Edukacija
Seniko studio
Prikazi knjiga
18.08.2010. Ram Charan: „Što Vaš generalni direktor želi da znate?“ u izdanju Mozaika knjiga
Upotrijebite poslovnu pronicavost kako biste shvatili kako doista funkcionira vaša tvrtka.
Koliko je drugačije upravljati velikom kompanijom nego prodavati voće s kolica ili voditi malu trgovinu u nekom selu? U osnovi, ne baš mnogo drugačije, prema riječima Rama Charana.


Od njegova djetinjstva u Indiji, gdje je radio u obiteljskoj trgovini cipelama, do obrazovanja na Harvard Business Schoolu i svakodnevnog posla savjetnika brojnim najboljim svjetskim generalnim direktorima, Ram shvaća posao kao malo tko.

Najbolji generalni direktori nadareni su za svođenje i najkompleksnijeg poslovanja na osnove - one iste osnove obiteljske trgovine cipelama. Oni imaju poslovnu pronicavost - sposobnost usredotočivanja na osnove i stvaranja novca za kompaniju.

Knjiga "Što vaš generalni direktor želi da znate" hvata te uvide i objašnjava jasnim, jednostavnim jezikom kako učiniti ono što veliki direktori čine instinktivno i uporno:

- shvatiti osnovne sastavne elemente poslovanja i uporabiti ih da biste dokučili kako vaša kompanija stvara novac i funkcionira u cijelosti;

- odlučiti što učiniti, bez obzira na mnoštvo svakodnevnog posla i kompleksnost stvarnoga svijeta.

Izdavač: • Mozaik knjiga, Savska 66/IV • t./f. +385 1 6315 145 • m. +385 91 72 88 040

Povezani članci
03.11.11 Prikazi knjiga
Predstavljeno Gavranovićevo "Poslovno novinarstvo između etike i zarade"
08.10.09 Prikazi knjiga
„Eros prodaje“ – novi pogled na prodajni proces
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa