Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Trgovina
>>
Trgovina na malo
Četvrtak, 02.05.2024
Trgovina
Trgovina motornim vozilima
Trgovina na veliko
Trgovina na malo
Turizam
Promocije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Trgovina na malo
07.04.2010.
GfK: Prestanak recesije neće zaustaviti rast privatnih marki
Čak 90 posto ispitanih od strane GfK kaže da ne namjerava prestati kupovati privatne marke kad mine kriza i njihova se ekonomija vrati u normalu
Na krilima krize privatne marke trgovačkih lanaca svuda u svijetu doživjele su procvat i mogućnost velikog uzleta. Istraživanje GfK Roper Reports Worldwide pokazuje da je u proteklih kriznih godinu dana oko 37% potrošača zamijenilo neki brendirani proizvod s onim jeftinijim pod trgovačkom markom.
Ova pojava još je puno veća na pojedinim razvijenim tržištima pa tako 57 posto Francuza ili isto toliko Amerikanaca iskazuje da je zamijenilo neki proizvod s poznatom markom onim jeftinijim/ trgovačkom markom.
Bez svake sumnje recesija je motivirala potrošače da bolje i brže prihvate privatne marke u zamjenu za one poznate. No privatne su marke zauzele određeno mjesto i puno prije krize što znači da ti proizvodi imaju dobre pretpostavke za korištenje.
A to pak opet znači da prestanak recesije neće zaustaviti daljnji rast privatnih marki. GfK je u ispitivanju za „Private Lable Manufacturer Association 2009 Pool“ dobio da 9 od 10 ispitanika odgovara kako ne namjerava prestati kupovati privatne marke kad mine kriza i njihova se ekonomija vrati u normalu.
Privatne marke prvo su zadobile pažnju potrošača prvenstveno zbog svoje niske cijene. Od tada su ove marke zadržale svoju poziciju i postepeno rasle tako što uglavnom daju i primjerenu kvalitetu.
Budući napredak ipak ovisi o tome koliko će se uspjeti „pričvrstiti“ u novom ekonomskom oporavku. Proizvodi „jakih / poznatih“ marki vratiti će dio svojih kupaca ali i trgovačke će marke zadržati kupce koje je kriza naučila da vrijedi mnogo više pažnje posvetiti upravo troškovima svakodnevnog življenja.
Povezani članci
05.07.10
Trgovina na malo
Hrvati vole robne marke, diskonte i hipermarkete
19.02.09
Brandovi
GfK: Rast potrošnje privatnih robnih marki
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.