Edukacija
Seniko studio
Seminari, konferencije
18.09.2008. Situacijska prodaja kao prodajni model
Stav kupca prema prodavaču i ponudi uvjetuje prodavačev stil i način prodaje

Konzultantska tvrtka Mercuri International predstavila je u srijedu u Zagrebu nove prodajne treninge svojim poslovnim partnerima na redovitom nizu „Radnih doručaka“ u hotelu Antunović.

Novi prodajni koncept zove se „Situacijska prodaja“. Riječ je o nizu prodajnih treninga koji velikim dijelom na sasvim novi način pristupa današnjem konceptu prodaje proizvoda ili usluga.

Novi pristup zasniva se na velikim promjenama koje su se dogodile u posljednjih pet godina na području prodaje. Situacijska prodaja temelji se na četiri ključne situacije u kojima se svakodnevno nalaze ljudi koji rade u prodaji.

Stav kupca prema prodavaču i ponudi uvjetuje prodavačev stil i način prodaje. Sukladno tim situacijama koncept situacijske prodaje sastoji se od: „Asertivne prodaje“, „Konzultativne prodaje“, „Prijateljske prodaje“ i „Ekspertne prodaje“.

Kako navode u priopćenju, kao i u proteklih 12 godina, Mercuri putem serije edukacija organiziranih u ležernom stilu u formi radnih doručaka ima za cilj pomoći svim tvrtkama koje žele povećati svoju prodaju na višu razinu.

Povezani članci
29.05.08 Seminari, konferencije
Mercuri International predstavio nove strategije prodaje
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa