09.01.2009.
AZTN: Poziv za primjedbe i mišljenja o koncentraciji Agrokora i Mlinara
Agrokor je od listopada prošle godine vlasnik 56,49 postotnog udjela u Mlinaru
Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) objavila je danas javni poziv za dostavljanje primjedaba i mišljenja o koncentraciji Agrokora i križevačkog Mlinara, koju je Agenciji prijavio predsjednik Uprave Agrokora Ivica Todorić.
Agrokor je od listopada prošle godine vlasnik 56,49 postotnog udjela u Mlinaru, kao i 86,08 postotnog udjela u zagrebačkoj trgovačkoj tvrtki Žitnjak, koja je do tada bila u većinskom vlasništvu Mlinara. Također, u većinskom vlasništvu Mlinara bila je i kutinska pekarska i trgovačka tvrtka Moslavina.
Stoga iz Agencije procjenjuju da će ova koncentracija imati učinke na niz tržišnih segmenata - na tržište trgovine na veliko žitaricama i sjemenjem, proizvodnje pšeničnog brašna, proizvodnje i prodaje kruha od pšeničnog brašna i svježeg peciva, trgovine na veliko mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo te cvijećem i sadnicama.
Također, učinci se očekuju i na tržištu maloprodaje mješovite robe, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo (u nespecijaliziranim prodavaonicama, samoposluživanjima, supermarketima i hipermarketima) na području Zagrebačke, Splitsko-dalmatinske, Zadarske, Bjelovarsko-bilogorske, Sisačko-moslavačke, Koprivničko-križevačke i Požeško-slavonske županije i Grada Zagreba, kao i na tržištu maloprodaje cvijeća i sadnica u specijaliziranim prodavaonicama na području Grada Zagreba.
Stoga Agencija poziva sve poduzetnike koji djeluju na tim tržištima, kao i one koji djeluju na drugim tržištima na kojima bi navedena koncentracija mogla imati učinke na tržišno natjecanje, da dostave svoje primjedbe, stavove i mišljenja o mogućim učincima koncentracije Agrokora i Mlinara na njihovo poslovanje i na tržišno natjecanje na navedenim tržištima u cjelini.
Poziv se odnosi i na strukovne udruge, udruge poslodavaca i udruge za zaštitu potrošača te sve ostale za koje se može pretpostaviti da imaju saznanja o odnosima na spomenutim tržištima. (H)
|
|
|
|