Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Edukacija
>>
Seminari, usavršavanja
Srijeda, 08.05.2024
Edukacija
Alternativne (privatne)
Seminari, usavršavanja
O srednjim školama - vijesti
Više i visoke škole (državne)
Prikazi knjiga
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Seminari, konferencije
29.05.2008.
Mercuri International predstavio nove strategije prodaje
Prodajna platforma mora imati funkciju stvaranja dugoročnih i stabilnih poslovnih odnosa
Mercuri Internacional, kompanija koja se bavi razvojem prodaje, održala je u utorak, 27. svibnja. 2008. godine, radni doručak u zagrebačkom hotelu Antunović s temama posvećenim planiranju kupaca, procesu rada s kupcima i mogućnostima suradnje s tvrtkom, priopćeno je u četvrtak iz Mercurija.
U priopćenju se ističe kako u današnje vrijeme, s obzirom na mnoštvo novih različitih načina djelovanja organizacija, tržišta i klijenata, izraz „ prodaja“ ima sasvim novo značenje.
Većina ljudi koji rade u prodaji složit će se da je lakše zadržati postojećeg partnera, da je lakše komunicirati s prijateljskim partnerima s kojima postoje već dobro uhodani odnosi, nego tražiti nove poslovne partnere.
Mercuri, imajući to u vidu, preporučuje da se uspostavi ravnoteža broja i veličine partnera traženjem novih kupaca i radom s potencijalnim kupacima korištenjem tzv RAK modela, čime se dugoročno osigurava partnerska suradnja i stabilnost rezultata.
Radi se o modelu upravljanja analizom rezultata, aktivnosti i kompetencija gdje se alat za planiranje naziva „Prodajna platforma“ - pojam koji označava sposobnost stvaranja dugročnih i stabilnih poslovnih odnosa te upravljanje i odlučivanje kako prodajne aktivnosti usmjeriti prema određenim partnerima.
Rast naklonosti, ponovna kupnja kod postojećih partnera i ostvarivanje prve kupnje kod novih partnera, navode kao osnovne benefite primjene ove strategije.
U Mercuri Internationalu stoga koriste izraz „ podizanje prodaje na višu razinu“, što znači proširenje i unapređivanje same funkcije prodaje i održavanje odnosa sa svima koji su uključeni u proces.
Ljudi koji se bave prodajom, pritom, moraju biti uvježbani i osposobljeni za preuzimanje novih uloga u kontaktu s klijentima i partnerima neprekidno usvajajući nove kompetencije.
Kao odgovor na zahtjeve tržišta ova je tvrtka i stvorila jaku savjetodavnu i trening organizaciju prvenstveno usmjerenu na područje profesionalne prodaje, managementa i interakcije s partnerima, zaključuje se u priopćenju.
Povezani članci
18.09.08
Seminari, konferencije
Situacijska prodaja kao prodajni model
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.