Međunarodno poslovanje
Seniko studio
Tvrtke i tržišta
22.04.2016. Tele2 Hrvatska ostvario je porast neto prodaje za 4 posto u prvom kvartalu 2016.
Tele2 AB, (Tele2) (NASDAQ OMX u Stockholmu: TEL2 A i B TEL2) danas je objavio konsolidirane rezultate poslovanja za prvi kvartal 2016. godine. Tele2 Hrvatska ostvario je porast neto prodaje za 4 posto na 258 milijuna kuna u prvom kvartalu 2016.
„Prvi kvartal je obilježen ključnim postignućem za nas – sada nudimo 4G na svim tržištima na kojima smo prisutni. Na taj način smo ojačali temelje našeg poslovanja kako bismo osigurali kontinuirani uspjeh u pogledu rasta i monetizacije podatkovnog prometa. Kao predvodnici u pružanju vrijednosti korisnicima, našim korisnicima nudimo uslugu visoko kvalitetnog i brzog pristupa mobilnom internetu po odličnim cijenama. Uvjerena sam da će naš fokus na tehnologiju i monetizaciju podatkovnog prometa osigurati trajnu i održivu vrijednost, kako korisnicima tako i dioničarima“, izjavila je Allison Kirkby, predsjednica Uprave Tele2 AB.

Neto prirast korisnika u prvom kvartalu 2016. godine iznosio je -7000 (-24000). Rast korisnika postpaid usluga iz četvrtog kvartala 2015. godine nastavio se i u prvom kvartalu 2016. godine. Međutim, ukupan broj korisnika se smanjio uslijed većeg broja korisnika usluga na bonove korištenih u turističkoj post sezoni 2015. godine.

Zahvaljujući većim prihodima od usluga krajnjim korisnicima, te većem prihodu od prodaje opreme, Tele2 Hrvatska je u prvom kvartalu 2016. godine ostvario porast neto prodaje za 4 posto koja je iznosila 258 (248) milijuna kuna.

Prihodi od krajnjih korisnika veći su za 2,5 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine i iznose 165 (161) milijuna kuna.

Veći troškovi naknada za radiofrekvencijski spektar te veće investicije u marketing negativno su utjecale na kvartalnu dobit prije kamata, poreza, deprecijacije i amortizacije (EBITDA) koja iznosi 9 (17) milijuna kuna.

U prvom kvartalu, Tele2 se fokusirao na završnu implementaciju i pokretanje 4G mreže, koja pokriva 90% stanovništva, a koja je nastavak nadogradnje 3G mreže dovršene krajem prošle godine. Pred kraj kvartala, Tele2 je predstavio potpuno novi i redizajnirani portfelj proizvoda i usluga za pretplatnike, osiguravajući im fleksibilnost i jednostavnost kao i potpunu kontrolu. Uz novi portfelj proizvoda i usluga, Tele2 je predstavio i novu marketinšku i komunikacijsku platformu kao i novi koncept Tele2 trgovine.

„Rezultati za prvi kvartal 2016. godine su u skladu s našim očekivanjima. U prvom kvartalu smo uveli nekolicinu noviteta i novih usluga, pružajući korisnicima dodatnu vrijednost uz već prepoznatljivo najbolju cijenu. Prve reakcije naših korisnika su izrazito pozitivne“ izjavio je predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska, Viktor Pavlinić.

Povezani članci
20.10.16 Tvrtke i tržišta
Tele2 Hrvatska u trećem kvartalu 2016. ostvario rast neto prodaje od 5 posto
03.10.16 Promocije
Tele2 nudi brzi internet na probu od 30 dana
26.08.16 Promocije
Nova ponuda iz Tele2
25.08.16 Promocije
Ekipna ušteda na Ekipnoj tarifi - Tele2
21.07.16 Tvrtke i tržišta
Tele2 Hrvatska s rastom prihoda od 11 posto
18.07.16 Brandovi
Tele2 ostvaruje najbolji rezultat u kategoriji kvalitete podatkovnih usluga
15.06.16 Promocije
Tele2: Svaki mjesec gigabajti po vašoj mjeri
07.06.16 DOP
Tele2 živi svoje korporativne vrijednosti
24.05.16 Promocije
Tele2 predstavlja internet velike brzine za kućanstva po uistinu niskim cijenama
17.05.16 Promocije
Nova ponuda Tele2 „Slagalica“ nudi potpunu fleksibilnost i jednostavnost korisnicima bonova
06.05.16 DOP
Tele2 i Zaklada Reach for Change nastavljaju s programom „Reach for Change – Budi promjena“
27.04.16 Tvrtke i tržišta
Tele2 spustio cijene roaminga i više nego EU regulativa nalaže
15.04.16 DOP
Projekti nagrađeni na natječaju Tele2 i Reach for Change - Budi promjena
15.03.16 Promocije
Tele2 okreće novu stranicu!
01.02.16 Promocije
Tele2 pokrenuo nacionalnu 4G mrežu u Hrvatskoj
28.01.16 Tvrtke i tržišta
Tele2 Hrvatska povećao prihode za 11 posto u četvrtom kvartalu 2015.
16.11.15 Promocije
Tele2 Hrvatska iduće godine donosi 4G
15.07.15 Karijere
Predsjednici Uprave Tele2 Hrvatska Holmberg nove pozicije i u grupi Tele2 AB
13.08.14 DOP
Tele2 novi partner Hrvatskog paraolimpijskog odbora
03.06.14 Vijesti
Samo u lipnju – nikad bolja Revolucija u Tele2
06.11.13 Karijere
Vedrana Hercigonja Majetić nova direktorica odnosa s javnošću Tele2
17.05.13 Karijere
Adrian Garett novi komercijalni direktor Tele2 Hrvatska
10.10.12 Korisne informacije
Tele2 predstavio novi plan tarife revolucija i novi tarifni portfelj
19.07.12 Tvrtke i tržišta
Tele2 Hrvatska s porastima
18.06.12 Karijere
Šveđanka Malin Holmberg na čelu Tele2 Hrvatska
18.05.12 Financije i gospodarstvo
Operateri se nadaju ukidanju mobilnog poreza već na ljeto
19.04.12 Tvrtke i tržišta
Tele2 Hrvatska: Poslovni prihodi u prvom kvartalu 228 milijuna kuna
14.03.12 Karijere
Ogrin odlazi iz Tele2 Hrvatska, privremeni predsjednik Uprave V. Sharma
07.03.12 Korisne informacije
MultiPlusCard pokrenuo MultiPlus mobile
07.02.12 Tvrtke i tržišta
Tele2 Hrvatska prvi put završio godinu s operativnom dobiti
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa