O marketingu
Seniko studio
Brandovi
19.02.2009. GfK: Rast potrošnje privatnih robnih marki
U prvih deset lanjskih mjeseci udio je privatnih robnih marki u potrošačkoj košarici koja obuhvaća šezdesetak proizvoda široke potrošnje porastao na 11,7 posto

Potrošnja privatnih robnih marki u hrvatskim kućanstvima porasla je s 10,1 posto u razdoblju od siječnja do listopada 2007. na 11,7 posto u istom razdoblju prošle godine, podaci su agencije za istraživanje tržišta GfK.

Istraživanje pod nazivom "Panel Kućanstava" provodi se na uzorku od 1.500 kućanstava i bilježi dnevno obavljene kupovine šezdesetak grupa proizvoda svakodnevne potrošnje.

Udio privatnih robnih marki rastao je u svim analiziranim košaricama/grupama proizvoda, s iznimkom košarice pića gdje je udio privatnih robnih marki stabilan.

Rast udjela privatnih robnih marki je prisutan najviše u košarici sa sredstvima za održavanje kućanstva i to sa 6,7 posto u deset mjeseci 2007. na 9,7 u istom razdoblju 2008.

Udio privatnih robnih marki raste po svim regijama, a najveći rast privatnih robnih marki po svim košaricama u usporedbi s ostalim regijama ima Slavonija.

Košarica s prehrambenim proizvodima ima najveći udio privatnih robnih marki upravo u Slavoniji, gdje je porastao sa 13,9 posto u deset mjeseci 2007. na 17,7 posto u istom razdoblju prošle godine. (H)

Povezani članci
05.07.10 Trgovina na malo
Hrvati vole robne marke, diskonte i hipermarkete
07.04.10 Trgovina na malo
GfK: Prestanak recesije neće zaustaviti rast privatnih marki
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa