Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Trgovina
>>
Trgovina na malo
Petak, 26.04.2024
Trgovina
Trgovina motornim vozilima
Trgovina na veliko
Trgovina na malo
Turizam
Promocije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Trgovina na malo
01.08.2006.
Neckermann proslavio sedam godina rada u Hrvatskoj i predstavio nove projekte
Tvrtka Neckermann prigodnim je domjenkom proslavila sedam godina uspješnog poslovanja u Hrvatskoj te predstavila svoj najnoviji katalog u kojem sve veličine imaju istu cijenu, Internet trgovinu www.neckerman.hr s više od 6000 artikala te projekt "Neckmodel".
Na prigodnoj konferenciji za novinare direktor Damir Vragović istaknuo je kako se uspjeh poduzeća temelji na stručnosti i motiviranosti djelatnika dok je voditeljica marketinga Erna Žganjar rekla je kako je cilj Neckermanna zadržavanje vodeće pozicije u kataloškoj prodaji u Hrvatskoj.
Projekt "Neckmodel" novi je natječaj na koji se mogu prijaviti sve djevojke, te mladići i djeca u Republici Hrvatskoj. Svi zainteresirani mogu se prijaviti preko Interneta, a pobjedniku će Neckermann omogućiti fotografiranje za katalog, izradu profesionalnog booka, odjeću po izboru kroz cijelu sezonu te članstvo u poznatoj modnoj agenciji. Projekt je i međunarodan jer se paralelno odvija u devet europskih zemalja. U Neckermannu kažu da je interes za njihov novi projekt iznimno velik.
Originalni slogan „Neckermann Vam omogućava“ i danas predstavlja viziju tvrtke koja je sa svojim radom u Hrvatskoj započela 9. rujna 1999. tiskanjem prvog kataloga na 68 stranica u približno 60.000 primjeraka. Zahvaljujući ogromnom interesu kupaca Neckermann je ubrzo postao vodeća kataloška kuća u Hrvatskoj. Samo prošle godine Neckermann je u Hrvatskoj ostvario promet od 22 milijuna, a u tadašnjoj Srbiji i Crnoj Gori 33 milijuna eura. Godišnja naklada kataloga iznosila je čak 5,5 milijuna koji su se distribuirali u više od polovice domaćinstava u Hrvatskoj.
Najveći logistički centar za katalošku prodaju u jugoistočnoj Europi, površine 18.500m², Neckermann je otvorio 9. rujna 2004. godine. Prostor omogućava kvalitetno odvijanje poslovnog procesa; od primanja narudžbi do otpremanja artikala kupcima. Poduzeće posjeduje modernu infrastrukturu, najmodernije opremljen kontakt centar čiji kapaciteti omogućuju zaprimanje i do 5.000 poziva dnevno te logistiku, gdje se dnevno upakira i do 16.000 paketa.
Cilj je postati regionalni centar za katalošku prodaju koji će biti na usluzi poduzećima ne samo iz Neckermann grupacije nego i bilo kojem drugom poduzeću sa srodnom djelatnošću koje u Neckermannu može potražiti cjelovitu uslugu.
Izvor: vecernji.net
Povezani članci
07.09.11
Trgovina na malo
Neckerman se povlači iz pet država srednje i istočne Europe
02.12.10
Trgovina na malo
Neckermannu dodijeljena best buy nagrada
28.08.07
Turizam
Neckermann otkazao aranžmane u Crnoj Gori
29.11.06
Trgovina na veliko
KarstadtQuelle će izlistati na burzi ili prodati Neckermann
25.07.06
Trgovina na malo
Kataloški šoping 22 milijuna eura
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.