Trgovina
Seniko studio
Trgovina na malo
15.03.2016. Hrvatski web trgovci najviše problema imaju sa zakonom
Na prvoj konferenciji o web prodaji okupilo se preko 60 web trgovaca, koji su imali prilike učiti od vodećih stručnjaka iz svijeta online prodaje.

"Pokrenuo sam biznis s 0 kuna jer sam skupio hrabrost i dao otkaz u državnoj firmi. Ako imate dobru ideju možete pokucati na vrata čak i predsjedniku države, bez obzira tko ste i odakle dolazite.", rekao je Hrvoje Bujas iz Crnog Jajeta, koji je osvojio najbolje ocjene publike za svoje predavanje.

Prema podacima Eurostata iz prosinca 2015. svaki je treći stanovnik Hrvatske naručivao robu ili usluge online, dok je u Europi to činio svaki drugi. Statistička kuća Statista predviđa da će se online poslovanje u Hrvatskoj do 2020. godine kontinuirano širiti, te da će Europska unija, sa svojom direktivom Europe 2020, intenzivno raditi na poboljšanju digitalne ekonomije i same online trgovine, te je krajnje vrijeme da se i domaće tvrtke uključe u utrku izrade vlastite web trgovine.

Sudeći prema broju pitanja koji je dobila pravna savjetnica udruge eCommerce Hrvatska, odvjetnica Dijana Kladar, najveći problem hrvatskih trgovaca je nesnalaženje u šumi hrvatskih zakona koji se tiču online poslovanja, dok je najveći problem kupaca strah i nepovjerenje.

Upravo zbog tih razloga Udruga je najavila pokretanje web servisa za informiranje i edukaciju o web prodaji te naglasila potrebu za uvođenjem značke povjerenja po kojoj ćemo moći identificirati pouzdane trgovce.

Marcel Majsan iz Udruge eCommerce Hrvatska objasnio je kako je najveći problem hrvatskih trgovaca nesnalaženje u šumi hrvatskih zakona koji se tiču online poslovanja, dok je najveći problem kupaca strah i nepovjerenje.

Upravo zbog tih razloga Udruga je najavila pokretanje web servisa za informiranje i edukaciju o web prodaji te naglasila potrebu za uvođenjem značke povjerenja po kojoj ćemo moći identificirati pouzdane trgovce.

Osim web stručnjaka, na konferenciji su sudjelovali vodeći stručnjaci iz kartičarskog svijeta koji su nam otkrili kako Hrvati godišnje potroše milijardu i 280 milijuna kuna "peglajući kartice" online.

Konferenciju je organizirala poznata tvrtka za poslovne edukacije Mapa Znanja, u suradnji s udrugom eCommerce Hrvatska.

Povezani članci
09.02.16 Seminari, konferencije
1. Konferencija o Web prodaji
16.11.11 Trgovina na malo
MD profil baucentar pokreće građevinski webshop
28.08.09 Korisne informacije
Otvoren natječaj za priznanje "Web Pre-Po-Ruka 2009"
06.03.09 Korisne informacije
Web stranici Croatia osiguranja nagrada 'Zlatna web upotrebljivost'
06.03.09 Seminari, konferencije
Zagreb: Održana konferencija o inernet marketingu
26.02.09 Seminari, konferencije
Prvi sajam internet poslovanja
17.02.09 Seminari, konferencije
Web::Strategija 4 – Što je to kontekstualno oglašavanje?
13.02.09 Seminari, konferencije
Sajam Web::INDUSTRIJA 2009
12.02.09 Seminari, konferencije
Sajam Web::INDUSTRIJA 2009
10.02.09 Seminari, konferencije
Web::Strategija 4 - jedinstveni marketinški doživljaj u ožujku
26.01.09 Seminari, konferencije
Prva SEO radionica u regiji
22.01.09 Seminari, konferencije
Otvorene nominacije za Zlatnu nagradu Web::Strategije
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa