Trgovina
Seniko studio
Trgovina na malo
01.08.2006. Neckermann proslavio sedam godina rada u Hrvatskoj i predstavio nove projekte
Tvrtka Neckermann prigodnim je domjenkom proslavila sedam godina uspješnog poslovanja u Hrvatskoj te predstavila svoj najnoviji katalog u kojem sve veličine imaju istu cijenu, Internet trgovinu www.neckerman.hr s više od 6000 artikala te projekt "Neckmodel".

Na prigodnoj konferenciji za novinare direktor Damir Vragović istaknuo je kako se uspjeh poduzeća temelji na stručnosti i motiviranosti djelatnika dok je voditeljica marketinga Erna Žganjar rekla je kako je cilj Neckermanna zadržavanje vodeće pozicije u kataloškoj prodaji u Hrvatskoj.

Projekt "Neckmodel" novi je natječaj na koji se mogu prijaviti sve djevojke, te mladići i djeca u Republici Hrvatskoj. Svi zainteresirani mogu se prijaviti preko Interneta, a pobjedniku će Neckermann omogućiti fotografiranje za katalog, izradu profesionalnog booka, odjeću po izboru kroz cijelu sezonu te članstvo u poznatoj modnoj agenciji. Projekt je i međunarodan jer se paralelno odvija u devet europskih zemalja. U Neckermannu kažu da je interes za njihov novi projekt iznimno velik.

Originalni slogan „Neckermann Vam omogućava“ i danas predstavlja viziju tvrtke koja je sa svojim radom u Hrvatskoj započela 9. rujna 1999. tiskanjem prvog kataloga na 68 stranica u približno 60.000 primjeraka. Zahvaljujući ogromnom interesu kupaca Neckermann je ubrzo postao vodeća kataloška kuća u Hrvatskoj. Samo prošle godine Neckermann je u Hrvatskoj ostvario promet od 22 milijuna, a u tadašnjoj Srbiji i Crnoj Gori 33 milijuna eura. Godišnja naklada kataloga iznosila je čak 5,5 milijuna koji su se distribuirali u više od polovice domaćinstava u Hrvatskoj.

Najveći logistički centar za katalošku prodaju u jugoistočnoj Europi, površine 18.500m², Neckermann je otvorio 9. rujna 2004. godine. Prostor omogućava kvalitetno odvijanje poslovnog procesa; od primanja narudžbi do otpremanja artikala kupcima. Poduzeće posjeduje modernu infrastrukturu, najmodernije opremljen kontakt centar čiji kapaciteti omogućuju zaprimanje i do 5.000 poziva dnevno te logistiku, gdje se dnevno upakira i do 16.000 paketa.

Cilj je postati regionalni centar za katalošku prodaju koji će biti na usluzi poduzećima ne samo iz Neckermann grupacije nego i bilo kojem drugom poduzeću sa srodnom djelatnošću koje u Neckermannu može potražiti cjelovitu uslugu.

Izvor: vecernji.net

Povezani članci
07.09.11 Trgovina na malo
Neckerman se povlači iz pet država srednje i istočne Europe
02.12.10 Trgovina na malo
Neckermannu dodijeljena best buy nagrada
28.08.07 Turizam
Neckermann otkazao aranžmane u Crnoj Gori
29.11.06 Trgovina na veliko
KarstadtQuelle će izlistati na burzi ili prodati Neckermann
25.07.06 Trgovina na malo
Kataloški šoping 22 milijuna eura
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa