Edukacija
Seniko studio
Seminari, konferencije
29.05.2008. Mercuri International predstavio nove strategije prodaje
Prodajna platforma mora imati funkciju stvaranja dugoročnih i stabilnih poslovnih odnosa

Mercuri Internacional, kompanija koja se bavi razvojem prodaje, održala je u utorak, 27. svibnja. 2008. godine, radni doručak u zagrebačkom hotelu Antunović s temama posvećenim planiranju kupaca, procesu rada s kupcima i mogućnostima suradnje s tvrtkom, priopćeno je u četvrtak iz Mercurija.

U priopćenju se ističe kako u današnje vrijeme, s obzirom na mnoštvo novih različitih načina djelovanja organizacija, tržišta i klijenata, izraz „ prodaja“ ima sasvim novo značenje.

Većina ljudi koji rade u prodaji složit će se da je lakše zadržati postojećeg partnera, da je lakše komunicirati s prijateljskim partnerima s kojima postoje već dobro uhodani odnosi, nego tražiti nove poslovne partnere.

Mercuri, imajući to u vidu, preporučuje da se uspostavi ravnoteža broja i veličine partnera traženjem novih kupaca i radom s potencijalnim kupacima korištenjem tzv RAK modela, čime se dugoročno osigurava partnerska suradnja i stabilnost rezultata.

Radi se o modelu upravljanja analizom rezultata, aktivnosti i kompetencija gdje se alat za planiranje naziva „Prodajna platforma“ - pojam koji označava sposobnost stvaranja dugročnih i stabilnih poslovnih odnosa te upravljanje i odlučivanje kako prodajne aktivnosti usmjeriti prema određenim partnerima.

Rast naklonosti, ponovna kupnja kod postojećih partnera i ostvarivanje prve kupnje kod novih partnera, navode kao osnovne benefite primjene ove strategije.

U Mercuri Internationalu stoga koriste izraz „ podizanje prodaje na višu razinu“, što znači proširenje i unapređivanje same funkcije prodaje i održavanje odnosa sa svima koji su uključeni u proces.

Ljudi koji se bave prodajom, pritom, moraju biti uvježbani i osposobljeni za preuzimanje novih uloga u kontaktu s klijentima i partnerima neprekidno usvajajući nove kompetencije.

Kao odgovor na zahtjeve tržišta ova je tvrtka i stvorila jaku savjetodavnu i trening organizaciju prvenstveno usmjerenu na područje profesionalne prodaje, managementa i interakcije s partnerima, zaključuje se u priopćenju.

Povezani članci
18.09.08 Seminari, konferencije
Situacijska prodaja kao prodajni model
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa