Trgovina
Seniko studio
Turizam
11.08.2014. "Hrvatska 365" logotip projekta za pred i posezonu
Hrvatska 365" naziv je novog logotipa i programa turističkog pilot projekta za pred i posezonu (PPS) kojega će promidžba početi u rujnu sa namjerom promoviraja turističkih sadržaja u Hrvatskoj koji nisu obuhvaćeni glavnom turističkom sezonom, istaknuto je na današnjoj sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice koja je po prvi put održana u Splitu.

Predstavljene su realizirane aktivnosti pilot projekta PPS za posezonu 2014. godine, u kojem će ukupno 22 destinacije diljem Hrvatske imati mogućnost jačeg tržišnog pozicioniranja putem PPS oznake. Ukupna vrijednosti pilot projekta PPS iznosi 4,8 milijuna kuna.

Pomidžba novog PPS projekta za ovogodišnju posezonu počet će 1. rujna u tiskanim medijima u Sloveniji, Austriji, Italiji, Njemačkoj i Velikoj Britaniji i trajat će mjesec dana, dok će oglašavanja na inozemnim online portalima početi sredinom rujna i trajat će do kraja listopada ove godine, rekao je pomoćnik ministra turizma Davor Ižaković.

Do 10. rujna javnosti će biti predstavljena i web podstranica s natpisom "Hrvatska 365" na postojećoj stranici hrvatska.hr na kojoj se objavljuju sadržaji Hrvatske turističke zajednice. Nova internet podstranica, kako je pojasnio, bit će orijentirana na šest turističkih proizvoda, odnosno sadržaja - kulturni, etno i gastro, biciklizam, poslovna putovanja, wellness i zdravlje te aktivni odmor.

Ministar turizma Darko Lorencin je istaknuo kako je PPS program "Hrvatska 365" jako veliki pomak i napredak u hrvatskom turizmu koji obuhvaća izvansezonske turističke ponude uključujući, primjerice, Riječki karneval, Vinkovačke jeseni, Snježnu kraljicu i dr. Dodao je kako klub "Hrvatska 365" za sada ima 22 destinacije diljem Hrvatske.

Na taj način želimo istaknuti resurse koje hrvatski turizam ima u pred i posezoni i koji su glavni izvor rasta prihoda. Također želimo predstaviti Hrvatsku kao destinaciju, gdje se može 365 dana tijekom godine nešto naći, to jest pokazati da Hrvatska nije destinacija isključivo mora i sunca, pojasnio je ministar Lorencin.

Istaknuo je kako će se cjeloviti PPS-ov program "Hrvatska 365" primjeniti 2015. godine.

"Pošto se radi o korijenito novom programu koji ubuhvaća cijelu Hrvatsku, on će se iz godine u godinu prilagođavati i modificirati, a ujedno nam je cilj da tim programom turističku djelatnost u Hrvatskoj decentraliziramo", rekao je Lorencin.

Članovi Turističkog vijeća ocijenili su kako će se PPS-ovim programom "Hrvatska 365" unaprijediti hrvatski turizam jer će se stimulirati lokalne zajednice za profiliranje vlastitih turističkih ponuda.

Ministar Lorencin je odbacio primjedbu, izrečenu u novinarskom pitanju, po kojoj se navodno strane tvrtke bave strategijom razvoja hrvatskog turizma.

"Glavni ured Hrvatske turističke zajednice ima 50 ljudi koji obavljaju ogroman posao, a u pojedinim segmentima koriste se za izradu (strateškog plana turizma) konzultantske kuće koje, sukladno javnim natječajima i točno traženim propozicijama, izrađuju ono za što ih mi tražimo", rekao je Lorencin.

Na današnjoj sjednici Turističkog vijeća HTZ-a razmatran je i usvojen izvršni sažetak Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma 2014.-2020. uz zaključak da Hrvatska turistička zajednica u koordinaciji sa izrađivačima tog plana pristupi izradi njegove proširene verzije. (H)

Povezani članci
13.10.15 Turizam
Lorencin: turizam ostvario velik rezultat
08.04.15 Turizam
HTZ: u prva tri mjeseca 19 posto više turista i 20 posto više noćenja
12.03.15 Turizam
Lorencin na otvaranju projekta "Turizam inovacija"
16.10.14 Turizam
Otvoreni Dani hrvatskog turizma u Opatiji
10.10.14 Turizam
Balkan Spa Summit: zdravstveni turizam velika šansa za regiju
13.08.14 Turizam
Ministar Lorencin: vrijednost uključivanja u projekt "Hrvatska 365"
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa