Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Edukacija
>>
Seminari, usavršavanja
Četvrtak, 02.05.2024
Edukacija
Alternativne (privatne)
Seminari, usavršavanja
O srednjim školama - vijesti
Više i visoke škole (državne)
Prikazi knjiga
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Seminari, konferencije
06.06.2008.
Seminar GS1: ''Vrijeme je za e promjene!''
GS1 Croatia - Hrvatsko udruženje za automatsku identifikaciju, elektroničku razmjenu podataka i upravljanje poslovnim procesima organiziralo je 5. lipnja 2008. godine stručni seminar za svoje članice koji se na temu 'Vrijeme je za e-Promjene!' održao u zagrebačkom hotelu Westin.
Globalizacija tržišta donosi brojne prednosti, ističu iz GS1, no isto je tako neosporno da poslovanje postaje sve kompleksnije, a cjelokupni pogled na proizvodni i opskrbni lanac sve zamršeniji.
Raznolikost i kvantiteta proizvoda dovode do situacije u kojoj potrošači nisu sigurni koje je pravo porijeklo proizvoda i njegovih komponenti, pa čak i kada se radi o poznatim i tržišno priznatim robnim markama.
Kako zadržati kontrolu nad kompleksnim poslovnim transakcijama? Kako zadržati (ili vratiti) povjerenje potrošača u kvalitetu proizvoda? Zašto bi potrošač odabrao s police upravo Vaš proizvod, a ne neki drugi iste vrste, koji je možda cjenovno povoljniji? Kako je sljedivost s time povezana i kako se trošak ulaganja u sustav sljedivosti može pretvoriti u dobit? Osnovna su to pitanja na koja se putem prezentacija i primjera pokušalo ponuditi odgovore na ovom seminaru.
Damir Šegović, tehnički savjetnik pri GS1 Hrvatska, održao je prezentaciju jednodimenzionalnih i dvodimenzionalnih kodova te je predstavio nove načine obilježavanja proizvoda (Data Bar).
O e-sljedivosti je govorio Slobodan Romac, voditelj projekta pri GS1 Hrvatska, pokazavši na primjerima kako bi potrošači trebali češće postavljati pitanje o podrijetlu proizvoda tj. odgovaraju li proizvodi onome za što se deklariraju, pa čak i ako se radi o poznatoj robnoj marki.
Globalizacija čini da su poslovni procesi u suvremeno doba postali izuzetno kompleksni, a e-sljedivost omogućava holistički pogled na opskrbni lanac te je primjenjiva u svim područjima.
Slaven Aljinović, voditelj poljoprivrednog projekta USAID-a Hrvatska, predstavio je projekt 'Od plantaže do stalaže', posvećen proizvodnji mandarina na području Neretve te namijenjen jačanju konkurentnosti poljoprivrednog sektora u Republici Hrvatskoj.
Cameron Green iz GS1 Globalnog ureda pojasnio je GS1 sustav novih tehnologija u funkciji e-Usluga, što se najvećim dijelom odnosilo na područje digitalne kupovine putem Interneta, mobilnih telefona i sl.
Povezani članci
25.10.12
Seminari, konferencije
GS1 Croatia: GlobeCat® - novo ime i nove funkcionalnosti
18.09.12
Seminari, konferencije
Konferencija o elektroničkom poslovanju početkom listopada u Zagrebu
06.11.08
Seminari, konferencije
Od sljedivosti proizvoda do konkurentnosti poslovanja
18.07.08
Trgovina na malo
Završen pilot projekt eCROKAT
22.05.08
Korisne informacije
Završena Generalna skupština GS1 u Dubrovniku
19.05.08
Financije i gospodarstvo
Započela Generalna skupština GS1 u Dubrovniku
08.11.07
Seminari, konferencije
GS1: Logističke troškove je moguće smanjiti
01.06.07
Seminari, konferencije
GS1 sustav: temelj kvalitetnog poslovnog okruženja
14.01.07
Seminari, konferencije
VAŽNO! European Retailers meeting
18.10.06
Seminari, konferencije
GS1 rješenja unapređuju i ekonomiziraju poslovne procese
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.