|
|
|
|
22.08.2006.
BenQ projektori osvojili većinski udio na hrvatskom tržištu
Prema istraživanju britanske tvrtke za istraživanje tržišta DTC (Decision Tree Consulting), BenQ projektori su u Hrvatskoj, u drugom kvartalu 2006. godine osvojili većinski dio tržišta – 52,46%
Prema istom istraživanju BenQ projektori nalaze se na 2. mjestu po globalnom tržišnom udjelu i na prvom mjestu po tržišnom udjelu u Europi - ispred NEC-a, Hitacija, Optome, Toshibe, Sonyja, Sharpa itd. Na azijsko-pacifičkom tržištu BenQ projektori osvojili su drugo, a u Kini treće mjesto po tržišnom udjelu.
Osvojeni tržišni udio u Hrvatskoj globalni je rekord, a prate ga tržišni udjeli europskih zemalja poput Slovačke (42,47%), Češke (33,87%), Rumunjske (33,32%), Poljske (29,58%), Rusije (18,30%) i Austrije (25,11%) – gdje BenQ projektori drže prvo mjesto po tržišnom udjelu.
„BenQ projektori predstavljaju idealnu kombinaciju kvalitete, mogućnosti i povoljne cijene koju je naše, kao i brojna druga tržišta vrlo brzo prepoznalo i prihvatilo.“ – izjavio je Patrik Pencinger, brand manager za BenQ u M SAN Grupi, koja je ujedno i ekskluzivni distributer za BenQ potrošačku elektroniku.
Najprodavaniji model je BenQ MP610, univerzalni projektor koji se može koristiti kako za posao – prezentacije, edukacije; tako i za zabavu – gledanje filmova, televizije, video igre.
„Najveći porast prodaje bilježi kategorija projektora namijenjenih kućnoj upotrebi. Krajnji kupci prepoznali su projektor kao uzbudljivu zamjenu za klasični televizor te upravo u tom smjeru vidimo daljnji razvoj ove kategorije domaćeg tržišta.“ – zaključuje Pencinger.
Izvor: liderpress.hr
|
|
|
|
|
|
|
|
|