Edukacija
Seniko studio
Seminari, konferencije
04.06.2012. Konferencija za razvoj žena u poslovanju
Nakon dvije uspješne konferencije koje su u 2010. i 2011. godini okupile oko 200 poslovnih žena, poduzetnica, medija i konzultanata, Poslovno učilište Filaks organiziralo je 3. konferenciju za razvoj žena u poslovanju koja je, pod nazivom Žene - uspješni motivatori, održana 31. svibnja 2012. godine u Zagrebu s porukom - Posao treba mozak i srce, priopćeno je iz Filaksa.

Pokroviteljica konferencije bila je Višnja Ljubičić, pravobraniteljica za ravnopravnost spolova, koja je istaknula svoju podršku svakom doprinosu osvještavanju problema na koje žene u poslovnom svijetu nailaze.

Direktorica Filaksa Elvira Mlivić Budeš naglasila je kako istraživanja provedena 2011. godine u američkim tvrtkama na listi “The Fortune 500“ govore kako je manje vjerojatno da će se žena naći na poziciji izvršnog direktora, da su žene više prisutne na pozicijama srednjem menadžmenta, manje zastupljene u građevinskom sektoru, dok su dominantne u djelatnosti trgovine na malo te uslužnom sektoru.

Također, prema ovom istraživanju, tvrtke s većim rastom u manjem broju slučajeva imaju žene na rukovodećim pozicijama, tvrtke koje su doživjele neku kriznu situaciju ili skandal u većem broju slučajeva imaju žene na vodećim pozicijama, a poduzeća s većim rastom prodaje najčešće nemaju žene na rukovodećim pozicijama.

Nadalje, nestabilna okruženja s velikim rizikom pružaju veću priliku ženama za rukovodeće pozicije te se žene biraju za vodeće pozicije najčešće kada je tvrtka u fazi opadanja prihoda.

U istraživanju McKinsey and Co na uzorku od 800 lidera, kazala je Mlivić Budeš, utvrđeno je da žene imaju konkurentsku prednost u krizi ili nakon krize, jer mogu motivirati druge, imaju viziju i sklone su nagrađivanju pozitivnih rezultata.

U kriznim situacijama, pak, postavljanje žene na vodeću poziciju signalizira želju tvrtke da postane “društveno odgovorna“ i pozitivno utječe na javnost. Na sličan način i Afroamerikanci dolaze na vodeće pozicije nakon rasnih skandala.

Kriza i turbulentno tržište pogoduje napretku žena u karijeri za razliku od muških kolega koji se biraju na vodeće pozicije u stabilnim tvrtkama, istaknula je Mlivić Budeš.

Ipak, situacija u zadnjem desetljeću se rapidno mijenja, gledano na poziciju žene u društvu i gospodarstvu, a predviđa se da će tijekom sljedećeg desetljeća žene će kontrolirati dvije trećine kupovne moći u Americi.

Brojne tvrtke će usmjeravati svoje strategije prema ženama koje si mogu priuštiti luksuzne proizvode vrhunske kvalitete i novo iskustvo. Od kućanica, žene se transformiraju u zahtjevne kupce. Nakon otplaćenih ulaganja u edukaciju djece, žene troše 2,5 puta više nego što prosječna osoba potrošači, a uglavnom su kupci računala, automobila, bankarskih i financijskih usluga.
U trenutku kada imaju snažnu financijsku moć i dovoljno slobodnog vremena, počinju putovati, a zahvaljujući tehnologiji nastavljaju raditi i kontaktirati s prijateljima i rodbinom. Broj bogatih žena u Americi raste brže nego broj muškaraca. U samo dvije godine, broj bogatih žena porastao je za 68 posto, dok je broj muškaraca porastao za samo 36 posto.

Danas je jasno da su žene zanimljiva ciljna skupina, ne samo za tvrtke koje proizvode kozmetiku i proizvode namijenjene djeci i kućanstvima. Za usporedbu, kupovna moć žena u Americi prelazi veličinu cijelog japanskog gospodarstva.

Tvrtke pokušavaju stvoriti proizvode i usluge namijenjene ženama pri čemu je krucijalno komunicirati vrijednost i korist od proizvoda umjesto značajki. Žene su majstori u otkrivanju nedosljednosti u vrijednosti branda.

"Ako se marketinška poruka ne podudara s vrijednostima koju brand nudi, žene će izgubiti povjerenje i okrenuti se konkurentskom proizvodu ili usluzi. Žene očekuju da ih se poštuje kao kupce i klijente, očekuju visoke standarde isporučivanja vrijednosti tržištu i ispunjavanje obećanja. Bez iznimke", naglasila je Mlivić Budeš.

Povezani članci
08.03.16 Financije i gospodarstvo
Ministar Horvat pozvao hrvatske poduzetnice na suradnju i dijeljenje znanja i iskustva
07.03.16 Karijere
Žene u poslovnim sredinama su skromne i neće tražiti povišicu
07.03.16 Korisne informacije
PWC: Nikada veća potražnja žena za međunarodnom mobilnosti
18.01.16 Financije i gospodarstvo
Kreditna linija EBRD-a Privrednoj banci Zagreb d.d. za podršku ženama poduzetnicama
20.11.15 Zaposlenost / plaće
Jednakopravnost žena i muškaraca preduvjet je dugoročnog gospodarskog razvoja
13.11.15 Financije i gospodarstvo
Poduzetnice nude rješenja za nezaposlenost
29.10.15 Zaposlenost / plaće
Žene poduzetnice sve brojnije u domaćoj ekonomiji
14.10.15 Istraživanja
Hrvatska s najviše poduzetnica u regiji
25.09.14 Vijesti
Položaj poslovnih žena može se poboljšati razvijanjem državnih strategija
28.05.14 Vijesti
Obilježen Svjetski dan poduzetnica
21.03.14 Vijesti
Poticanje samozapošljavanja žena u RH moglo bi dovesti do 20.000 novih radnih mjesta
07.10.13 Seminari, konferencije
Seminar „Status ženskog poduzetništva i potreba u obrazovanju odraslih˝
07.06.13 Vijesti
Zagrebačka županija: natječaj za poticanje poduzetništva
24.05.13 Vijesti
Nagrade poduzetnicima u povodu Svjetskog dana poduzetnica
19.02.13 Vijesti
U HGK predstavljen projekt „Žene poduzetnice pokretači novih radnih mjesta na području jugoistočne Europe“
19.06.12 Zaposlenost / plaće
RBA: U 2012. ne treba očekivati oporavak tržišta rada
06.06.12 Vijesti
HGK: Održana radionica za potencijalne poduzetnice
29.05.12 Financije i gospodarstvo
Dosad 9.000 prijava za "Poduzetnički impuls"
18.05.12 Vijesti
HGK: Obilježen Svjetski dan poduzetnica
14.05.12 Financije i gospodarstvo
Vladin cilj: Za 10 godina stopa zaposlenosti 75%
11.04.12 Zaposlenost / plaće
Vjesnik: U obrtu danas oko 40.000 radnih mjesta manje nego 2005.
30.01.12 Seminari, konferencije
Okrugli stol o ženama na tržištu rada
29.12.11 Karijere
Direktorica Kraft Foodsa najmoćnija poslovna žena
08.12.11 Karijere
Najmoćnije poslovne žene Ljerka Puljić i Nevenka Bečić
02.11.11 Zaposlenost / plaće
MojPosao: Žene na poslu traže ravnopravnost, a ne poseban tretman
24.10.11 Seminari, konferencije
Kosor na konferenciji o ulozi poduzetnica u ekonomskom rastu
27.05.11 Seminari, konferencije
Premijerka Kosor na obilježavanju Dana poduzetnica
16.05.11 Vijesti
Motivacijski seminar u okviru projekta „EntrepreneurSHEp Croatia“
28.04.11 Vijesti
Obrtnici za uvođenje reda u gospodarstvu
10.11.10 Seminari, konferencije
Marketing usmjeren prema djeci – najava konferencije
27.10.10 Vijesti
Do 2013. povećati U Hrvatskoj udio žena u gospodarstvu sa sadašnjih 25 na 40 posto
06.10.10 Vijesti
Topić: Obrtnici bi mogli zaposliti 10.000 ljudi
23.09.10 Seminari, konferencije
2. nacionalni skup poslovnih tajnica i administrativnih djelatnika
10.09.10 Vijesti
Idući tjedan konferencija o položaju žena u obrtništvu
31.08.10 Vijesti
Oduzeti dobit svim obrtnicima koji rade 'na crno'
22.03.10 Vijesti
Okrugli stol o obrtništvu: Od lani 35.000 otkaza
08.03.10 Seminari, konferencije
Održana konferencija "Žene pokretači promjena"
22.02.10 Seminari, konferencije
Konferencija "Žene pokretači promjena" idući tjedan u Zagrebu
11.02.10 Zaposlenost / plaće
Žene u ekonomiji: Snaga koja dolazi
26.01.10 Trgovina na malo
GfK: 90 posto građana promijenilo kupovne navike zbog krize
20.01.10 Seminari, konferencije
Konferencija "Žene pokretači promjena" – najava
15.01.10 Zaposlenost / plaće
Kriza sve jače pogađa žene
17.11.09 Vijesti
HOK: 2010. godina žena u obrtništvu
13.11.09 Trgovina na malo
Čak 46 posto građana temelji svoje odluke o kupnji na temelju prodajnih akcija
13.08.08 Istraživanja
Muškarci mijenjaju kupovne navike
16.05.08 Vijesti
Obilježen Svjetski dan poduzetnica
28.05.07 Karijere
GfK: Građani sve više preferiraju žene na istaknutim položajima
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa