Trgovina
Seniko studio
Trgovina na malo
27.01.2012. Konzum razmišlja o pokretanju vlastite modne linije
Konzum intenzivno razmišlja da krene u razvoj svoje modne linije, ili samostalno ili uz komercijalne odnose sa hrvatskim trgovcima na način da prodajemo njihovu robu - rekao je Marko Jazić, direktor sektora neprehrane Konzuma na jučerašnjem stručno-znanstvenom skupu u organizaciji Tekstilno-tehnološkog fakulteta.

Što se tiče cjelokupne modne linije naglasio je kako to izuzetno komplicirano razviti, jer je važno pogoditi nekoliko faktora kako bi se zainteresiralo kupce, a to su kvaliteta, veličina i trend - odnosno boje i materijali.

No tu je i svijetli primjer britanskog trgovačkog diva Tesca koji je odlučio sam ući u stvaranje svog modnog branda odjeće, te godišnje na takvoj ponudi zarađuje preko 2 milijuna eura, a u budućnosti se vidi kao izravni konkurent trgovinama poput H&M-a i Zare.

- Nama je najčešći potrošač žena između 30 i 45 godina, pa bi tako pri eventualnom razvijanju našeg modnog brenda, radili klasičniji fashion koji bi zadovoljio populaciju koja kod nas kupuje. Također, primijetili smo da obuća ima vrlo dobru prodaju u supermarketima, što nas je malo i iznenadilo - kaže Jazić.

Za njihov već postojeći brend K home koji obuhvaća ručnike, stolnjake i slično, kako je rekao Jazić, zbog nedostatka dominantnih igrača u Hrvatskoj, proizvodnju su preselili u Kinu, Indiju, Pakistan i Bangladeš. Na istom tržištu bi najvjerojatnije radili i proizvodnju modne marke.

- Imamo velikog partnera u tvornici čarapa Jadran, od kojih kupujemo proizvode, no surađujemo i na način da oni proizvode za našu privatnu marku K style, jednako kao i tvrtka Neda Senj. Radi se o osnovnim komadima odjeće, poput čarapica, majčica i potkošulja - kaže Jazić.

S rastom formata trgovina unutar njih obogaćuje se i ponuda neprehrambenih kategorija, pa tako i ponude odjevnog tekstila, obuće i galanterije. Konzum je to odlučio iskoristiti i pružiti adekvatnu ponudu kupcima, naglasio je Jazić. Mađarski hipermarketi se prostiru na čak 15.000 kvadratnih metara. Takav format prehrambene prodavaonice smatra se ključnim nositeljem moderne trgovine, te izvrsnim alatom za privlačenje novih kupaca. (Lider)

Povezani članci
05.11.13 Vijesti
U Centru za dizajn HGK otvorena izložba Modni ormar 2013
13.12.12 Seminari, konferencije
Savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo
12.11.12 Karijere
Barišić imenovan direktorom tvornice čarapa Jadran
07.11.12 Seminari, konferencije
Otvorena izložba "Modna ilustracija, dizajn tekstila i accessoire 2012."
22.05.12 Trgovina na malo
Otvoren Maxi Konzum u Mlinima kod Dubrovnika
30.04.12 Trgovina na malo
Konzum s većim prihodom
11.04.12 Izvoz
Tekstilci će biti traženiji, tko će to dočekati
05.04.12 Promocije
Kotka u središtu Zagreba
20.03.12 Trgovina na malo
Konzum nudi ručak za 10 kuna
12.03.12 Trgovina na malo
Njemački diskonter KiK otvara još 20 trgovina
20.02.12 Trgovina na malo
Konzum u ožujku otvara prvu benzinsku postaju
16.02.12 Trgovina na malo
Lanjska dobit Konzuma 345,2 milijuna kuna
28.01.12 Seminari, konferencije
Održano savjetovanje "Tekstilna znanost i gospodarstvo"
26.01.12 Seminari, konferencije
Savjetovanje o tekstilnoj industriji
24.01.12 Seminari, konferencije
Znanstveno-stručni skup Tekstilna znanost i gospodarstvo
16.03.10 Brandovi
Tvornica čarapa Jadran – uzor hrvatskih proizvođača
28.04.08 Tvrtke i tržišta
Lanjska dobit Jadran tvornice čarapa 3,2 milijuna kuna
24.11.06 Neprehrambeni proizvodi
Jadran čarape: Sezona jesen/zima 07 / linija Effecto
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa