Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Info
>>
Korisne informacije
Subota, 04.05.2024
Info
Carine
Inspekcijske službe
Ekologija
Korisne informacije
Karijere
Financije i gospodarstvo
Sajmovi i izložbe
Zaposlenost / plaće
Korisni linkovi
Osiguranja
Statistika
Zdravlje
Vijesti iz svijeta
DOP
Vijesti iz regije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Korisne informacije
21.05.2008.
Agencija McCann Erickson druga na ovogodišnjem FESTO-u
U konkurenciji od 316 pristiglih radova na ovogodišnji FESTO agencija McCann Erickson osvojila je drugo mjesto u ukupnom poretku agencija te 2 zlatna, 10 srebrnih i 3 brončana zvona
I ove godine hrvatska oglašivačka industrija nagradila je kreativnost i originalnost hrvatskog oglašavanja na 16.-om po redu festivalu tržišnog komuniciranja, FESTO 2008.
Agencija McCann Erickson, koja je sudionik FESTO-a od njegovih početaka i koja je do sada osvojila brojne nagrade na domaćim i inozemnim festivalima, na ovogodišnjem FESTO-u zauzela je drugo mjesto u ukupnom poretku agencija po broju bodova, odnosno prema broju osvojenih nagrada, priopćeno je iz McCann Ericksona.
Agencija je ukupno osvojila 2 zlatna, 10 srebrnih i 3 brončana zvona u 6 kategorija: Novinski oglas, Serija novinskih oglasa, Vanjski oglas, Serija vanjskih oglasa, Sredstva izravnog oglašavanja i Kreativna upotreba medija. Zlatna zvona agencija je osvojila za novinski oglas „Kontura“ za vodu Bistra iz tvrtke Coca-Cola Adria i za seriju novinskih oglasa Večernjakove Akademije pod nazivom „Samo bitno“.
Srebrna zvona agencija je osvojila u kategorijama Novinski oglas (Večernjakova Akademija: Zločin i kazna; Bistra: Kontura; Hobby Cat: Bremenski svirači, McCann selfpromo: Lorem ipsum), Serije novinskih oglasa (Večernji list: Samo bitno), Vanjsko oglašavanje (Bin19: Grozd, Večernji list: Starac i more), Serija vanjskih oglasa (Večernji list: Samo bitno), Sredstva vanjskog oglašavanja (Links: Jebo te pas tester), te u kategoriji kreativne upotrebe medija (Gala Style:Gala Style osvaja).
Bronce je McCann Erickson osvojio u kategoriji novinskih oglasa za Burn: Raketa i Večernjakova akademija: Ana Karenjina, te u kategoriji vanjskog oglasa gdje je nagradu ponovo dobio s Večernjakovom akademijom, ovaj puta s radom Gospodar prstenova.
Posebno je zanimljivo to što je Večernjakova akademija na cijelom ovogodišnjem FESTO-u osvojila najviše Zvona, njih čak 7.
Povezani članci
22.04.08
Karijere
Igor Mladinović novi glavni kreativni direktor agencije McCann Erickson Hrvatska
02.10.06
Istraživanja
McCann Erickson ima dva finalista u New Yorku
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.