Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Trgovina
>>
Turizam
Ponedjeljak, 29.04.2024
Trgovina
Trgovina motornim vozilima
Trgovina na veliko
Trgovina na malo
Turizam
Promocije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Turizam
23.07.2013.
Lošinj Hotels&Villas u glavnoj sezoni očekuje više turista i noćenja
Hoteli i vile iz portfelja Lošinj Hotels&Villas malološinjske tvrtke Jadranka hoteli u glavnoj ljetnoj sezoni očekuje 5 posto više turističkih dolazaka i 3 posto više noćenja nego u istom razdoblju prošle godine, što ukazuje da će im sezona biti kvalitetna i dobro popunjena, dok za ukupnu sezonu u Hrvatskoj smatraju da je dobro pripremljena i da će ostvariti bar jednake rezultate kao i prošle godine.
Takva očekivanja i prognoze predsjednik Uprave Jadranka hotela d.o.o. Damir Mlacović za Lošinj Hotels&Villas temelji na kvalitetnoj pripremi i investicijama u ovu sezonu te najvažnije malološinjske i jedne od vodećih kvarnerskih hotelskih kuća koja je i prvih šest mjeseci završila s fizičkim porastima turističkog prometa.
U smještajnim objektima Lošinj Hotels&Villas u prvoj polovici ove godine ostvareno je 21 posto više noćenja nego u istom prošlogodišnjem razdoblju, došlo im je i 18 posto više turista, pri čemu Mlacović podsjeća da u prvom dijelu prošle godine zbog obnove nije radio Vitality Hotel Punta u Velom Lošinju.
U tom se hotelu obnova nastavlja i krajem ovoljetnog dijela sezone, odnosno krajem listopada počinju radovi na dodatnom uređenju i sadržajima wellness centra te gradnja vanjskih bazena u što ulažu 5 milijuna eura.
Uz to na jesen kreće i obnova Hotela Bellevue u uvali Čikat za što je planirano više od 17 milijuna eura, a ove su godine već uložili više od 7 milijuna kuna u obnovu restorana Borik i Lanterna.
Mlacović smatra da su investicije u infrastrukturu, ponudu sadržaja i obrazovanje djelatnika izuzetno bitne za poslovanje i rezultate, tim više jer se struktura gostiju mijenja, potražnja postaje sve složenija, a povratna informacija gosta izuzetno utjecajna.
Dodatna jamstva kvalitete njihovih objekata i ponude na Lošinju su im i prestižna priznanja internetskih portala TripAdvisora i HolidayChecka koja su ove godine primili njihovi hoteli Aurora, Vespera i Punta.
Smatra i da za dobre rezultate u turizam stalno treba unaprijeđivati i povećavati kvalitetu sadržaja i usluga, što su, kako kaže, Lošinj Hotels&Villas činili i ove godine, primjerice uvođenjem usluge taxi avio prijevoza iz bilo koje zračne luke u Hrvatskoj i Europi na Lošinj.
S tom su uslugom za svoje goste u suradnji sa Zračnom lukom Mali Lošinj počeli od početka ovog lipnja, a sve s ciljem manje izoliranosti otoka i strateškog planiranja produljenja sezone te proširenja ponude za goste visoke kupovne moći. (H)
Povezani članci
28.03.13
Turizam
Putničke agencije: prodaja 'uskrsnih' putovanja slična lanjskoj
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.