji brendova direktorima korporacija poput McDonald’sa, Procter&Gamblea, Pepsija, Microsofta, Walt Disneya i Glaxo Smith Klinea, a njegovu nedavno objavljenu knjigu Brand sense – revolucija osjetilnog brandinga, Wall Street Journal opisao je kao „jednu od pet najboljih marketinških knjiga ikad objavljenih“.
Predavanjem na temu povrata ulaganja u brending, Martin Lindstrom, približit će sudionicima Effie konferencije odgovore na pitanja kojima se dugi niz godina nije pridavalo puno pažnje. Ovaj svjetski marketinški stručnjak, specijaliziran za područje brendinga sudionicima konferencije objasnit će praktične korake za izgradnju brenda, gledano iz perspektive povrata ulaganja te koji su osnovni zahtjevi za preživljavanje svakodnevne bitke za udjelom na tržištu i kako se ponašati u kriznim situacijama kada brend naglo izgubi svoje tržišne udjele.

Tajne uspjeha Applea: Kako je marketing spasio Apple?
Steve Chazin, bliski suradnik Stevea Jobsa i bivši direktor marketinga Apple-a na 6. Effie konferenciji sudionicima će otkriti tajne uspjeha kompanije koja je postavila standard za spajanje vrhunskog dizajna s odličnim marketingom kako bi od sitnog igrača iz sjene uspavane industrije osobnih računala postala globalni lider u glazbi, filmovima, telefonima i potrošačkoj elektronici. Steve Chazin otkriva strategije pomoću kojih je Apple izveo ovaj izvanredni preokret, te načine pomoću kojih i druge kompanije mogu unaprijediti svoje poslovanje i pozicioniranje na tržištu. Steve je bio dio tima koji je na tržište lansirao iMac, pomogao porastu profitabilnosti tvrtke i projektirao strategiju uspješnog lansiranja iPod-a, iPhone-a i iPad-a.
Efikasni strateg
Ako želite biti najbolji na tržištu ili najbolji na stručnim natjecanjima, postanite učinkoviti odmah. Teresa Alpert, globalni brend strateg, podijelit će sa sudionicima svoje iskustvo, savjete, taktiku i jedinstveni pogled na planiranje i strategiju: kako biste bili najbolji na tržištu i natjecanjima, prvo morate otvoriti srce i um. U više od dva desetljeća u komunikacijama, Teresa Alpert pomogla je oblikovati teoriju u produktivne kampanje koje pokreću poslovanje i pretvaraju brendove u ikone. Kao direktor strateškog planiranja Lowe mreže, radila je s klijentima poput IBM-a, Unilevera, Nokije i L’Oreala. Danas je direktorica Crimea River, konzultantske tvrtke za globalne brendove.

Kako se istaknuti na globalnom tržištu?
Upravljanje globalnim brendovima nezaobilazna je tema svakog marketingaša koji danas radi s globalnim brendovima, a jako slabo proučavana. Njihova pravilna izgradnja i uspjeh iznimno su teški i ponekad komplicirani. No kako se snaći u tome, identificirati praktične smjernice marketinških strategija, strukturirati brend i istražiti njegove mogućnosti, sudionicima će približiti Olivier Genoud. On će u svom predavanju koje uključuje jedinstvena saznanja iz EffectiveBrands organizacije i rezultate Leading Global Brands studija provedenih na stvarnim primjerima iz prakse. U svojoj bogatoj karijeri pokazao je veliki talent za razvoj strategija novih poslovnih inicijativa i realizaciju svoje vizije u tim organizacijama. Njegovo područje djelovanja uključuje equity management, razvoj i inovaciju proizvoda (lokalno prema globalnom) i upravljanje kategorijama.

Tomato – Grand Prix uspjeh, ili kako skuhati najefikasniju marketinšku kampanju?
Kada proizvod dosegne vrhunac svog životnog ciklusa i počne ga privlačiti sila teža, što možemo napraviti? Iz Tomato-a su odlučili skuhati najefikasniju marketinšku kampanju, a kako je to izgledalo, sudionicima će otkriti prezentacija prošlogodišnjeg Effie Grad Prix pobjednika, koju će održati Lahorka Habunek i Frane Majstorović iz Vipneta.

Povezani članci
19.05.15 Karijere
Direktor marketinga Leda Dario Vrabec u žiriju EACA EURO EFFIE nagrada 2015
20.02.13 Promocije
Predstavljeni Dani komunikacija - središnja hrvatska marketinška manifestacija
22.10.11 Istraživanja
Dodijeljene 3. hrvatske Effie nagrade
14.10.11 Seminari, konferencije
Prijave za Effie otvorene još samo 5 dana
04.10.11 Seminari, konferencije
Martin Lindstrom predavač na šestoj Effie konferenciji
03.10.11 Brandovi
Kraš i Imago najučinkovitiji na globalnom Effie indeksu učinkovitosti
26.09.11 Odnosi s javnošću
U Bruxellesu dodijeljene Euro Effie nagrade
24.08.10 Odnosi s javnošću
Effie Awards 2010. - prijavljeno 40 oglašivačkih kampanja
02.10.09 Odnosi s javnošću
Marketinške nagrade Effie prvi put dodijeljene i u Hrvatskoj
11.03.08 O marketingu
EFFIE konferencija o učinkovitosti marketinga u Zagrebu
12.11.07 Brandovi
Agencija Grey proširila poslovni portfelj
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa