Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
O marketingu
>>
Brandovi
Petak, 26.04.2024
O marketingu
Osnove marketinga
Brandovi
Istraživanja
Odnosi s javnošću
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Brandovi
16.03.2010.
Tvornica čarapa Jadran – uzor hrvatskih proizvođača
„80 godina Tvornica čarapa Jadran osigurava svim svojim kupcima i partnerima cjelovitu i kvalitetnu uslugu kroz vrhunske proizvode branda Jadran, poštujući najviše standarde svjetske kvalitete i mode“
Tvornica čarapa Jadran vodeći je domaći proizvođač čarapa, a kao takav i jedan od najsvjetlijih primjera hrvatske tekstilne industrije.
Usprkos ekonomskoj krizi i općenito negativnim trendovima u tekstilnoj industriji, Jadran se uspio istaknuti kao izvrstan primjer uspješnog poslovanja zbog velikih domaćih i izvoznih kapaciteta.
Osamdeset godina bogate tradicije i prisustava u modi Jadran danas obilježava proizvodnjom jubilarnog 800.000.000-og para čarapa.
Izvozeći 40% proizvodnje vlastitog branda na 13 tržišta, kako regije tako i zemalja EU, Jadran dokazuje da stalna ulaganja u unaprjeđenje proizvodnje, promicanje kvalitete, suvremen dizajn, kao i kontinuirano izlaganje na specijaliziranim sajmovima donose pozitivne rezultate poslovanja.
Slijedom navedenoga, osim proizvedenih 14.000.000 pari čarapa u 2009. godini, tvornica je ostvarila i značajan proboj na inozemna tržišta potpisujući višegodišnje ugovore s nekima od vodećih trgovačkih lanaca u Europi (Rewe Grupa Austrija, Kaufland Njemačka, Humanic Austrija i Njemačka, Spar International…).
Ovakav uspjeh u proboju na strana tržišta rezultat je višegodišnjih ulaganja, kontinuiranog razvoja ključnih kompetencija poslovanja, konkurentskih prednosti te dugog razdoblja pregovaranja.
Želja da se kupcima ponudi asortiman proizvoda vrhunske kvalitete te da se brand Jadran prepozna kao suvremen i moderan na policama europskih trgovina pridonosi ne samo napredovanju Jadrana već i prepoznavanju hrvatske industrije kao kvalitetnog partnera na domaćem i stranom tržištu.
Dobivanje nagrade Superbrands Croatia za 2009. godinu, certifikata kvalitete ISO Standard 9001-2008 te certifikata Oeko-Tex Standard 100 (Zurich) za ekologiju, također potvrđuju svrstavanje proizvoda branda Jadran uz bok najkvalitetnijih proizvoda u svijetu.
Kroz jubilarnu 80. godišnjicu poslovanja Jadran će svojim vjernim kupcima predstaviti i nekoliko novih projekata:
- Prezentacija tehnološki najkvalitetnijih ženskih čarapa – NO RUN;
- Suradnja s hrvatskim dizajnerima (Cro a Porter)
- Obaranje Guinnessovog rekorda - najviše čarapa na jednoj nozi;
- Oslikavanje tvornice najvećim grafitom ženskih nogu u Hrvatskoj;
- Rođendanska proslava i svečana modna revija.
Na jesen 2010. godine tvrtka Jadran tržištu će prestaviti novi brand „Jadran Exclusive“, koji će biti manifestacija najvećih dizajnerskih i tehnoloških dostignuća modne industrije. Za brand Jadran Exclusive već su zaključene kolekcije u Austriji i Njemačkoj.
Povezani članci
12.11.12
Karijere
Barišić imenovan direktorom tvornice čarapa Jadran
11.04.12
Izvoz
Tekstilci će biti traženiji, tko će to dočekati
27.01.12
Trgovina na malo
Konzum razmišlja o pokretanju vlastite modne linije
28.04.08
Tvrtke i tržišta
Lanjska dobit Jadran tvornice čarapa 3,2 milijuna kuna
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.