Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Međunarodno poslovanje
>>
Tvrtke i tržišta
Petak, 26.04.2024
Međunarodno poslovanje
Izvoz
Uvoz
Licenca
Leasing
Franchising
Izravna strana ulaganja
Strateški savezi
Šira regija
Tvrtke i tržišta
WTO
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Tvrtke i tržišta
11.05.2010.
Promet Boscha u Hrvatskoj i BiH 29 mil. eura
Ukupni promet lani je pao za 22 posto, no u Boschu ove godine očekuju rast od 16 posto
Ukupni promet kompanije Bosch u poslovnoj 2009. godini na domaćem je tržištu pao za 22 posto, na oko 29 milijuna eura, uključujući promet u Bosni i Hercegovini, dok za 2010. najavljuju oporavak poslovanja u Hrvatskoj i rast od 16 posto.
Tvrtka u Hrvatskoj trenutačno zapošljava 53 djelatnika.
Unatoč trenutačno nepovoljnoj ekonomskoj situaciji, Bosch i dalje razvija nove projekte i plasira inovativne proizvode na hrvatsko tržište, navodi se u današnjem priopćenju.
Zoran Prlić, Thomas Beyer i Darko Mužević
Tako je u veljači 2010. sklopljen ugovor između Boscha i Hrvatskog autokluba u segmentu pružanja usluge servisiranja vozila članovima HAK-a.
Boscheve servisne radionice koje vozačima nude profesionalnu uslugu servisa za automobile svih marki, novim će ugovorom svim članovima HAK-a omogućiti deset posto gotovinskog popusta na cijenu dijelova i usluga i time osigurati kompletno, sigurno i profesionalno održavanje vozila.
„Cilj potpisivanja ovog ugovora bio je doprinijeti kvalitetnijem održavanju vozila, ispunjenju ekoloških standarda i svakako povećanju sigurnosti u prometu kroz poticanje redovitog održavanja vozila“, izjavio je Zoran Prlić, voditelj prodaje auto opreme za Hrvatsku i BiH.
Boscheva nezavisna servisna mreža u svijetu, Bosch Car narasla je s 36 na sadašnjih 39 servisa u Hrvatskoj i BIH. Tri nova servisa otvorena su u Rijeci, Sisku i Zaboku.
Thomas Beyer
Početkom ožujka 2010. marka Junkers toplinska tehnika u Hrvatskoj promijenjena je u Bosch. Promjena je tijekom godine uslijedila u još sedam zemalja istočne i jugoistočne Europe.
Bosch toplinska tehnika namjerava iskoristiti promjenu naziva kako bi dodatno proširila ponudu energetski učinkovitih proizvoda za grijanje i rješenja za pripremu tople vode.
"Očekujemo da će promjena imena omogućiti djelotvorniji ulaz na tržište i ostvariti snažan moment rasta", rekao je direktor Boscha za Adria regiju Thomas Beyer na tiskovnoj konferenciji u Zagrebu.
Hrvatsko predstavništvo posebice očekuje priliku značajnog rasta kroz proširenu ponudu solarne tehnologije. “Potražnja za najnaprednijom tehnologijom je u porastu, i taj trend omogućit će nam daljnje jačanje naše tržišne pozicije”, istaknuo je Darko Mužević, direktor Odjela toplinske tehnike za Adria regiju.
U 2009. u segmentu električnih alata 37% od ukupnog prometa ostvareno je s proizvodima koji nisu stariji od dvije godine.
Iste je godine na hrvatsko tržište plasirano 120 novih Boschevih alata. Akumulatorski alati s naprednom litij-ionskom tehnologijom sve su popularniji u Hrvatskoj.
Na hrvatsko tržište plasiran je cijeli niz novih proizvoda s litij-ionskom tehnologijom od 3,6 V do 36 V kod plavog alata za profesionalce, zatim prve aku škare za vrt CISO, četvrta generacija alata IXO koji je i najbolje prodavani DIY alat s preko 8 milijuna komada prodanih u svijetu.
Još jedan trend razvoja kod alata je i porast prodaje akumulatorskih alata. Taj je porast u odnosu na 2008. godinu iznosio 3% na hrvatskom tržištu. U 2009. Bosch je na tržištu predstavio i potpuno novu paletu alata za mjerenje pod markom CST/berger.
Kao jedna od vodećih međunarodnih kompanija u segmentu inovativne tehnologije i brige prema okolišu, tvrtka Bosch i ove se godine odlučila na prigodno obilježavanje Dana planeta Zemlje u Republici Hrvatskoj.
Već treću godinu zaredom među učenicima zagrebačkih osnovnih škola provodi vlastiti edukacijsko-informativni projekt očuvanja prirodne ravnoteže i zaštite okoliša.
Kako bi ova plemenita poruka doprla do što većeg broja mališana, tvrtka je ove godine uspostavila suradnju s Udrugom Lijepa naša u području programa EKO-škola.
U šest škola s područja grada Zagreba koje su bile posebno zaslužne za očuvanje prirodnih vrijednosti održana je predstava za djecu pod nazivom „Vrećko i Smećko“ („Zeleni otok/Crni otok“) u suradnji s dramskom skupinom Tirena.
Povezani članci
29.07.16
Korisne informacije
Bosch s partnerima razvija industrijske senzore budućnosti
27.07.16
DOP
Bosch osniva udruženje protiv raka
31.05.16
Neprehrambeni proizvodi
Inteligentni senzorski sustavi za Industriju 4.0
08.09.15
Sajmovi i izložbe
Dojmljive inovacije na interesantnom Bosch-ovom štandu na sajmu i izložbi IFA 2015
07.07.15
Promocije
BOSCH CoolClassic - FANCY kombinirani hladnjak
09.06.15
Tvrtke i tržišta
Bosch bilježi snažan rast u Hrvatskoj
19.05.15
Tvrtke i tržišta
Bosch: Nastavlja se intenzivan rast poslovnog područja Rješenja za mobilnost
04.05.15
Promocije
Pećnica Bosch serije 8 HBG675BW1
26.03.15
Promocije
Bosch najavljuje jeftinije i snažnije baterije za električna vozila
24.02.15
Promocije
Nova serija 8 Bosch ugradbenih uređaja
07.01.15
Tvrtke i tržišta
Bosch holivudsku fantastiku pretvara u stvarnost
06.10.14
Tvrtke i tržišta
Boschevo poslovanje u području gospodarskih vozila poraslo je za više od 10 posto
30.09.14
Vijesti
BSH BOSCH UND SIEMENS HAUSGERÄTE GMBH
24.09.14
Promocije
Novi Boschev EditionRosso
02.09.14
Sajmovi i izložbe
Bosch predstavlja mnoštvo inovacija na
14.07.14
Promocije
Nevjerojatno brz i temeljit
07.05.14
Promocije
Novi Boschov kuhinjski aparat MaxxiMUM
25.10.13
Promocije
Kompaktni kuhinjski aparat Styline MUM 5
28.08.13
Promocije
Perilica posuđa BOSCH 'pomaže' potrošačima
31.07.13
Promocije
Sensixx’x DA50 EditionRosso
22.07.13
Izvoz
Deset milijuna Boschevih elektropokretača za start/stop sustav
11.06.13
Korisne informacije
Bosch promiče standarde povezivosti
16.07.12
Promocije
Bosch širi ponudu na području gospodarskih vozila
04.07.12
Tvrtke i tržišta
Bosch jača poslovanje velikih sustava
29.06.12
Karijere
Promjene u upravnom odboru društva Robert Bosch GmbH
18.06.12
DOP
Donacija tvrtke Bosch bolnici u Gornjoj Bistri
30.05.12
Promocije
Bosch započinje sa serijskom proizvodnjom novog sustava ESP® plus
25.05.12
Vijesti iz regije
Bosch gradi tvornicu u blizini Beograda
23.05.12
Tvrtke i tržišta
Bosch u Hrvatskoj i svijetu nastavlja s rastom
22.05.12
Tvrtke i tržišta
Bosch povećao prihode u Sloveniji za petinu
06.12.11
Karijere
Javier Gonzalez Pareja novi direktor grupe Bosch u Hrvatskoj
01.12.11
Vijesti iz regije
Njemački Bosch ulaže u Srbiji
24.05.11
Tvrtke i tržišta
Bosch Hrvatska izlazi iz krize s većim prometom
07.03.11
Promocije
Bosch rotacijski laseri
20.10.10
Vijesti iz regije
Bosch ulaže 33 mil. eura u razvojni centar u Budimpešti
01.04.10
Tvrtke i tržišta
Promovirana tvrtka Bosch toplinska tehnika
02.06.08
Vijesti iz svijeta
Bosch dao ponudu za preuzimanje Ersola
27.05.08
Tvrtke i tržišta
Bosch u Hrvatskoj lani ostvario 24,5 milijuna eura prometa
11.01.08
Trgovina motornim vozilima
Njemački Bosch očekuje milijardu eura od prodaje dijelova za jeftina vozila
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.