|
|
|
|
08.10.2009.
„Eros prodaje“ – novi pogled na prodajni proces
Prikaz knjige: mr.sc.Vinko Vukadin: "Eros prodaje"
Izdanje: Ligo poslovno savjetovanje
Nekada je svijet prodaje bilo mnogo lakše razumjeti. No danas, u svijetu novih, posve različitih načina na koje djeluju organizacije, tržište, klijenti, izraz "prodaja" ima sasvim drugo značenje. Stoga autor „Eros prodaje“ govori o podizanju na višu razinu, što zapravo znači proširenje i unaprjeđenje funkcije prodaje i razvijanje odnosa sa svima koji su uključeni u proces odnosa s klijentima.
Posvuda u svijetu oni koji se bave prodajom moraju biti uvježbani i osposobljeni za preuzimanje novih uloga u kontaktu s klijentima - postaju strateški poslovni partneri, menadžeri projekta, konzultanti, pregovarači.. Nerijetko i u međunarodnim okvirima ti djelatnici moraju doseći najvišu razinu stručnosti, neprekidno usvajajući nove kompetencije i znanja kako ih primjeniti u svakodnevnom poslovnom životu i visokokonkurentskom okruženju.
Kao odgovor na te zahtjeve autor, nakon završenih studija teologije i filozofije, zaražen erosom prodaje, koristeći svoje praktično znanje menadžera prodaje kroz edukacijske procese pretače svu svoju energiju u ovu knjigu jer prodaja je umjetnost koju svi mi u sebi nosimo. Ona je filozofija i životni stil. Ona je kao ljubavna umjetnost, ako želite biti sretni morate prepoznati potrebe drugoga i te potrebe težiti zadovoljiti na način kako to drugi očekuje, a ne kako odgovara vama. Tek kad zadovoljite drugu osobu (kupca) vi ćete sami postati sretni, pa polazeći od svog dugogodišnjeg praktičnog i teoretskog iskustva autor u knjizi u centar stavlja prodavača (prodajnog djelatnika).
Prodavač nije jedan od kotača u mehanizmu tvrtke - on je najznačajniji kotač. On je onaj koji istražuje i prenosi želje i potrebe stranke i on je onaj koji stranci prezentira prednosti. Tek suštinskim shvaćanjem prodaje i prodavača tvrtka je u stanju svoje proizvode plasirati, jer prodavač je svaki djelatnik kojem je stalo da njegova tvrtka što bolje posluje. Autor govoreći o svojoj knjizi kaže: "Najgori je prodavač onaj koji ne prodaje. Dobar prodavač jednostavno radi, on izlazi na teren i ugovara sastanke, trudi se i bori. On to ne može ako nema neke osnovne pretpostavke:
- dobar prodavač mora biti ponosna osoba
- dobar prodavač mora voliti svoj poziv - mora ga zavesti eros prodaje
- dobar prodavač mora stalno učiti komunicirati
- dobar prodavač mora govoriti jezikom stranke (kupca)".
Tek kad ste kao prodavač otkrili ljepotu svog poziva, kad vas je očarao eros prodaje, i zaveo vas svojim jedinstvenim putem podizanja i padova, tek onda ćete u prodaji imati uspjeha.
|
Stoga, ova knjiga nije najbolja koju ste čitali, no ona je jedna od onih koje će vam pomoći da poboljšate svoj posao, da više zavolite prodaju, i da budete sretniji. Ona će vam pomoći ako sami u sebi otkrijete ono što u njoj tražite.
Vaš talent za prodaju, vaše oduševljenje u ono što je u vama, i zato tražite uvjek u prodaji i životu svoj stil, svoju sliku, svoj uspjeh. Prodajte s oduševljenjem i sigurni u sebe. Slijedeći tu misao autor svoju knjigu upravo tako strukturira i kroz sedam poglavlja odnosa osobnosti i prodaje, ciljeva u životu, komunikacije, tipologije prodaje, vođenja prodajnog razgovora, analizira cijelokupno poslovanje tvrtke.
Knjiga je namjenjena svima koji u neposrednom kontaktu prodaju proizvode, usluge ili rješenja. Prije svega to su trgovci, prodavači, zastupnici, komercijalisti itd., a cilj joj je da vas upozna s različitim pristupima klijentima u različitim prodajnim situacijama.
|
|
|
|
|
|
|
|
|