Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
O marketingu
>>
Brandovi
Petak, 26.04.2024
O marketingu
Osnove marketinga
Brandovi
Istraživanja
Odnosi s javnošću
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Brandovi
01.10.2008.
Voćko u novom pakiranju
Frikster, Frutamina, Eterna i Smix četiri su nova podbranda
Domaći voćni sok Voćko od sada je dostupan u osvježenoj ambalaži, čime je završen proces rebrandinga ove Eurobevove robne marke. Promjena vizualnog identiteta rezultat je dugogodišnjeg rada na brandu Voćko agencije Brandoctor, priopćeno je u srijedu.
U procesu rebrandinga provedena je analiza tržišta, trendova, afiniteta potrošača i konkurencije, a lansirani su i novi podbrandovi.
Dječji sokovi obogaćeni vitaminima nazvani Frikster dostupni su u djeci atraktivnoj ambalaži.
Voćni sokovi obogaćeni vitaminima koji trenutačno osvježavaju te imaju blagotvorno djelovanje na organizam prepoznatljivi su pod imenom Frutamina.
Ledeni čajevi krovnog branda Voćko dolaze pod imenom Eterna te, uz to što imaju antioksidativan učinak, podižu energiju i vitalnost.
Potpuno nova kategorija na domaćem tržištu, tzv. smoothies, tj. napitak od zgnječenog voća bez ikakvih dodataka, mogu se pronaći pod imenom Smix.
Rebranding Voćka popraćen je i novom reklamnom kampanjom agencije Bruketa i Žinić OM. Nova kampanja obuhvaća outdoor, televiziju, print i internet čiji je glavni slogan „Čudesni su tokovi prirode“.
Povezani članci
11.12.06
Trgovina na veliko
Badel 1862 u postupku stjecanja dionica i preuzimanja tvrtke Eurobev
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.