Trgovina
Seniko studio
Turizam
25.07.2014. Devet agencija uz pomoć HTZ-a razvija složene turističke proizvode
Devet turističkih agencija, većinom specijaliziranih za različite tematske programe, dobile su ukupno 723,5 tisuća kuna potpora Hrvatske turističke zajednice (HTZ) za programe razvoja destinacijskih menadžment kompanija (DMK) i uvođenje složenih turističkih proizvoda.

O dodjeli tih potpora temeljem prijava na javni poziv odlučilo je Turističko vijeće HTZ-a na ovotjednoj sjednici, pri čemu je predsjednik povjerenstva za taj odabir i pomoćnik ministra turizma Davor Ižaković naglasio da je za taj program ove godine ukupno predviđeno 1,5 milijuna kuna ili maksimalnih 150 tisuća kuna po jednom korisniku (agenciji).

Na javni poziv za te potpore koji je trajao do 6. lipnja HTZ je zaprimio 12 zahtjeva, od kojih je odabrano devet za potpore, a kako im je dano manje od ukupno predviđenog iznosa za taj program, Ižaković je kazao da će se uskoro objaviti još jedan, drugi javni poziv za dodjelu preostalih 776,5 tisuća kuna.

Riječ je o potporama male vrijednosti kojima se žele poduprijeti programi malih agencija, ali i dodatno ih potaknuti da se bave razvojem složenih destinacijskih proizvoda u Hrvatskoj po poslovnom modelu destinacijski orijentirane DMK, istaknuo je Ižaković.

Pod složenim turističkim proizvodom za tržište posebnih interesa podrazumijeva se paket aranžman koji se sastoji od usluge prijevoza, smještaja i drugih turističkih usluga namijenjenih tržišnim segmentima posebnih interesa.

To se odnosi na proizvode kulturnog, gastro i eno, eko i aktivnog turizma, od primjerice kulturnih, gastro i vinskih tura, preko promatranja ptica i posjete nacionalnim parkovima, do biciklizma, pješačenja, raftinag i sličnog, s time da svaki agencijski paket aranžman mora sadržavati i priču za vođenje ili tzv. storyline.

Od odabranih devet agencija pet ih je potpore dobilo za višetematske, a četiri za jednotematske programe, pri čemu je samo jedna agencija, zagrebački Globtour Event dobila maksimalnih 150 tisuća kuna za jednotematski program, što znači da se više ne može javljati na drugi krug poziva, dok ostalih osam to mogu, ali s novim programima, objasnio je Ižaković.
To su splitska agencija Eklata (za dječji i omladinski turizam) kojoj je odobreno 135 tisuća kuna, riječka Travelana dobila je 100 tisuća kuna, zagrebački VMD (za poslovna i pustolovna putovanja) 98,5 tisuća kuna, po 75 tisuća kuna odobreno je pulskom Unilineu i agenciji ARX-Amber travel iz Kastva, 50 tisuća kuna zagrebačkom Petrosu, a po 20 tisuća kuna zagrebačkoj agenciji Huck Finn (za pustolovni turizam) i dubrovačkom Gulliver Travelu (destinacijska menadžmet kompanija-DMC). (H)

Povezani članci
07.03.16 Turizam
HTZ dodjeljuje bespovratne potpore za projekte na turistički nerazvijenim područjima
26.11.15 Turizam
Hotelijeri: što prije donijeti akcijski plan za turizam
06.03.15 Turizam
HTZ: objavljen javni poziv za PPS destinacije u ovoj godini
12.02.15 Turizam
Novi slogan hrvatskog turizma "Croatia, full of life" (Hrvatska, puna života)
12.12.14 Karijere
Ivan Bogović novi je predsjednik Udruženja ugostiteljskih djelatnosti
23.07.14 Karijere
Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice potvrdilo – Ratomir Ivičić novi je direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice
31.03.14 Carine
Radionice HTZ-a i Carinske uprave oko naplate boravišne pristojbe
19.03.14 Turizam
P.Ž. Rusković o razvoju zdravstvenog turizma i talasoterapija
10.03.14 Turizam
HTZ: pozitivni turistički rezultati i u veljači
12.02.14 Turizam
AHF: TUI i HVS London o investicijama u hrvatski turizam
24.01.14 Promocije
Promocija hrvatskog turizma na sajmu u Madridu
24.01.14 Turizam
Matešić: u Ukrajini odlično zanimanje za Hrvatsku, predstavljanje u Kijevu bez problema
19.12.13 Turizam
Sabor HTZ-a usvojio Program rada HTZ-a za 2014. s puno novosti
14.11.13 Turizam
Predstavljanje hrvatskog turizma novinarima u Kanadi i SAD-u
04.11.13 Turizam
WTM: turistička industrija optimistična za 2014.
02.08.13 Turizam
HTZ: Za potpore u turizmu više od 14 milijuna kuna
08.04.13 Turizam
Hvar i Brač za Šveđane među 17 najpopularnijih mediteranskih otoka
20.03.13 Sajmovi i izložbe
Hrvatski turizam se predstavlja na četiri sajma
21.02.13 Sajmovi i izložbe
Počeo Sajam turizma u Beogradu, Hrvatska među 46 zemalja
19.02.13 Promocije
Promocija hrvatskog turizma u Muenchenu od 20. do 24. veljače
30.01.13 Turizam
Hrvatski turizam na sajmovima u Madridu, Zuerichu i Bruxellesu
29.01.13 Turizam
Američki The Travel Channel poziva na putovanje u Hrvatsku
24.01.13 Sajmovi i izložbe
U Ljubljani otvoren turistički sajam Alpe Adria
18.01.13 Sajmovi i izložbe
HTZ promovira nautički turizam na vodećem sajmu u Njemačkoj
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa