Međunarodno poslovanje
Seniko studio
Tvrtke i tržišta
20.10.2016. Tele2 Hrvatska u trećem kvartalu 2016. ostvario rast neto prodaje od 5 posto
Stockholm/Zagreb, 20. listopada 2016. – Tele2 AB, (Tele2) (NASDAQ OMX u Stockholmu: TEL2 A i B TEL2) objavio je danas konsolidirane rezultate poslovanja za treći kvartal 2016. godine. Tele2 Hrvatska ostvario je porast neto prodaje za 5 posto na 319 (303) milijuna kuna u trećem kvartalu 2016.

„Zadovoljna sam kontinuiranim razvojem i napretkom ostvarenim u ovom kvartalu, kao i izvanrednim doprinosom mobilnog segmenta na našim glavnim tržištima. Naša „Value Champion“ strategija i pozicioniranje, u kombinaciji s kontinuiranim fokusom na pružanje najboljih rješenja mobilnih bežičnih tehnologija i neprestano preispitivanje troškovne strukture, osigurat će trajnu i održivu vrijednost, kako našim korisnicima tako i dioničarima“, izjavila je Allison Kirkby, predsjednica Uprave Tele2 AB.

Rast broja korisnika iz drugog kvartala uz kontinuiranu promjenu strukture u korist pretplatnika, nastavio se i u trećem kvartalu te je neto prirast korisnika iznosio 70.000 (66.000), što je rezultat vrlo pozitivne reakcije korisnika na nove, redizajnirane tarife za pretplatnike.

Zahvaljujući većem prihodu od prodaje opreme, društvo Tele2 Hrvatska je u trećem kvartalu 2016. godine ostvarilo porast neto prodaje za 5 posto te je ona iznosila 319 (303) milijuna kuna.

U odnosu na isto razdoblje prošle godine, prihodi od krajnjih korisnika su porasli za 1 posto te iznose 182 (181) milijuna kuna.

Veći troškovi naknada za radiofrekvencijski spektar su i u ovom kvartalu negativno utjecali na kvartalnu dobit prije kamata, poreza, deprecijacije i amortizacije (EBITDA) koja iznosi 40 (44) milijuna kuna.

U trećem kvartalu društvo Tele2 nastavilo je sa širenjem ponude za pretplatnike. Riječ je o EKIPNOJ tarifi, proizvodu koji odgovara na komunikacijske potrebe ponajprije obitelji, obrtnika, manjih poduzetnika, ali naravno i svih ostalih koji traže uštedu kroz kvalitetnu uslugu i ponudu prilagođenu njihovim potrebama. Osim toga, početkom listopada Tele2 je svoje fleksibilno plug&play rješenje za brzi kućni internet ponudio korisnicima na probu u trajanju od 30 dana bez naplate ikakvih troškova. “Pokućni internet” temelji se na najmodernijoj 4G infrastrukturi, dostupnoj diljem zemlje, a koja u usporedbi sa klasičnim internetom putem fiksne linije pruža odlično korisničko iskustvo u smislu brzine surfanja, primanja i slanja velikih audio-vizualnih dokumenata i veće kvalitete gledanja vizualnih sadržaja na internetu.
„Zadovoljni smo što i u trećem kvartalu 2016. godine nastavljamo s uvođenjem noviteta i unapređenjem naše ponude. Bit ćemo i dalje ustrajni u tome da svojim korisnicima ponudimo fleksibilna rješenja koja su visokokvalitetna i jednostavna za uporabu, i to po izuzetno atraktivnim cijenama. U prilog tome istaknuo bih našu novu EKIPNU tarifu koja korisnicima omogućuje upravo sve navedeno – fleksibilnost, jednostavnost, kvalitetu i kontrolu troškova. Izvrsnost u podatkovnim uslugama, što je potvrđeno istraživanjem tvrtke P3 Communications, omogućuje nam da proširimo našu ponudu te novim proizvodom „Pokućni internet“ konkuriramo tradicionalnim fiksnim operaterima koji nude usluge pristupa internetu na zastarjelom fiksnom ADSL-u. Reakcije tržišta, to jest prodajni rezultati su čak i iznad naših očekivanja, a osobne me posebno vesele vrlo pozitivne povratne informacije korisnika koje se odnose prije svega na brzine interneta koje im naš proizvod omogućava“, rekao je predsjednik Uprave Tele2 Viktor Pavlinić.

Povezani članci
03.10.16 Promocije
Tele2 nudi brzi internet na probu od 30 dana
26.08.16 Promocije
Nova ponuda iz Tele2
25.08.16 Promocije
Ekipna ušteda na Ekipnoj tarifi - Tele2
21.07.16 Tvrtke i tržišta
Tele2 Hrvatska s rastom prihoda od 11 posto
18.07.16 Brandovi
Tele2 ostvaruje najbolji rezultat u kategoriji kvalitete podatkovnih usluga
15.06.16 Promocije
Tele2: Svaki mjesec gigabajti po vašoj mjeri
07.06.16 DOP
Tele2 živi svoje korporativne vrijednosti
24.05.16 Promocije
Tele2 predstavlja internet velike brzine za kućanstva po uistinu niskim cijenama
17.05.16 Promocije
Nova ponuda Tele2 „Slagalica“ nudi potpunu fleksibilnost i jednostavnost korisnicima bonova
06.05.16 DOP
Tele2 i Zaklada Reach for Change nastavljaju s programom „Reach for Change – Budi promjena“
27.04.16 Tvrtke i tržišta
Tele2 spustio cijene roaminga i više nego EU regulativa nalaže
22.04.16 Tvrtke i tržišta
Tele2 Hrvatska ostvario je porast neto prodaje za 4 posto u prvom kvartalu 2016.
15.04.16 DOP
Projekti nagrađeni na natječaju Tele2 i Reach for Change - Budi promjena
15.03.16 Promocije
Tele2 okreće novu stranicu!
01.02.16 Promocije
Tele2 pokrenuo nacionalnu 4G mrežu u Hrvatskoj
28.01.16 Tvrtke i tržišta
Tele2 Hrvatska povećao prihode za 11 posto u četvrtom kvartalu 2015.
16.11.15 Promocije
Tele2 Hrvatska iduće godine donosi 4G
15.07.15 Karijere
Predsjednici Uprave Tele2 Hrvatska Holmberg nove pozicije i u grupi Tele2 AB
13.08.14 DOP
Tele2 novi partner Hrvatskog paraolimpijskog odbora
03.06.14 Vijesti
Samo u lipnju – nikad bolja Revolucija u Tele2
06.11.13 Karijere
Vedrana Hercigonja Majetić nova direktorica odnosa s javnošću Tele2
17.05.13 Karijere
Adrian Garett novi komercijalni direktor Tele2 Hrvatska
10.10.12 Korisne informacije
Tele2 predstavio novi plan tarife revolucija i novi tarifni portfelj
19.07.12 Tvrtke i tržišta
Tele2 Hrvatska s porastima
18.06.12 Karijere
Šveđanka Malin Holmberg na čelu Tele2 Hrvatska
18.05.12 Financije i gospodarstvo
Operateri se nadaju ukidanju mobilnog poreza već na ljeto
19.04.12 Tvrtke i tržišta
Tele2 Hrvatska: Poslovni prihodi u prvom kvartalu 228 milijuna kuna
14.03.12 Karijere
Ogrin odlazi iz Tele2 Hrvatska, privremeni predsjednik Uprave V. Sharma
07.03.12 Korisne informacije
MultiPlusCard pokrenuo MultiPlus mobile
07.02.12 Tvrtke i tržišta
Tele2 Hrvatska prvi put završio godinu s operativnom dobiti
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa