Info
Seniko studio
Zdravlje
26.03.2015. "Žvači jer to promjenu znači"
Orbit i Hrvatska komora dentalne medicine pokreću kampanju s ciljem podizanja svijesti o važnosti dentalne higijene
Potaknuti alarmantnim stanjem oralnog zdravlja djece i odraslih u Hrvatskoj, marka Orbit u suradnji s Hrvatskom komorom dentalne medicine najavljuje kampanju pod nazivom "Žvači jer to promjenu znači" s ciljem podizanja svijesti o važnosti pravilne dentalne higijene, posebno kod najugroženije skupine - dvanaestogodišnjaka.

Prema istraživanjima Svjetske stomatološke organizacije (FDI World Dental Federation), KEP indeks oralnog zdravlja kod dvanaestogodišnjaka u Hrvatskoj iznosi 4,8. Izraz KEP podrazumijeva kombinaciju karijesa, ekstrahiranih, odnosno izvađenih te popravljenih zubi. U većini europskih zemalja taj indeks je puno niži.

Jedan od uzroka lošeg oralnog zdravlja u Hrvatskoj je i taj što se već više od petnaest godina ne provode preventivni pregledi u osnovnim školama. Ti pregledi su od iznimne važnosti za pravovremeno prepoznavanje problema i edukaciju djece o važnosti oralnog zdravlja.

Kampanja "Žvači jer to promjenu znači" započinje početkom svibnja i traje do studenog 2015.godine. Kroz kampanju, uz pomoć Hrvatske komore dentalne medicine provest će se edukacija i dentalni pregledi po odabranim osnovnim školama u Hrvatskoj kao i sveobuhvatno istraživanje oralnog zdravlja nacije.

Povezani članci
14.09.16 DOP
Orbit predstavio Zubomobil - prvu mobilnu dentalnu ambulantu u Hrvatskoj
28.04.16 DOP
Orbit u 2016. ulaže u dentalno zdravlje djece kroz kampanju “Orbit daruje osmijeh”
07.10.15 Zdravlje
Orbit i Hrvatska komora dentalne medicine započeli zdravstveno-edukativne aktivnosti u osnovnim školama diljem zemlje
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa