Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Info
>>
Vijesti iz svijeta
Petak, 26.04.2024
Info
Carine
Inspekcijske službe
Ekologija
Korisne informacije
Karijere
Financije i gospodarstvo
Sajmovi i izložbe
Zaposlenost / plaće
Korisni linkovi
Osiguranja
Statistika
Zdravlje
Vijesti iz svijeta
DOP
Vijesti iz regije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Vijesti iz svijeta
07.09.2011.
Groupon odgodio IPO
Zbog velikih nestabilnosti na svjetskim burzama, Groupon je svoju inicijalnu javnu ponudu odlučio odgoditi za tjedan dana
Groupon, internetska stranica za grupnu kupovinu, poput hrvatskih stranica KupiMe.hr, Kolektiva.hr i dr. otkazala je svoj investicijski reevaluacijski plan za inicijalnu javnu ponudu (IPO) zbog trenutnih velikih volatilnosti na burzama, javlja The Wall Street Journal.
IPO za koji se očekuje da će vrijednost Groupona podići na 20 mlrd dolara trebao je biti pokrenut nakon američkog Praznika rada 5. rujna, no osobe upoznate s cijelim procesom navode kako je on odgođen za sljedeći tjedan.
Groupon je tijekom cijelog procesa uvrštavanja svojih dionica u javnost nailazio na brojne probleme i kritike.
Tako je početkom lipnja, tvrtka kritizirana zbog visokih troškova marketinga i neprofitabilnog poslovanja, a Komisija za vrijednosne papire zatražila je od Groupona da ukloni određene neobične računovodstvene stavke i promijeni način vođenja svog poslovanja kako bi slika o poslovnom stanju bila realnija.
Neki izvori govore kako je upravo financijsko poslovanje tvrtke utjecalo na odluku Komisije za vrijednosne papire da obustavi IPO, no osobe iz tvrtke, upoznate s cijelom situacijom navode kako je pravi razlog odgađanja nestabilnost na financijskom tržištu.
Groupon je inače osnovan prije dvije i pol godine te se razvijao veoma brzim tempom zahvaljujući velikoj ponudi proizvoda i usluga na svojim stranicama, no zbog velike i brzorastuće konkurencije, također je u posljednje vrijeme pretrpio značajne gubitke.
Kako bi održao tempo poslovanja i privukao nove klijente, Groupon je značajno povećao svoja ulaganja u marketing i promociju. Upravo iz tih razloga, većina analitičara se u posljednje vrijeme pita je li takav poslovni model Groupona uistinu održiv.
Odluku o odgodi IPO-a iz Groupona su odbili komentirati. (
Bankamagazin
)
Povezani članci
12.11.12
Trgovina na malo
Prihod Megapopust.hr-a povećan 750%
18.09.12
Trgovina na malo
GfK: Putem grupne kupovine mjesečno oko milijun eura prometa
17.09.12
Trgovina na malo
Megapopust.hr otvorio urede u Zagrebu i Rijeci
22.05.12
Trgovina na malo
Amerikanci ulažu 3 mil. eura u KupiMe
17.05.12
Trgovina na malo
Amerikanci kupili udio u tvrtki KupiMe
10.01.12
Trgovina na malo
Način kupovine fundamentalno će se promijeniti
23.12.11
Vijesti iz svijeta
Hoće li Facebook izbjeći sudbinu Groupona i Zynge?
23.09.11
Trgovina na malo
Megapopust.hr ostvario promet od pola milijuna kuna
14.01.11
Vijesti iz svijeta
Groupon planira kroz IPO prikupiti 15 mlrd dolara
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.