Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Info
>>
DOP
Petak, 03.05.2024
Info
Carine
Inspekcijske službe
Ekologija
Korisne informacije
Karijere
Financije i gospodarstvo
Sajmovi i izložbe
Zaposlenost / plaće
Korisni linkovi
Osiguranja
Statistika
Zdravlje
Vijesti iz svijeta
DOP
Vijesti iz regije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
DOP
28.04.2016.
Orbit u 2016. ulaže u dentalno zdravlje djece kroz kampanju “Orbit daruje osmijeh”
Od 1. svibnja 2016. godine Orbit od svakog prodanog paketića guma za žvakanje odvaja 10 lipa za zdrave dječje zube
Cilj projekta je prikupiti minimalno 500.000,00 kn za edukaciju i preventivne preglede djece s naglaskom na ruralna područja diljem Hrvatske
Wrigleyeva robna marka Orbit u suradnji s Hrvatskom komorom dentalne medicine pokreće projekt "Orbit daruje osmijeh" s ciljem educiranja djece diljem Hrvatske o važnosti dentalne higijene i redovitih posjeta doktorima dentalne medicine.
Projekt "Orbit daruje osmijeh" nastavak je prošlogodišnje kampanje "Žvači jer to promjenu znači" koja je kao globalna inicijativa tvrtke Wrigley, polučila značajan uspjeh i uz pomoć potrošača prikupila 250 000 kuna za provođenje zdravstveno-edukativnih aktivnosti u Republici Hrvatskoj.
Ove godine intenzitet kampanje se povećava, te je tvrtka Wrigley odlučila od svakog prodanog paketića Orbit guma za žvakanje od 1. svibnja do 30. lipnja odvojiti 10 lipa s krajnjim ciljem prikupljanja 500 000 kuna. Ambasador kampanje je poznati radijski i TV voditelj, komičar i glazbenik Luka Bulić koji jedva čeka start kampanje u kojoj će zasigurno izmamiti brojne osmjehe na dječjim licima.
Prošlogodišnje epidemiološko istraživanje oralnog zdravlja provedeno u sklopu projekta "Žvači jer to promjenu znači" je pokazalo da je stanje oralnog zdravlja djece u Hrvatskoj na zabrinjavajuće niskoj razini. KEP indeks* hrvatskih dvanaestogodišnjaka iznosi 4,51 što je najlošiji rezultat u cijeloj Europi. Stanje oralnog zdravlja 12-godišnjaka u ruralnim dijelovima Hrvatske je još više poražavajuće jer KEP index u tim sredinama iznosi 5,28. Zato će ovogodišnji projekt biti usmjeren na ruralna područja u kojima je identificirano najviše problema.
"Jako nam je drago da nastavljamo suradnju s Hrvatskom komorom dentalne medicine te da ćemo ove godine uložiti još veći napor i partnerski raditi na unaprjeđenju oralnog zdravlja naših najmlađih. Prošlogodišnji loši rezultati epidemiološkog istraživanja nisu nas obeshrabrili, dapače, dali su nam vjetar u leđa za još intenzivnije provođenje dentalnih pregleda i edukativnih aktivnosti kako bismo doprli do što većeg broja djece." - naglasila je Darja Šušteršič, direktorica tržišta kompanije Wrigley.
Povezani članci
14.09.16
DOP
Orbit predstavio Zubomobil - prvu mobilnu dentalnu ambulantu u Hrvatskoj
07.10.15
Zdravlje
Orbit i Hrvatska komora dentalne medicine započeli zdravstveno-edukativne aktivnosti u osnovnim školama diljem zemlje
26.03.15
Zdravlje
"Žvači jer to promjenu znači"
29.07.08
Tvrtke i tržišta
EU odobrio Marsu kupnju Wrigleya
28.04.08
Vijesti iz svijeta
Berkshire Hathaway i Mars preuzimaju Wrigley?
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.