O marketingu
Seniko studio
Istraživanja
02.10.2006. McCann Erickson ima dva finalista u New Yorku
Agencija za tržišne komunikacije McCann Erickson Croatia ima finaliste na prestižnim natjecanjima “New York Advertising Awards” i “AME Effectiveness Awards”. Oba festivala organizira “New York Festivals” - institucija među svjetskim festivalima oglašavanja.

Uspjeh na “New York Advertising Awards” ostvarila je serija novinskih oglasa za mačju hranu “Hobby Cat”. Prošlogodišnja direct-mail kampanja za Centrex uslugu Optima Telekoma ostvarila je uspjeh na “AME Effectiveness Awards”.

McCann Croatia je i 2005. god. imao uspjeha na AME festivalu (kampanja za Flexi tekući račun) i još uvijek je jedina hrvatska agencija koja je polučila uspjeh na festivalima efektivnosti oglašavanja.

AME (punim imenom Advertising & Marketing Effectiveness International Awards) je trenutno jedini istinski globalni festival koji nagrađuje komunikacijsku efektivnost reklamnih kampanja. U konkurenciju za nagrade ulaze kampanje iz cijeloga svijeta realizirane u posljednje dvije godine.

Žiri je sastavljen od preko 50 uglednih svjetskih imena s područja tržišnih komunikacija i marketinga. Svi nagrađeni radovi moraju uspješno ispuniti dva temeljna kriterija: izuzetan komunikacijski efekt i vanserijska kreativna ideja.

New York International Advertising Awards je jedan od najvećih i najutjecajnijih svjetskih festivala. Postoji već 50 godina. Stotine agencija iz cijeloga svijeta prijavljuje svake godine tisuće i tisuće svojih TV i radio-spotova, novinskih i vanjskih oglasa te interaktivnih radova.

Povezani članci
21.05.08 Korisne informacije
Agencija McCann Erickson druga na ovogodišnjem FESTO-u
22.04.08 Karijere
Igor Mladinović novi glavni kreativni direktor agencije McCann Erickson Hrvatska
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa