Edukacija
Seniko studio
Seminari, konferencije
17.02.2009. Web::Strategija 4 – Što je to kontekstualno oglašavanje?
Što je to kontekstualno oglašavanje? To je vrsta internetskog marketinga koja omogućava da se oglasi dobro usmjere na one web stranice koje sadržajem (kontekstom) najviše odgovaraju zakupniku oglasnog prostora s obzirom na ciljanu publiku.

Takve web stranice su članice kontekstualne mreže. Oglašavanjem u kontekstualnoj mreži zakupniku oglasnog prostora se omogućava nevjerojatna optimizacija investicije, pogotovo danas u vrijeme recesije, te trenutni pristup ciljanoj publici. Niti jedan drugi medij danas to ne omogućava tako dobro kao internet!

Upravo o tome kako iskoristiti kontekstualno oglašavanje u svrhu Vaše promocije naučite u Zagrebu, 5. ožujka 2009. na četvrtoj Web::Strategiji, konferenciji o internetskom marketingu. Pitali smo predavače na konferenciji što su to kontekstualni oglasi, kako rade te zašto su isplativi?

"Web::Strategija je jedina konferencija o kontekstualnom oglašavanju u regiji u godini kada će, prema predviđanjima analitičara, marketinški budžeti biti smanjeni - ali radi održavanja efikasnosti i dosega oglašavanja preusmjereni u korist efikasnijeg i mjerljivijeg internetskog oglašavanja. No, na četvrtoj Web::Strategiji se neće govoriti samo o marketingu, te neće biti riječi samo o web tehnologijama, već ćete na konferenciji čuti stručnjake 'internetskog marketinga' - grane koja spaja i web tehnologiju i klasični marketing" - naznačio je Davor Maričić, predsjednik programskog odbora konferencije i osnivač Instituta za elektroničko poslovanje koji će ujedno održati i uvodni govor na otvorenju konferencije.

"Kontekstualno internetsko oglašavanje je automatizirano, sustavno i ciljano prikazuje oglase posjetiteljima web stranica. Za razliku od klasičnog masmedijskog oglašavanja koje obuhvaća široki krug primatelja poruke, kontekstualno internetsko oglašavanje želi odaslati promotivnu poruku točno ciljanim primateljima. Identificira ih preko web sadržaja koji korisnik posjećuje te ovisno o sadržaju koji se pojavljuje na nekoj web stranci uz njega i veže kontekstualne, tematske oglase. Zašto je odaziv primatelja na kontekstualne oglase veći od odaziva na klasične oglase saznati ćete na četvrtoj Web::Strategiji" – izjavio je Siniša Gavrilović, webmaster s osam godina iskustva u internetskom marketingu.
"Kontekstualno oglašavanje je tip online oglašavanja koji se prikazuje ciljano u odnosu na okolni sadržaj. Takovi oglasi se prikazuju automatski, te su lako i brzo izmjenljivi. Kontekstualni oglasi funkcioniraju na način da sustavi za prikazivanje oglasa traže određene riječi ili fraze u sadržaju neke web stranice te u prostorima određenima za oglase prikazuju tematski povezane oglase" – objasnio je Krešimir Drvar, voditelj IT odjela domaćeg pružatelja internetskih hosting usluga.

"Kontekstualno oglašavanje se koristi sustavom koji pregledava tekst internetske stranice i utvrđuje tematiku teksta, na temelju čega postavlja oglas pored određenog članka. Usluga ciljanog oglašavanja u osnovi preusmjerava posjetitelje popularnih internetskih stranica na komercijalnu stranicu tvrtke oglašivača. Tema mog predavanja na Web::Strategiji će biti primjena Etargeta u kontekstualnim oglašavanju, ali savjeti bi svakako mogli poslužiti i svima koji koriste usluge kontekstualnog oglašavanja, pa tako i onima koji koriste usluge Google AdSense-a.” - najavio je Marek Vidovič iz Etargeta te ujedno i predavač na Web::Strategiji koji dolazi iz Slovačke.

Na kraju, ne zaboravite da su Web::Strategiju već mnogi prepoznali kao vrlo edukativnu konferenciju na kojoj možete upoznati ljude iz marketinške struke i dogovoriti poslove. Zato – prijavite se ovdje na konferenciju što prije, te ako ste student i dobrovoljni davatelj krvi iskoristite mogućnost besplatne kotizacije!

Povezani članci
15.03.16 Trgovina na malo
Hrvatski web trgovci najviše problema imaju sa zakonom
28.08.09 Korisne informacije
Otvoren natječaj za priznanje "Web Pre-Po-Ruka 2009"
06.03.09 Korisne informacije
Web stranici Croatia osiguranja nagrada 'Zlatna web upotrebljivost'
06.03.09 Seminari, konferencije
Zagreb: Održana konferencija o inernet marketingu
26.02.09 Seminari, konferencije
Prvi sajam internet poslovanja
13.02.09 Seminari, konferencije
Sajam Web::INDUSTRIJA 2009
12.02.09 Seminari, konferencije
Sajam Web::INDUSTRIJA 2009
10.02.09 Seminari, konferencije
Web::Strategija 4 - jedinstveni marketinški doživljaj u ožujku
26.01.09 Seminari, konferencije
Prva SEO radionica u regiji
22.01.09 Seminari, konferencije
Otvorene nominacije za Zlatnu nagradu Web::Strategije
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa