Trgovina
Seniko studio
Promocije
28.05.2015. CAFèNOIR – novi modni brand na hrvatskom tržištu
Oživljavanje središta grada
Tekstlpromet u suradnji s poznatim talijanskim proizvođačem cipela, odjeće i modnih dodataka za žene i muškarce otvorio je prvi specijalizirani CAFèNOIR shop u Hrvatskoj. Otvaranjem ove specijalizirane trgovine proširuje se ponuda u gradskom središtu što pridonosi poslovnoj i turističkoj atraktivnosti

Tekstilpromet, vodeći distributer tekstilom u regiji, na hrvatsko tržište dovodi još jedno poznato modno ime zaokružujući tako svoj portfelj brandova s više od 20 modnih marki.

U suradnji s poznatim talijanskim proizvođačem cipela, odjeće i modnih dodataka za žene i muškarce otvorio je prvi specijalizirani CAFèNOIR shop u Hrvatskoj.

Modni noviteti dostupni su u ekskluzivnom CAFèNOIR shopu u ulici Frana Petrića 5 u Zagrebu koji se rasprostire na više od 150m2 prodajnog prostora predstavljajući tako novu shopping oazu za sve ljubitelje cipela i modnih dodataka u samom centru metropole, a uskoro ga zaljubljenici u talijanski stil odijevanja mogu očekivati i u drugim većim gradovima Hrvatske.
CAFèNOIR talijanski je modni brand osnovan 1992. godine u srcu Toskane.

Specijaliziran je prvenstveno za proizvodnju cipela, torbi i kožnih modnih dodataka, ali i odjeće vrhunske kvalitete.

Od samih početaka rada, iz sezone u sezonu, uspješno prezentira svjetski poznatu talijansku modu, stil i način odijevanja.

Tako kolekcije ove modne kuće uspješno kombiniraju modne trendove i talijanski sofisticirani modni izričaj s tradicionalnim i klasičnim elementima.

Naglasak kolekcije je na zemljanim tonovima koji služe kao izvrsna podloga za detalje življih boja – od plave i tirkizne do veselih cvjetnih uzoraka.
Modna kuća CAFèNOIR prati zahtjeve urbanih žena i muškaraca u svim životnim situacijama i prigodama s kolekcijom koja jednaku pažnju poklanja elegantnim, casual i sportskim komadima.

Upravo zbog toga, bez sumnje ovaj novi brand na modnoj sceni Hrvatske će zavoljeti i modno osvještene Hrvatice i Hrvati koji posebnu pažnju prilikom odijevanja poklanjaju upravo cipelama i njeguju već nadaleko poznati talijanski modni look.

U svakom slučaju, inicijativa Tekstilprometa da dovede na domaće tržište takav brand hvale je vrijedan poslovni pothvat i svakako će obogatiti ukupnu ponudu.

Povezani članci
15.09.16 Promocije
Betty Barclay nova shopping adresa u srcu Zagreba
23.07.15 Vijesti iz svijeta
Krivotvorine koštaju modnu industriju u EU 26 milijardi eura
01.02.13 Promocije
Izvučen dobitnik glavne nagrade Tekstilprometove nagradne igre „Akcijska košarica daruje“!
12.03.12 Trgovina na malo
Njemački diskonter KiK otvara još 20 trgovina
28.01.12 Seminari, konferencije
Održano savjetovanje "Tekstilna znanost i gospodarstvo"
26.01.12 Seminari, konferencije
Savjetovanje o tekstilnoj industriji
24.01.12 Seminari, konferencije
Znanstveno-stručni skup Tekstilna znanost i gospodarstvo
21.11.11 Vijesti
HGK: Zaustavljen pad zaposlenosti u tekstilnoj industriji
26.08.09 Tvrtke i tržišta
Povećan gubitak Tekstilprometa
21.05.09 Tvrtke i tržišta
Dividenda Tekstilprometa 40 kuna
10.04.09 Tvrtke i tržišta
Dobit Tekstilprometa veća od 100 milijuna kuna
16.06.08 Karijere
Leo Mršić na čelu Lantea Grupe
28.01.08 Financije i gospodarstvo
TTF: Tekstilna industrija ima tržišnu opravdanost
07.11.07 Tvrtke i tržišta
U Lantei do popusta putem sms-a
23.08.07 Tvrtke i tržišta
Tekstilpromet smanjio gubitak na 212 tisuća kuna
21.08.07 Tvrtke i tržišta
Lantea: Povećanje temeljnog kapitala
09.05.07 Statistika
Lantea poslovala s gubitkom od 4,28 milijuna kuna
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa