14.01.2011.
Rekordna prodaja Škode u 2010.
Češka tvrtka, članica koncerna Volkswagen, je u 2010. prodala rekordnih 762.600 automobila. Prodaja je najviše porasla u Kini, gdje je lani od siječnja do rujna prodano 134.470 vozila, gotovo 65 posto više nego 2009.
Škoda Auto je lani u razdoblju od siječnja do rujna zabilježila dobit od 6 milijarde kruna (245,8 milijuna eura), a prodaja je porasla za 16,3 posto, odnosno na 160 milijardi kruna (6,55 milijarde EUR-a), prenosi češki news portal Prague Daily Monitor (PDM).
Glasnogovornik Škode Rudolf Dreithaler izjavio je kako je ta tvrtka 2010. prodala rekordnih 762.600 automobila, što predstavlja godišnji rast od 11,5 posto. Prodaja je u 2009. iznosila 684.200 automobila.
Kako navode iz te kompanije, lanjska je prodaja povećana na gotovo svim tržištima, a ključna su tržišta zabilježila porast veći od 40 posto.
Tvrtka do 2018. želi udvostručiti globalnu prodaju, te stoga planira proširiti ponudu svojh modela i povećati prisutnost na međunarodnim tržištima.
Ove godine će predstaviti novi model, vozilo koje će biti manje od Fabije, a Škoda radi i na novom automobilu čija će veličina biti između Fabije i Octavije.
Tvrtka se 2009. borila s krizom te je njezin prihod stoga pao 68 posto na 3,46 milijarde kruna (140,2 milijuna eura), a prodaja je bila smanjena za 6,2 posto, na 187,8 milijardi kruna (7,74 milijardi eura). No, istovremeno, prodaja u Njemačkoj bila je na rekordnih 162.328 vozila, odnosno veća za 44 posto.
Prodaja na tržištima srednje Europe u 2009. je pala 8,5 posto, na 119.923 automobila, a u istočnoj Europi smanjena je za polovicu, odnosno 60.464 vozila.
Škoda Auto, koja je već dvadeset godina članica Volkswagenova koncerna, ima pogone i u Kini, Rusiji, Indiji te Ukrajini.
Prodaja je najviše porasla na kineskom tržištu, gdje je lani u razdoblju od siječnja do rujna prodano 134.470 vozila, gotovo 65 posto više nego 2009.
Prodaja u Indiji povećana je prošle godine za jednu trećinu, na 14.224 automobila. (Bankamagazin)
|
|
|
|