Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
O marketingu
>>
Odnosi s javnošću
Nedjelja, 28.04.2024
O marketingu
Osnove marketinga
Brandovi
Istraživanja
Odnosi s javnošću
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Odnosi s javnošću
26.11.2008.
Hopla komunikacije – nova agencija BBDO Grupe
Hopla je specijalizirana agencija za sponzorstva i kreativni “hot shop” za inovativnu aktivaciju brendova
Agencija Hopla komunikacije na hrvatskom se tržištu želi pozicionirati kao agencija specijalizirana za strateško konzultiranje na području sponzorstava i kreativni “hot shop” koji nudi inovativne koncepte za aktivaciju brendova.
Nova članica BBDO Grupe nudi strateške konzultacije na području sponzorstava, za brendove vezane uz područja zabave, sporta ili kulture.
Jedno od područja specijalizacije Hople je i aktivacija brendova – kroz “360º” komunikacijske koncepte cilj je ostvariti relevantan i “opipljiv” kontakt između brendova i potrošača.
U Hopli vjeruju da se drugačijim pristupom i međunarodno iskustvo uistinu može napraviti potrebna razlika
kad je riječ o klijentima na hrvatskom tržištu.
“Bez aktivacije sponzorstva povrat investicije je nizak. Našim iskustvom u programima sponzorstava i aktivacije brendova možemo pomoći tvrtkama da postignu bolje rezultate i dodaju vrijednost svojim brendovima. Koncepti na području aktivacije brendova nisu namijenjeni samo za velike budžete, oni mogu biti vrlo učinkoviti i bez ulaganja milijuna kuna”, objašnjava Riender Zijlstra, izvršni partner Hopla komunikacija.
Riender Zijlstra
Prije dolaska u Hrvatsku, Riender Zijlstra svoje je međunarodno iskustvo stjecao radeći za klijente kao što su Shell, Samsung, Danone i Heineken, u Nizozemskoj i Španjolskoj.
Njegov interes za hrvatsko tržište pojavio se tijekom rada na projektu Karlovačko Korner, na Europskim prvenstvima 2004. i 2008. te Svjetskom prvenstvu 2006. godine.
“S ekonomskog i poduzetničkog aspekta, za tržišta bivše Jugoslavije zainteresirao sam se kada sam počeo raditi u Barceloni i došao u vezu s Hrvatskom kroz rad na projektu Karlovačko Korner. Više od samog makroekonomskog rasta na ovom području, zainteresirala me tendencija da se u marketingu i komunikaciji ovo tržište pomiče od “push” prema “pull” marketingu, što se i u drugim europskim zemljama dogodilo prije nekoliko godina. S BBDO Grupom uspjeli smo postići savršenu kombinaciju odličnog poznavanja lokalnog tržišta i međunarodnog iskustva na području sponzorstava i aktivacije brendova te smo osnovali Hopla komunikacije”, zaključuje Zijlstra.
Povezani članci
29.05.11
Seminari, konferencije
Dodjelom nagrada završen festival oglašavanja IdejaX
12.11.07
Brandovi
BBDO osvojio prestižni Gunn Report za 2007.
07.11.06
Brandovi
BBDO Worldwide pobjednik Gunn Reporta za 2006.
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.