Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Edukacija
>>
Seminari, usavršavanja
Ponedjeljak, 20.05.2024
Edukacija
Alternativne (privatne)
Seminari, usavršavanja
O srednjim školama - vijesti
Više i visoke škole (državne)
Prikazi knjiga
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Seminari, konferencije
18.09.2008.
Situacijska prodaja kao prodajni model
Stav kupca prema prodavaču i ponudi uvjetuje prodavačev stil i način prodaje
Konzultantska tvrtka Mercuri International predstavila je u srijedu u Zagrebu nove prodajne treninge svojim poslovnim partnerima na redovitom nizu „Radnih doručaka“ u hotelu Antunović.
Novi prodajni koncept zove se „Situacijska prodaja“. Riječ je o nizu prodajnih treninga koji velikim dijelom na sasvim novi način pristupa današnjem konceptu prodaje proizvoda ili usluga.
Novi pristup zasniva se na velikim promjenama koje su se dogodile u posljednjih pet godina na području prodaje. Situacijska prodaja temelji se na četiri ključne situacije u kojima se svakodnevno nalaze ljudi koji rade u prodaji.
Stav kupca prema prodavaču i ponudi uvjetuje prodavačev stil i način prodaje. Sukladno tim situacijama koncept situacijske prodaje sastoji se od: „Asertivne prodaje“, „Konzultativne prodaje“, „Prijateljske prodaje“ i „Ekspertne prodaje“.
Kako navode u priopćenju, kao i u proteklih 12 godina, Mercuri putem serije edukacija organiziranih u ležernom stilu u formi radnih doručaka ima za cilj pomoći svim tvrtkama koje žele povećati svoju prodaju na višu razinu.
Povezani članci
29.05.08
Seminari, konferencije
Mercuri International predstavio nove strategije prodaje
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.