Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Edukacija
>>
Seminari, usavršavanja
Srijeda, 08.05.2024
Edukacija
Alternativne (privatne)
Seminari, usavršavanja
O srednjim školama - vijesti
Više i visoke škole (državne)
Prikazi knjiga
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Seminari, konferencije
10.11.2010.
Marketing usmjeren prema djeci – najava konferencije
Pod pokroviteljstvom Ministarstva obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti, Hrvatske udruge reklamnih agencija i Hrvatske udruge poslovnih žena Krug, tvrtka Filaks organizira 19. studenog 2010. u Zagrebu prvu konferenciju koja govori o marketinškoj komunikaciji usmjerenoj prema djeci.
Konferencija Playbrand: Djeca – mali veliki potrošači okupit će brojne stručnjake koji će analizirati postojeću situaciju u Hrvatskoj, opisati dijalog djece i brandova te razmotriti odnos industrije oglašavanja prema djeci. Bit će govora o zaštiti prava djece u medijima, dječjim potrebama, odgovornosti kulturnih ustanova u marketingu usmjerenom prema djeci te kreiranju oduševljenja u komunikaciji s djecom i brojnim drugim temama, ističe se u najavi Filaksa.
Tvrtke prepoznaju snagu djece i njihovu ulogu u obiteljskim kupovinama stoga se očekuje da će tvrtke u budućnosti svoju komunikaciju sve češće usmjeravati upravo njima. Stil života djece mijenja se iz godine u godinu, jer odrastaju puno brže, povezaniji su, izravniji i potpuno informirani o svijetu oko njih.
U SAD-u ih nazivaju KGOY (Kids Grow Up Young). Roditelji im povećavaju džeparce, poklanjaju više pažnje te tako raste njihov utjecaj pri odlukama o kupovini. Podaci govore da jedno od dvoje američke djece u svakoj prilici teži izraziti mišljenje o odabiru branda, a već u ranoj dobi jedno od troje djece preferira određenu marku automobila.
Takvo poznavanje i privrženost brandu ima važnu ulogu kod ponašanja pri kupnji i u zreloj dobi, stoga je poduzećima cilj već u najranijoj dobi ostvariti vezu s djecom.
Iz tog razloga, konferencija Playbrand dat će odgovor i na pitanje kako tvrtke mogu uspostaviti uspješniju komunikaciju s djecom, ali uzimajući u obzir njihova prava i kodeks oglašavanja, poručuju iz Filaksa.
Dodatne informacija i uvjete prijave možete vidjeti na
linku
.
Povezani članci
04.06.12
Seminari, konferencije
Konferencija za razvoj žena u poslovanju
23.09.10
Seminari, konferencije
2. nacionalni skup poslovnih tajnica i administrativnih djelatnika
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.